eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślKontrakt nr 8-Inżynier Kontraktu Nr 3 dla Kontraktu nr 7 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu-optymalizacja procesów technologicznych w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Przemyśl: Kontrakt nr 8-Inżynier Kontraktu Nr 3 dla Kontraktu nr 7 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu-optymalizacja procesów technologicznych w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 15973 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6780590 w. 31, faks 016 6783259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka jednoosobowa Gminy Miejskiej Przemyśl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt nr 8-Inżynier Kontraktu Nr 3 dla Kontraktu nr 7 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu-optymalizacja procesów technologicznych w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrakt nr 8- Inżyniera Kontraktu Nr 3 dla Kontraktu nr 7- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu - optymalizacja procesów technologicznych w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu Zakres rzeczowy: 1. Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Kontraktu nr 7 - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu - optymalizacja procesów technologicznych obejmującego n/w zadania: Zadanie A - Stacja mechanicznego odwadniania osadu Zadanie B - Stacja uzdatniania wody technologicznej Zadanie C - Optymalizacja technologii osadników wstępnych Zadanie D - Dostawa i montaż urządzeń do samoczynnego spłukiwania osadu w zbiorniku retencyjnym wód opadowych Zakres robót: Zadanie A - Stacja mechanicznego odwadniania osadu obejmujące: - dostawę i montaż prasy taśmowej do mechanicznego odwadniania osadów - dostawę montaż pompy ślimakowej jednowirnikowej podającej osad do prasy taśmowej - dostawę i montaż pompy ślimakowej jednowirnikowej podającej polielektrolit do rurociągu tłocznego osadu - dostawę o montaż pompy odśrodkowej wody technologicznej wysokiego ciśnienia do płukania taśmy - dostawę i montaż przenośnika śrubowego osadu odwodnionego - dostawę i montaż sprężarki tłokowej zbiornikowej - dostawę i montaż przepływomierza elektromagnetycznego DN32 - wykonanie rurociągów technologicznych transportujących osad do projektowanej prasy taśmowej, polielektrolit do rurociągu tłocznego osadu, wodę technologiczną i sprężone powietrze do prasy - wykonanie instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej odcieki osadowe i popłuczyny z prasy taśmowej - wykonanie odwodnienia liniowego posadzki wokół prasy taśmowej - dostawę i montaż wciągnika łańcuchowego Zadanie B - Stacja uzdatniania wody technologicznej obejmujące. - zainstalowanie dodatkowego zestawu hydroforowego wody technologicznej - zainstalowanie przepływomierza elektromagnetycznego DN100 - wykonanie przepompowni i rurociągu tłocznego wody technologicznej surowej - wykonanie komory do wstępnego oczyszczania ścieków po osadnikach wtórnych - wykonanie stacji uzdatniania wody technologicznej z rurociągami: zasilającym i powrotnym - zainstalowanie podziemnego zbiornika wyrównawczego wraz z rurociągami; - wykonanie kanalizacji przelewowej od zbiornika wyrównawczego do istniejącej komory rewizyjnej, - wykonanie rurociągu spustowego od zbiornika wyrównawczego wody technologicznej Zadanie C - Optymalizacja technologii osadników wstępnych obejmujące: - instalację pomp ściekowych odwodnieniowych w osadnikach wstępnych - instalację żurawików w osadnikach wstępnych - instalację zastawek naściennych w studzience 6 - wykonanie przewodu międzyobiektowego ścieków - instalacja opróżniania osadników wstępnych - instalacja napędów do zasuw na rurociągach doprowadzających ścieki do osadników - sterowanie dopływem ścieków do osadników Zadanie D - Dostawa i montaż urządzeń do samoczynnego spłukiwania osadu w zbiorniku retencyjnym wód opadowych obejmujące: - podział zbiornika na dwie części umożliwiające bardziej elastyczne wykorzystanie zbiornika przy ograniczeniu powierzchni do jego czyszczenia - wykonanie poprzecznych ścianek w wydzielonych częściach zbiornika dzielących daną część zbiornika na 4 sekcje posiadające odrębny układ spłukujący - wykonanie w każdej części zbiornika koryta zbiorczego - wykonanie żelbetowej komory czerpnej - zainstalowanie układu dwóch pomp zatapialnych wraz z systemem rurociągów tłocznych 2. Wykonanie Raportu Końcowego Projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 50 000 euro, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie gospodarki wodno-ściekowej i co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było opracowanie Studium Wykonalności dla zadania w sektorze wodno-ściekowym. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie zawierały co najmniej: 1.wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą, 2.wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, 3.wskazanie zakresu usług, 4.wskazanie wartości usług, 5.wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 6.wskazanie miejsca wykonania, 7.opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. 2 stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie b)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 5 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, c)posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat (liczonych do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w BZP) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 1 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, d)wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej następujące [osoby / podmioty] wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik Zespołu - Musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe liczone do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Kierownik Zespołu musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu wykonania w ciągu ostatnich 3 lat liczonych do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, co najmniej 1 projektu w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Specjalista ds. kosztorysowania/ obmiarowania - Musi posiadać średnie lub wyższe wykształcenie oraz wykazać się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kosztorysanta liczonym do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP Inspektor Nadzoru (Inżynier Budowlany) - Inżynier Budowlany musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych. Winien się wykazać samodzielnym nadzorowaniem w branży budowlanej co najmniej 1 inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Specjalista musi posiadać co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor Nadzoru (Inżynier Sanitarny) - Inżynier Sanitarny musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych. Winien się wykazać samodzielnym nadzorowaniem w branży sanitarnej co najmniej 1 inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Specjalista musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ekonomista - Ekonomista musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym doświadczenie w wykonywaniu analiz finansowych, wyliczaniu kosztów realizacji zadania, sporządzania kosztorysów i zbiorczych zestawień kosztów, przygotowywaniu dokumentów finansowych. Winien wykazać się udziałem w przygotowaniu co najmniej 1 studium wykonalności w sektorze gospodarki wodno-ściekowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do IDW oraz informacje w formie CV każdej z osób sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW. e) załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z zapisami ppkt. d) tj. kopie uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a)Wykonawca osiągnął: w ciągu ostatnich trzech pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, średni roczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 250.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć części sprawozdań finansowych zawierające Rachunki zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży, b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 PLN* lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 PLN*. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 4)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do IDW. 2.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)pkt. 1.1).b), 1.1).c) i 1.1).e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt 1.1)d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 2.1)a) i b) oraz 2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).b), 1.1).c),1.1).d) i 1.1).e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 3. znajdują odpowiednie zastosowanie. 5.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 1.2)-3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs z tabeli A NBP z dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 6.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 12:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Funduszu Spójności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.