eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontów 8 (ośmiu) lokali mieszkalnych, pustostanów należących do mieszkaniowego zasobu m. st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynówul. Pileckiego 109 m. 28, ul. Pileckiego 109 m. 41, ul. Pileckiego 109 m. 47, ul. Pileckiego 111 m. 44, ul. Pileckiego 111 m. 88, ul. Kłobucka 3 m. 13, ul. Kostki Napierskiego 10A m. 4, ul. Kostki Napierskiego 10B m. 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Warszawa: Wykonanie remontów 8 (ośmiu) lokali mieszkalnych, pustostanów należących do mieszkaniowego zasobu m. st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynów: ul. Pileckiego 109 m. 28, ul. Pileckiego 109 m. 41, ul. Pileckiego 109 m. 47, ul. Pileckiego 111 m. 44, ul. Pileckiego 111 m. 88, ul. Kłobucka 3 m. 13, ul. Kostki Napierskiego 10A m. 4, ul. Kostki Napierskiego 10B m. 4
Numer ogłoszenia: 159910 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107614 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów 8 (ośmiu) lokali mieszkalnych, pustostanów należących do mieszkaniowego zasobu m. st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynów: ul. Pileckiego 109 m. 28, ul. Pileckiego 109 m. 41, ul. Pileckiego 109 m. 47, ul. Pileckiego 111 m. 44, ul. Pileckiego 111 m. 88, ul. Kłobucka 3 m. 13, ul. Kostki Napierskiego 10A m. 4, ul. Kostki Napierskiego 10B m. 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 8 (ośmiu) lokali mieszkalnych, pustostanów należących do mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Ursynów: 1. ul. Pileckiego 109 m. 28 2. ul. Pileckiego 109 m. 41 3. ul. Pileckiego 109 m. 47 4. ul. Pileckiego 111 m. 44 5. ul. Pileckiego 111 m. 88 6. ul. Kłobucka 3 m. 13 7. ul. Kostki Napierskiego 10A m. 4 8. ul. Kostki Napierskiego 10B m. 4 przeznaczonych do wynajmu jako lokale socjalne dla osób uprawnionych na podstawie wyroku eksmisyjnego sądu. Ogólna powierzchnia użytkowa remontowanych lokali wynosi 317,59 m2. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty budowlane: - wymianę podłóg w pokojach z PCV na panele podłogowe, - oczyszczenie i umycie wykładziny w PCV w pokojach, - wymianę podłóg w przedpokojach z PCV na gres, - uzupełnienie i wymianę brakujących i potłuczonych płytek gresu na nowe w przedpokojach, - wymianę podłóg w kuchniach/aneksach kuchennych na gres, - uzupełnienie i wymianę brakujących i uszkodzonych płytek gresu na nowe w kuchniach/aneksach kuchennych, - wymianę podłóg w łazienkach na gres, - uzupełnienie i wymianę brakujących i uszkodzonych płytek gresu na nowe w łazienkach, - przełożenie częściowe posadzki z deszczułek i/lub klepki, poszpachlowanie, wymianę/uzupełnienie listew przyściennych, wycyklinowanie i polakierowanie podłóg, - rozebranie wbudowanych szafek w kuchniach i przedpokojach, - rozebranie wbudowanych drewnianych pawlaczy i schowków, - zbicie glazury w kuchniach i uzupełnienie tynków, - zbicie okładziny ceramicznej w łazienkach i wykonanie tynków, - rozebranie i usunięcie boazerii panelowych i drewnianych i wykonanie tynków, - przetarcie ścian i stropów z naprawą drobnych uszkodzeń i pomalowanie ich farbą emulsyjną, - zbicie tynków w pomieszczeniach zagrzybionych, zabezpieczenie substancjami przeciwgrzybicznymi, położenie i zatarcie nowych tynków, malowanie farbą emulsyjną, - malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę drzwi wejściowych, - wymianę progów w drzwiach wejściowych, - wymianę drzwi wewnętrznych, - wymianę skrzydeł drzwiowych, - wymianę stolarki okiennej, - wymianę stolarki okiennej balkonowej, - naprawę drzwi wewnętrznych, - naprawę drzwi wejściowych do lokalu. 