eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiZakup i dostawę 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno-białych, drukarki laserowej kolorowej, zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Grodzisk Mazowiecki: Zakup i dostawę 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno-białych, drukarki laserowej kolorowej, zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu
Numer ogłoszenia: 160192 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 128846 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego, ul. Kościuszki, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, fax 022 7243049.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno-białych, drukarki laserowej kolorowej, zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu Office, 2 sztuk pakietu Corel, 3 sztuk Total Commandera oraz 10 sztuk programu Winrar dla Starostwa Powiatu Grodziskego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa: - dwunastu sztuk jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem, - trzydziestu trzech sztuk monitorów LCD - dwunastu sztuk zasilaczy awaryjnych UPS - zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego OCE TDS 450 - dwóch skanerów stolikowych - dwóch drukarek sieciowych - trzech drukarek laserowych czarno białych - drukarka laserowa kolorowa - dwóch sztuk pakietu biurowego w 100% z Microsoft Office 2007 professional PL wraz z nośnikiem lub równoważnych - dwóch sztuk programu graficznego w 100% zgodnego z Corel Draw Graphics Suite PL wraz z nośnikiem lub równoważnych - trzech sztuk programu w 100% zgodnego z Total Commander PL wraz z nośnikiem lub równoważnych - dziesięciu sztuk programu w 100% zgodnego z Winrar PL wraz z nośnikiem lub równoważnych. Parametry w/w sprzętu komputerowego stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ wraz z zaproponowanymi cenami realizacji dostaw. W cenie musi być również uwzględniony koszt ewentualnego odbioru uszkodzonego sprzętu w okresie gwarancji i jego ponowne dostarczenie po naprawie do siedziby zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na sprzęt komputerowy wynosi: - jednostki komputerowe - 3 lata - monitory - 3 lata - drukarki - 1 rok - skanery - 3 lata - zasilacze awaryjne UPS - 2 lata.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 59159 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Sp. z o.o., ul. Jaśminowa 1 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 59159.0
  • Oferta z najniższą ceną: 59159.0 / oferta z najwyższą ceną: 73475.0
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.