Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Wielka Wieś: Modernizacja hydroforni w miejscowości Welka Wieś
Numer ogłoszenia: 159964 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wielka-wies.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja hydroforni w miejscowości Welka Wieś.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Modernizacja hydroforni w miejscowości Wielka Wieś W zakres zadania wchodzi wykonanie niżej wymienionych robót: 1. Modernizacja hydroforni - roboty technologiczne i montaż zespołu hydroforowego - roboty izolacyjne - instalacje elektryczne w hydroforni - roboty budowlane 2. Likwidacja zbiornika wieżowego - odłączenie zbiornika wieżowego od sieci wodociągowej - rozbiórka zbiornika wieżowego wraz z fundamentem i wywóz z placu budowy - likwidacja przyłącza sieci elektrycznej napowietrznej - uporządkowanie terenu po robotach demontażowych. I. Wymagania dla zestawu pompowego - pompownia Wielka Wieś 1. Zespół hydroforowy P=4x3,0kW (falownik 3kW współpracuje z każdą z pomp!!) Dodatkowo Wykonawca dostarczy falownik ze sterownikiem i zamontuje na obwodzie pompy rezerwowej PJM wraz z niezbędnymi elementami automatyki Szafa sterownicza z falownikiem kroczącym o mocy 3kW Zabezpieczenie przed suchobiegiem poprzez sondy konduktometryczne 2. Pompy. Pompy wirowe odśrodkowe wielostopniowe o wysokiej sprawności. Wykonanie materiałowe :wirniki i płaszcz - stal nierdzewna 3. Kolektory i rama. -rama wykonana z materiałów odpornych na korozję i wsparta na wibroizolatorach, -Kolektory Ssący DN100 PN16 Tłoczny DN100 PN16. 4. Armatura: -zawory zwrotne grzybkowe kołnierzowe o krótkim przemieszczeniu wspomagane sprężyną PN16, -zawory kulowe PN16 5. Szafa sterownicza Wymagany system sterowania: układ pracy z przetwornicą kroczącą, tzn. każda pompa wchodząca do pracy zaczyna współpracę z przetwornicą. Nie jest dopuszczalna tylko zamiana pompy prowadzącej co 24h. Przetwornica częstotliwości musi posiadać charakterystykę pracy wentylatorowo-pompową. Wymagany jest zintegrowany filtr RFI. 6. Szafa sterowniczo-zasilająca: -wykonanie materiałowe - metalowa, malowana proszkowo, -system zawarty w szafie sterującej powinien być wykonany w stopniu ochrony IP 54 wg PN-92E-08106 . W wersji standardowej wyposażony w przemiennik częstotliwości z filtrem, aparaturę łączeniową firmy Schneider lub innej firmy ale o podobnych parametrach, zabezpieczającą firmy Legrand-Fael lub innej firmy ale o podobnych parametrach oraz sterownik programowalny. Na drzwiach obudowy powinny być zamontowane następujące elementy: -sterownik mikroprocesorowy, -kontrolki sygnalizacyjne -przełączniki trybu pracy -wyłącznik główny -wyłącznik bezpieczeństwa. Uwaga: aparaty elektryczne zamontowane na elewacji szaf muszą być zasilane napięciem 24V AC 7. Wymagana wizualizacja stanów pracy na drzwiach szafy sterowniczej. Przełączniki stanu pracy pompy: -pompa zasilana bezpośrednio z sieci energetycznej -pompa zasilana poprzez przetwornice częstotliwości -awaria pompy Pod kontrolkami winny znajdować się przełączniki trybu pracy pomp. W pracy ręcznej sterownik nie kontroluje pomp pod względem ich wydajności. Kontrolowana jest kolejność faz w sieci zasilającej system sterowania. Każda z pomp zabezpieczona jest termiczne oraz zwarciowo. 8. Sterownik Sterownik winien posiadać: 1. zegar czasu astronomicznego 2. 1+1 (opcja) interfejsy typu RS232 lub RS485, każdy 3. wyświetlacz LCD matrycowy 4 linie po 20 znaków 4. dwa wyświetlacze 7-mio segmentowe LED po cztery cyfry (h= 14mm) 5. klawiatura foliowa z przetłoczeniami i przyciskami blaszkowymi 6. zasilanie 24VDC (w sterowniku separowana galwanicznie przetwornica 24VDC5VDC) Wejścia, wyjścia sterownika: 1. 