2. Roboty sanitarne: - montaż i wymianę instalacji sanitarnej (wanny, umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, baterie, deski sedesowe), - przełożenie instalacji sanitarnej, - wykonanie odcinków instalacji wodnej i kanalizacyjnej, - usunięcie zbędnych instalacji wodnych, kanalizacyjnych i c.o., - wykonanie podejść i/lub montaż wodomierzy w instalacjach, - montaż i wymianę szafek pod zlewozmywaki, - wymianę/uzupełnienie kuchenek gazowych z podłączeniem do instalacji. 3. Roboty elektryczne: - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę gniazd i wyłączników instalacji elektrycznej, - przełożenie instalacji elektrycznej, - wykonanie wlz zasilania kuchenek elektrycznych, - remont tablic bezpiecznikowych lokatorskich, - wymianę/uzupełnienie kuchenek elektrycznych z podłączeniem do instalacji. Szczegółowe dane określające rodzaj i zakres prac remontowych każdego lokalu znajdują się w przedmiarach wykonanych oddzielnie dla każdego lokalu. Przed złożeniem oferty należy wstępnie zapoznać się ze stanem faktycznym lokali oraz przewidywanym zakresem robót. Prace remontowe należy wykonywać zgodnie z zakresem wynikającym z przedmiarów wykonanych oddzielnie dla każdego z ww. lokali stanowiących materiał przetargowy, na podstawie których sporządzone zostaną kosztorysy ofertowe oddzielnie dla każdego remontowanego lokalu, oraz zgodnie z: 1) warunkami wynikającymi z przepisów prawa budowlanego, 2) wymogami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, 3) instrukcjami montażu i użytkowania oraz specyfikacjami producentów materiałów i sprzętu, 4) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i należytą starannością, 5) zaleceniami inspektora nadzoru. Stan każdego lokalu po remoncie musi umożliwiać jego natychmiastowe zasiedlenie. Przed złożeniem oferty istnieje możliwość zapoznania się ze stanem przedmiotowych lokali codziennie w godzinach od 8:30 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Wydziału Zasobów Lokalowych - Janem Brutkowskim, tel. 22 443 72 82 i 22 443 72 79. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz: 1. Przedmiar robót dla lokalu mieszkalnego przy ul. Pileckiego 109 m. 28 - załącznik nr 7a do SIWZ; 2. Przedmiar robót dla lokalu mieszkalnego przy ul. Pileckiego 109 m. 41 - załącznik nr 7b do SIWZ; 3. Przedmiar robót dla lokalu mieszkalnego przy ul. Pileckiego 109 m. 47 - załącznik nr 7c do SIWZ; 4. Przedmiar robót dla lokalu mieszkalnego przy ul. Pileckiego 111 m. 44 - załącznik nr 7d do SIWZ; 5. Przedmiar robót dla lokalu mieszkalnego przy ul. Pileckiego 111 m. 88 - załącznik nr 7e do SIWZ; 6. Przedmiar robót dla lokalu mieszkalnego przy ul. Kłobuckiej 3 m. 13 - załącznik nr 7f do SIWZ; 7. Przedmiar robót dla lokalu mieszkalnego przy ul. Kostki Napierskiego 10A m. 4 - załącznik nr 7g do SIWZ; 8. Przedmiar robót dla lokalu mieszkalnego przy ul. Kostki Napierskiego 10B m. 4 - załącznik nr 7h do SIWZ; 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) - załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROPER S.C. Tadeusz Jonak, Grzegorz Bogobowicz, ul. Platynowa 6/104, 00-808 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99450,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.