To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Piaseczno: Zorganizowanie kolonii i obozu sportowego dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych, gimnazjum, Gmina Piaseczno
Numer ogłoszenia: 160013 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90189 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kolonii i obozu sportowego dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych, gimnazjum, Gmina Piaseczno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kolonii letnich i obozu sportowego dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych ze szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych dla każdego turnusu. 7 turnusów - kolonie letnie, obóz sportowy. 1) Karkonosze: turnus I: 29.06- 10.07; 12 dni; 47 osób; turnus II: 10.07. - 21.07; 12 dni; 47 osób; 2) Mazury: turnus III: 27.06 - 08.07; 12 dni; 47 osób; turnus IV: 08.07-20.07; 12 dni; 47 osób, 3) Wybrzeże Morza Bałtyckiego: turnus V: 28.06 - 09.07; 12 dni; 47 osób; turnus VI: 09.07 - 20.07; 12 dni; 47 osób; turnus VII: 27.07 - 09.08; 14 dni; 90 osób obóz sportowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Turnus I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. SUN TOURS Alicja Kopycka, ul. Żeromskiego 34, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1050,00
Oferta z najniższą ceną: 1050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Turnus II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. SUN TOURS Alicja Kopycka, ul. Żeromskiego 34, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1050,00
Oferta z najniższą ceną: 1050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Turnus III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. SUN TOURS Alicja Kopycka, ul. Żeromskiego 34, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 980,00
Oferta z najniższą ceną: 980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Turnus IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "PRIMA TOUR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "PRIMA TOUR" SP. Z O.O.
- Biuoro Podróży PRIMA TOUR s.c., ul. Staszica 1/205, 25-008 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1080,00
Oferta z najniższą ceną: 1080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Turnus V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "PRIMA TOUR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "PRIMA TOUR" SP. Z O.O.
- Biuro Podróży Prima Tour s. c., ul. Staszica 1/205, 25-008 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1280,00
Oferta z najniższą ceną: 1280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Turnus VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "PRIMA TOUR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "PRIMA TOUR" SP. Z O.O.
- Biuro Podróży PRIMA TOUR s.c., ul. Staszica 1/205, 25-008 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1280,00
Oferta z najniższą ceną: 1280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno
- Wymiana stolarki okiennej w Przystanku Muzyki.
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringu, transportu oraz usług wyjazdowych dla uczestników projektu "Szkoła otwarta na wiedzę"
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- Rezerwacja i zakup miejsc hotelowych w Polsce i za granicą
- Usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.