18 (standard) do 30 (opcja) wejść optoizolowanych 24VDC 2. 11 (standard) do 22 (opcja) wyjść przekaźnikowych 8A, 230VAC (8A dla obciążeń rezystancyjnych) 3. 4 nie separowane wejścia analogowe 0-204-20mA 4. 1+2 (opcja) separowane galwanicznie wyjścia analogowe 4-20mA 5. 4 wejścia szybkich liczników (opcja) Protokół Modbus RTU dla jednego z portów RS232RS485. Oraz wraz z dostawą pompowni program wizualizacyjny dołączany do systemu. 9. Algorytm pracy. Sterownik steruje pompownią według wpisanej charakterystyki sieci czyli w funkcji Q=f(H). Układ ma być dostosowany do pracy tak aby mógł realizować zadane zmienne ciśnienie zależne od chwilowych przepływów. Pozwoli to na pracę najmniej energochłonną. Dodatkowy algorytm pracy to sterowanie ze stałym ciśnieniem H=const. W przypadku awarii przetwornicy układ automatycznie przechodzi do sterowania kaskadowego. Sterownik powinien posiadać możliwości: -umożliwia utrzymanie stałego ciśnienia, różnicy ciśnień, poziomu ciśnienia w funkcji przepływu -kontroluje ciśnienia w sieci zapobiegając przekroczenie jego max wielkości, -kontroluje wystąpienie suchobiegu na kolektorze ssącym i tłocznym -kontroluje zabezpieczenia silników elektrycznych, -informuje o wystąpieniu awarii jego przyczynach i czasie wystąpienia, -umożliwia ręczną regulacje obrotów każdej z pomp, -może sterować pracą trzech przetwornic np. zabudowanych na silnikach -wykonuje pracę testową w zaprogramowanym czasie gdy pompy nie pracują, -w czterech przedziałach czasowych umożliwia zmianę wartości zadanej -po wyłączeniu zasilania zachowuje swoje ustawienia, -posiada niezależne konfigurowane wyświetlacze LED ułatwiające odczyt wielkości fizycznych, -zdalny reset zestawu (listwa zdalnego sterowania), -zdalne załączenie i wyłączenie zestawu ( listwa zdalnego sterowania), -komunikaty stykowe: awaria, praca , suchobieg, -posiada złącza RS 485(232) do podłączenia modemu, nadajnika radiowego, komputera, umożliwiającego monitoring zestawu hydroforowego lub do nadrzędnego systemu sterującego pracą np. wielu zestawów -umożliwia komunikację z drugim sterownikiem. 10 Wizualizacja. Protokół transmisji Modbus RTU. Wymagana dostawa rejestrów sygnałów ze sterownika. Dostawca zestawu hydroforowego przed rozpoczęciem prac AKPiA winien uzgodnić z GZK Sp. z o.o.w Wielkiej Wsi jaki system monitoringu i wizualizacji pracuje obecnie na obiektach eksploatowanych przez zakład i rozbuduje stację dyspozytorska o kolejny obiekt oraz przeszkoli obsługę z działania systemu w obrębie tego obiektu. 6. Serwis i gwarancja Ogólnopolska sieć serwisowa. Należy podać przynajmniej dwa adresy z terenu Małopolski. Gwarancja 36 miesięcy. Możliwość serwisu pogwarancyjnego. Możliwość zgłaszania awarii przez 24 godziny. Serwis ma gwarantować usunięcie awarii w ciągu 24 godzin. ( do oferty należy dołączyć gwarancję serwisanta) 7. Wymagania ogólne. - wszystkie opisy na urządzeniu należy wykonać w języku polskim, - wszystkie komunikaty wyświetlane przez sterownik i przetwornicę powinny być w języku polskim, - urządzenie powinno posiadać dokumentację techniczno-ruchową DTR w języku polskim, która zawiera: a) instrukcję montażu i eksploatacji w tym sposób postępowania w sytuacjach awaryjnych oraz wykaz części zamiennych, b) instrukcję obsługi sterownika, c) schematy elektryczne szafy sterowniczej, d) rysunek złożeniowy, e) rysunek rozmieszczenia elementów na drzwiach szafy sterowniczej, f) kartę identyfikacyjną zestawu, g) kartę gwarancyjną, h) dokumentację zbiorników przeponowych, i) rzeczywistą charakterystykę hydrauliczną Q-H urządzenia, j) deklarację zgodności, k) dokumentacje zbiorników przeponowych umożliwiającą ich rejestrację przez Urząd Dozoru Technicznego, urządzenie powinno