Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ŚW. JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bebenek@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee2a5d0a-f78c-43b7-83a7-4406d7e8dd22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005270/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Transport pacjentów dializowanych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zostały określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/13/U/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi polisę obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli wykonawca wykaże i przedstawi:
Wykaz dwóch usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dokumentami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna wymóg za spełniony, gdy: wykonawca wykaże wykonanie we wskazanym okresie co najmniej dwóch usług, odpowiadających rodzajowo przedmiotowi zamówienia, tj. usług polegających na obsłudze transportu pacjentów dializowanych, każda z usług o wartości rocznej minimum 600.000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) Oświadczenie wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasobów o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3A do SWZ;
c) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz minimum 2 (dwóch) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dokumentami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, gdy: Wykonawca wykaże wykonanie we wskazanym okresie co najmniej dwóch usług, odpowiadających rodzajowo przedmiotowi zamówienia, tj. usług polegających na obsłudze transportu pacjentów dializowanych, każda z usług o wartości rocznej minimum 600.000,00 zł brutto wg Załącznika nr 9 do SWZ.
Aktualną kopię polisy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie własne wykonawcy, że każdy pojazd (zastępczy) będzie posiadał środek łączności (tel. komórkowy) w samochodzie umożliwiający kontakt ze Zleceniodawcą.b) Oświadczenie własne wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę.
c) Oświadczenie własne wykonawcy, że zobowiązuje się do podstawienia pojazdów zastępczych w sytuacji gdy pojazdy Zamawiającego na skutek awarii lub innych okoliczności technicznych zostaną wycofane czasowo z użytkowania. Czas podstawienia pojazdów zastępczych będzie nie dłuższy niż 1 godzina.
d) Oświadczenie własne Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią ilością kadr/osób do zapewnienia ciągłości wykonywania usługi i znane mu są przepisy regulujące czas pracy czas jazdy kierowców.
e) Oświadczenie własne, że każdy z kierowców będzie posiadał stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami zgodnie z obowiązującymi przepisami:
- Prawo jazdy kategorii „B”
- Badanie psychotechniczne
- Kurs Pierwszej Pomocy – dla kierowców i sanitariuszy (załączyć kopie dokumentów)
f) Oświadczenie Wykonawcy, że kierowca i sanitariusz będzie wyposażony w odzież ochronną wg wzoru obowiązującego w ratownictwie medycznym oraz rękawice jednorazowe ochronne podstawowe środki do dezynfekcji, każdy pracownik świadczący usługę będzie w widocznym miejscu nosił identyfikator zawierający imię i nazwisko oraz nawę firmy.
g) Oświadczenie własne, że posiada pojazdy zastępcze posiadające homologację na drogowy transport osób z niepełnosprawnością i będą wyprodukowane nie później niż w 2023 r. – potwierdzone kopią dowodów rejestracyjnych.
h) Oświadczenie własne wykonawcy, że przed podpisaniem umowy przedstawi Wykaz pracowników zawierający: imię i nazwisko, datę ważności uprawnień, datę kursu pierwszej pomocy przedmedycznej, stanowisko i podstawa do dysponowania osobami (np. umowa o pracę) – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
i) Oświadczenie własne wykonawcy, że spełnia wymagania zgodne z normą PN-EN ISO 9001:2015 w zakresie transportu osób niepełnosprawnych/ transportu sanitarnego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Oświadczenie własne wykonawcy, że każdy pojazd (zastępczy) będzie posiadał środek łączności (tel. komórkowy) w samochodzie umożliwiający kontakt ze Zleceniodawcą.b) Oświadczenie własne wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę.
c) Oświadczenie własne wykonawcy, że zobowiązuje się do podstawienia pojazdów zastępczych w sytuacji gdy pojazdy Zamawiającego na skutek awarii lub innych okoliczności technicznych zostaną wycofane czasowo z użytkowania. Czas podstawienia pojazdów zastępczych będzie nie dłuższy niż 1 godzina.
d) Oświadczenie własne Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią ilością kadr/osób do zapewnienia ciągłości wykonywania usługi i znane mu są przepisy regulujące czas pracy czas jazdy kierowców.
e) Oświadczenie własne, że każdy z kierowców będzie posiadał stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami zgodnie z obowiązującymi przepisami:
- Prawo jazdy kategorii „B”
- Badanie psychotechniczne
- Kurs Pierwszej Pomocy – dla kierowców i sanitariuszy (załączyć kopie dokumentów)
f) Oświadczenie Wykonawcy, że kierowca i sanitariusz będzie wyposażony w odzież ochronną wg wzoru obowiązującego w ratownictwie medycznym oraz rękawice jednorazowe ochronne podstawowe środki do dezynfekcji, każdy pracownik świadczący usługę będzie w widocznym miejscu nosił identyfikator zawierający imię i nazwisko oraz nawę firmy.
g) Oświadczenie własne, że posiada pojazdy zastępcze posiadające homologację na drogowy transport osób z niepełnosprawnością i będą wyprodukowane nie później niż w 2023 r. – potwierdzone kopią dowodów rejestracyjnych.
h) Oświadczenie własne wykonawcy, że przed podpisaniem umowy przedstawi Wykaz pracowników zawierający: imię i nazwisko, datę ważności uprawnień, datę kursu pierwszej pomocy przedmedycznej, stanowisko i podstawa do dysponowania osobami (np. umowa o pracę) – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
i) Oświadczenie własne wykonawcy, że spełnia wymagania zgodne z normą PN-EN ISO 9001:2015 w zakresie transportu osób niepełnosprawnych/ transportu sanitarnego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu,składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze Umowy,7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- SUKCESYWNE DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW NABIAŁOWYCH I INNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DO SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
- Nazwa nadana zamówieniu: "Remont budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze - II etap". postępowanie nr ZP.272.1.2.2025 w dwóch niezależnych częściach.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni
- Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem podstawowym.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby realizacji projektu pn. "Zielony Parasol"
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
- Świadczenie usług odbioru, transportu i przechowywania zwłok oraz wykonywania sekcji zwłok pacjentów zmarłych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.