To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-24
Legnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów specjalistycznych
dla pielęgniarek i położnych w związku z umową o finansowanie działań obejmujących kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Numer ogłoszenia: 189130 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160220 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów specjalistycznych dla pielęgniarek i położnych w związku z umową o finansowanie działań obejmujących kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejsze zamówienie publiczne jest dofinansowane w 80% ze środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na podstawie umowy nr 4/KFS/2015 o finansowanie działań obejmujących kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego zawartej 26 marca 2015 r. pomiędzy Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym w Legnicy ul. Iwaszkiewicza 5 a Powiatem Legnickim reprezentowanym przez Starostę Legnickiego. W związku z powyższym faktem dla niniejszego zamówienia zastosowanie ma przepis §3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20-12-2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów specjalistycznych w rozumieniu art. 66 ust. 1. pkt. 3) ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t. j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1435) (zwanych w dalszej części siwz szkoleniem) podzielonych na części jn., w języku polskim, z zakresu niżej wymienionej tematyki: Część 1) Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego - 58 uczestników; wymiar 105 godzin dydaktycznych Część 2) Edukator w cukrzycy - 52 uczestników; wymiar 120 godzin dydaktycznych, Część 3) Endoskopia - 43 uczestników; wymiar 184 godziny dydaktycznych, Część 4) Żywienie enteralne i parenteralne - 16 uczestników; wymiar 142 godzin dydaktycznych, Część 5) Resuscytacja krążeniowo-oddechowa -- 16 uczestników; wymiar 90 godzin dydaktycznych, Częśc 6) Kompresjoterapia. - 94 uczestników, wymiar 110 godzin dydaktycznych. Przez pojęcie godziny dydaktycznej Zamawiający rozumie 45 minut. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy o przeprowadzenie szkolenia oraz w załączniku A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiący jej integralną część. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany jest do: 1) opracowania w języku polskim materiałów dydaktycznych obejmujących tematykę kursu w formie elektronicznej lub pisemnej. Materiały powinny umożliwiać Wykonawcy efektywne prowadzenie kursu oraz ułatwiać uczestnikom utrwalanie przekazywanych w trakcie zajęć teoretycznych treści. Materiały (komplet) należy przedłożyć każdemu uczestnikowi na pierwszych zajęciach szkoleniowych. 2) realizacji szkoleń podzielonych na część teoretyczną i praktyczną w formie seminariów/wykładów, ćwiczeń w warunkach symulowanych oraz warsztatów trwających nie dłużej niż 12 godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia, przy czym zajęcia praktyczne nie mogą być organizowane w grupach więcej niż 6 osób mających swoje odzwierciedlenie w harmonogramach szkoleń zatwierdzonych przez Zamawiającego. Osobą do kontaktów w sprawach, o których mowa w zadaniu poprzedzającym będzie Kierownik kursu wskazany przez Zamawiającego. 3) przeprowadzenia szkolenia w jego siedzibie; warunki udostępnienia sali wykładowej oraz miejsc warsztatów zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy udostępnienia pomieszczeń. Zamawiający nie dysponuje rzutnikiem, ani innym sprzętem pomocniczym niezbędnym do przeprowadzenia zajęć teoretycznych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia w związku z tym ich zapewnienie będzie leżeć po stronie Wykonawcy. Wymagania w zakresie dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził dokumentację przebiegu kształcenia, zgodnie z przepisami prawa i wymaganiami Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych (CKPPiP) dostępnymi na stronie www.ckppip.edu.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.10.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Interrete sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 4, Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14384,00
Oferta z najniższą ceną: 14384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14384,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Cześć 2 - Edukator w cukrzycy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Interrete Sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 4, 50-078 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15496,00
Oferta z najniższą ceną: 15496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15496,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 - Żywienie enteralne i parenteralne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Interrete Sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 4, 50-078 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12000,00
Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 - Resuscytacja krążeniowo-oddechowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Interrete Sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 4, 50-078 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10400,00
Oferta z najniższą ceną: 10400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część 6 - Kompresjoterapia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Interrete Sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 4, 50-078 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23312,00
Oferta z najniższą ceną: 23312,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23312,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Bezgotówkowy bieżący zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 za pomocą elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów należących do Komendy Miejskiej Państwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- "Usunięcie drzew stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia" - POWTÓRKA II
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.