przejść próby szczelności i ciśnieniową na stanowisku badawczym, Zestaw Hydroforowy ma posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia wymagane prawem. II. Charakterystyka zbiornika wieżowego Zbiornik ma kształt walca z płaskim dachem i dnem w kształcie leja. Osadzony jest na słupie z rury stalowej. Średnica zbiornika wynosi 4,20 m ( z ociepleniem 4,30m) Jego wysokość 4,30m, wysokość leja 4,15 m, a wysokość słupa 14,30 m. Łączna wysokość obiektu do dachu zbiornika to 22,75m. Średnica rury słupa z ociepleniem wynosi 1,57 m i jest poszerzona u podstawy na wysokości 3,80m - do średnicy 3,10m. Cała konstrukcja - zarówno zbiornika jak i słupa wykonana jest ze stali. Szacuje się, że zbiornik wykonano ze stali o grubości 8 - 10 mm, natomiast słup rury stalowej o średnicy 1420mm i grubości 16 mm. Cała konstrukcja zbiornika wieżowego ocieplona jest matami z wełny mineralnej o grubości 5 cm i osłonięta arkuszami z blachy ocynkowanej. Zbiornik wieżowy posadowiony jest na fundamencie żelbetowym, skrzyniowym o wymiarach w rzucie 6m x 6m i głębokości posadowienia 2,5 m p.p.t. Dane ogólne do rozbiórki: - wysokość obiektu 22,75m + barierka 1 m - pojemność zbiornika 90 m3 - ciężar konstrukcji - zbiornik 9,7 Ton słup ze stożkiem podstawy 9,8 Ton osprzęt, właz, drabiny 0,7 Ton razem 20,2 Ton - ciężar blach osłonowych 1,1 Ton - objętość wełny mineralnej ocieplenia 60 m3 - gruz z rozbiórki fundamentu około 45 m3 - 115 Ton - materiał do zasypu dołu po fundamencie 50m3 UWAGA ! 1. Do demontażu zbiornika wieżowego można przystąpić po zamontowaniu i uruchomieniu zestawu hydroforowego. 2. Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy, który zagospodaruje we własnym zakresie, uwzględniając koszty związane z odwozem oraz sprzedażą złomu z odzysku. 3.Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zachowania ciągłości dostawy wody podczas prowadzenia prac związanych z modernizacją hydroforni. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty, projekt budowlano-wykonawczy oraz szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca integralną część niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.21.54 - Roboty budowlane w zakresie wysoko umieszczonych zbiorników wody pitnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 6 tys. złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1/ wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na rozbiórce obiektów stalowych 2/ mieć w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno budowlanymi bez ograniczeń oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3/ mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum sprzętowe to : - dźwig samojezdny - 1 szt. - samochód samowyładowczy- szt. 1 - komplet rusztowań o wysokości 25 m 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VII, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum potencjału kadrowego to: - kierownik budowy z uprawnieniami konstrukcyjno budowlanymi bez ograniczeń 1.8. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.9. Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.10. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. Wymagane minimum: 1 robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na rozbiórce obiektów stalowych . W zakresie doświadczenia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnych musi udowodnić że spełnia warunek udziału w postępowaniu. 1.11. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 1.12 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz . Wymagane minimum sprzętowe to : - dźwig samojezdny - 1 szt. - samochód samowyładowczy- szt. 1 - komplet rusztowań o wysokości 25 m 1.13Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.