Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Legnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów specjalistycznych
dla pielęgniarek i położnych w związku z umową o finansowanie działań obejmujących kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Numer ogłoszenia: 160220 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów specjalistycznych dla pielęgniarek i położnych w związku z umową o finansowanie działań obejmujących kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie publiczne jest dofinansowane w 80% ze środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na podstawie umowy nr 4/KFS/2015 o finansowanie działań obejmujących kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego zawartej 26 marca 2015 r. pomiędzy Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym w Legnicy ul. Iwaszkiewicza 5 a Powiatem Legnickim reprezentowanym przez Starostę Legnickiego. W związku z powyższym faktem dla niniejszego zamówienia zastosowanie ma przepis §3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20-12-2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów specjalistycznych w rozumieniu art. 66 ust. 1. pkt. 3) ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t. j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1435) (zwanych w dalszej części siwz szkoleniem) podzielonych na części jn., w języku polskim, z zakresu niżej wymienionej tematyki: Część 1) Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego - 58 uczestników; wymiar 105 godzin dydaktycznych Część 2) Edukator w cukrzycy - 52 uczestników; wymiar 120 godzin dydaktycznych, Część 3) Endoskopia - 43 uczestników; wymiar 184 godziny dydaktycznych, Część 4) Żywienie enteralne i parenteralne - 16 uczestników; wymiar 142 godzin dydaktycznych, Część 5) Resuscytacja krążeniowo-oddechowa -- 16 uczestników; wymiar 90 godzin dydaktycznych, Częśc 6) Kompresjoterapia. - 94 uczestników, wymiar 110 godzin dydaktycznych. Przez pojęcie godziny dydaktycznej Zamawiający rozumie 45 minut. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy o przeprowadzenie szkolenia oraz w załączniku A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiący jej integralną część. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany jest do: 1) opracowania w języku polskim materiałów dydaktycznych obejmujących tematykę kursu w formie elektronicznej lub pisemnej. Materiały powinny umożliwiać Wykonawcy efektywne prowadzenie kursu oraz ułatwiać uczestnikom utrwalanie przekazywanych w trakcie zajęć teoretycznych treści. Materiały (komplet) należy przedłożyć każdemu uczestnikowi na pierwszych zajęciach szkoleniowych. 2) realizacji szkoleń podzielonych na część teoretyczną i praktyczną w formie seminariów/wykładów, ćwiczeń w warunkach symulowanych oraz warsztatów trwających nie dłużej niż 12 godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia, przy czym zajęcia praktyczne nie mogą być organizowane w grupach więcej niż 6 osób mających swoje odzwierciedlenie w harmonogramach szkoleń zatwierdzonych przez Zamawiającego. Osobą do kontaktów w sprawach, o których mowa w zadaniu poprzedzającym będzie Kierownik kursu wskazany przez Zamawiającego. 3) przeprowadzenia szkolenia w jego siedzibie; warunki udostępnienia sali wykładowej oraz miejsc warsztatów zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy udostępnienia pomieszczeń. Zamawiający nie dysponuje rzutnikiem, ani innym sprzętem pomocniczym niezbędnym do przeprowadzenia zajęć teoretycznych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia w związku z tym ich zapewnienie będzie leżeć po stronie Wykonawcy. Wymagania w zakresie dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził dokumentację przebiegu kształcenia, zgodnie z przepisami prawa i wymaganiami Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych (CKPPiP) dostępnymi na stronie www.ckppip.edu.pl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.10.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2.Oferta musi być zabezpieczona wadium odpowiednio w wysokości: Nr części kwota wadium Część 1 638 zł Część 2 832 zł Część 3 645 zł Część 4 240 zł Część 5 208 zł Część 6 1410 zł 3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5 .Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (Znak sprawy: WSzSL/DZ-52/15) 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, nr rachunku BGK 36 1130 1033 0018 8002 7220 0012 7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej., o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Postanowienia o których mowa w pkt 7 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w Kancelarii w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica. UWAGA: W miarę możliwości prosimy o wskazanie w dokumentach numerów Części, na które Wykonawca składa ofertę.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. Wykonawcy, którzy mogą być organizatorami kształcenia pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 75 ust. 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych, podmioty lecznicze oraz inne podmioty po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali co najmniej dwa zadania obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie kursów specjalistycznych w rozumieniu art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t. j. Dz.U. 2014, poz. 1435) dla pielęgniarek lub położnych lub certyfikowanych szkoleń, którymi objęta została grupa co najmniej 50 osób (pielęgniarek lub położnych)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować zespołem osób, w skład którego wchodzą: 1) Dla szkolenia z zakresu Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego: Co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania i interpretacji zapisu elektrokardiograficznego oraz spełniająca co najmniej jedno z poniższych wymagań: a)posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa lub