Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-02
Gdańsk: Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Kalinowej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 16010 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska , ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, faks 058 3205105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Kalinowej w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji architektoniczno-budowlanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Szkoły Podstawowej przy ul. Kalinowej w Gdańsku z lokalizacją w dzielnicy Gdańsk-Kokoszki u zbiegu ulic: Kalinowej i Azaliowej (karta terenu nr 005-52 z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 2220 wraz z sąsiadującym układem drogowym). Dokumentację należy opracować w fazie koncepcji architektoniczno-budowlanej w dwóch wariantach z określeniem wstępnych kosztów inwestycji. Koncepcję należy opracować na: -aktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych z pokolorowanym uzbrojeniem w skali 1:500 - aktualnej mapie terenowo-prawnej Wybrany wariant koncepcji będzie podstawą do wykonania typowego projektu budowlano-wykonawczego, który będzie miał zastosowanie również przy innych nowych lokalizacjach szkół na terenie Miasta Gdańska. Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia powinna odpowiadać przepisom i polskim normom, a także wymaganiom technicznym niezbędnym do złożenia w sposób prawidłowy zamówienia publicznego i oferty na to zamówienie dla wykonania w innym zamówieniu kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dokonanie przez wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie doyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 projekty budowlano- wykonawcze w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej, w tym 1 obiekt oświaty i wychowania o wartości prac projektowych równej lub większej od 150.000,00 zł każdy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia projektantami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w branżach: drogowej, architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci: instalacji i sieci sanitarnej, instalacji i sieci elektroenergetycznej oraz teletechnicznej, wpisanymi na listy członków właściwych izb samorządu zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli: a) wykonawca osiągnął łącznie w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obrót ogółem z tytułu prac projektowych w wysokości, co najmniej 500.000,00 zł. b) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena całkowita podana w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. b) Zmian korzystnych dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy. d) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania zamówień dodatkowych koniecznych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonanie prac e) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy. f) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). g) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. h) Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, Pani Beata Puzdrowska, pok. nr 28, opłata 100,00pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, sekretariat pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.46.2025 PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY ELEKTRYCZNE
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru autorsko-inwestorskiego w ramach zadania "Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno"
- "Opracowanie dokumentacji na zadanie pn.: Likwidacja wyspy ciepła poprzez przebudowę istniejącego parkingu ul. Piłsudskiego"
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
- Budowa siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.