położnictwa. b)posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego lub zachowawczego lub anestezjologicznego i intensywnej opieki. c)posiada specjalizację lekarską w dziedzinie kardiologii lub chorób wewnętrznych. d)posiada ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia lub inne merytoryczne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień. 2)Dla szkolenia z zakresu Edukator w cukrzycy: Co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opieki nad pacjentami z cukrzycą oraz spełniająca co najmniej jedno z poniższych wymagań: a) posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa, położnictwa. b) posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa diabetologicznego. c) posiada specjalizację lekarską w dziedzinie diabetologii, endokrynologii, ginekologii. d) posiada studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia lub inne merytoryczne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień. 2) Dla szkolenia z zakresu Endoskopia Co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z wykonywaniem zabiegów endoskopijnych oraz spełniająca co najmniej jedno z poniższych wymagań: a)posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa, b)posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa chirurgicznego, operacyjnego, c)posiada specjalizację lekarską w dziedzinie chirurgii, gastroenterologii, radiologii. 4) Dla szkolenia z zakresu Żywienie enteralne i parenteralne Co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z zywieniem enteralne i parenteralne oraz spełniająca co najmniej jedno z poniższych wymagań: a)posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa, b)posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa pediatrycznego, zachowawczego, chirurgicznego, c)posiada specjalizację lekarską w dziedzinie pediatrii, chirurgii, chorób wewnętrznych, gastroenterologii, d)posiada ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia lub inne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień. 5) Dla szkolenia z zakresu Resuscytacja krążeniowo-oddechowa Co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z wykonywaniem resuscytacji krążeniowo-oddechowa roraz spełniająca co najmniej jedno z poniższych wymagań: a)posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki lub pielęgniarstwa ratunkowego. b)posiada specjalizację lekarską w dziedzinie anestezjologii i intensywnej terapii, lub medycyny ratunkowej oraz do realizacji wybranych zagadnień: c)posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa. d) posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego lub pielęgniarstwa chirurgicznego lub pielęgniarstwa pediatrycznego. e) posiada specjalizację lekarską w dziedzinie kardiologii lub chorób wewnętrznych lub chirurgii ogólnej lub chirurgii dziecięcej lub ortopedii i traumatologii narządu ruchu lub ortopedii i traumatologii lub pediatrii. f) posiadają ukończone studia wyższe na kierunku mającym zastosowanie w ochronie zdrowia lub inne merytoryczne kwalifikacje niezbędne do realizacji wybranych zagadnień 6) Dla szkolenia z zakresu Kompresjoterapia Co najmniej jedna osoba posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z wykonywaniem kompresjoterapii oraz spełniająca co najmniej jedno z poniższych wymagań: a) posiadają tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa. b) posiadają tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa chirurgicznego. c) posiadają specjalizację lekarską w dziedzinie chirurgii naczyń lub angiologii. d) osiadają tytuł zawodowy magistra fizjoterapii.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Uwaga: W celu oceny spełniania przez Wykonawcę potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument poświadczający posiadanie statusu organizatora kształcenia: a) w przypadku podmiotów, które mogą być organizatorami kształcenia na podstawie art. 75 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej: oświadczenie określające, do jakiego rodzaju uprawnionych podmiotów należy Wykonawca (uczelnia, szkoła prowadząca działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych, podmiot leczniczy) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do siwz, b) w przypadku podmiotów, które mogą być organizatorami kształcenia na podstawie art. 75 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej: dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych prowadzonego przez okręgową radę pielęgniarek i położnych właściwą dla miejsca prowadzenia kształcenia teoretycznego i praktycznego albo przez Naczelną Radę Pielęgniarek i Położnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dopuszczalne są w okolicznościach przewidzianych w niniejszej umowie i wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian umowy o dofinansowanie - w zakresie koniecznym dla dostosowania umowy do zmian w umowie o dofinansowanie; c) konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, 3. Dopuszcza się zmiany podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok. 046 , bud. 1D.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, kancelaria, bud. 1D.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie - przeprowadzenie szkolenia - należy realizować w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, w okresie orientacyjnym okresie od 20-08-2015 r. do 15-12-2015 r.; w zakresie przeprowadzenia poprawkowego egzaminu końcowego i przekazania jego wyników Zamawiającemu nie później niż do dnia 31-12-2015 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Bezgotówkowy bieżący zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 za pomocą elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów należących do Komendy Miejskiej Państwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- "Usunięcie drzew stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia" - POWTÓRKA II
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.