Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-07
Olsztyn: Remont i przebudowa drogi leśnej Nr II. 37 w Leśnictwie Orzechowo na terenie Nadleśnictwa Nowe Ramuki o długości 1,312 km .
Numer ogłoszenia: 160250 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5133825, fax 089 5133810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/nowe-ramuki
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa drogi leśnej Nr II. 37 w Leśnictwie Orzechowo na terenie Nadleśnictwa Nowe Ramuki o długości 1,312 km ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa drogi leśnej Nr II. 37 w Leśnictwie Orzechowo na terenie Nadleśnictwa Nowe Ramuki o długości 1,312 km z czego: - modernizacja drogi metodą stabilizacji gruntu rodzimego cementem portlandzkim z dodatkiem preparatu jonowymiennego na długości 500 mb, - remont drogi poprzez profilowanie oraz zagęszczenie podłoża na długości 812 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.25 - Drogi jednopasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, a także określone w niniejszym ogłoszeniu. a/.posiadają uprawnienia do wykonania czynności związanych z przedmiotem zamówienia, b/.posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania amówienia, c/.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami będącymi zedmiotem zamówienia. d/.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj. posiadają środki lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 tys. zł, oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e/.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w sposób należyty w ciągu 5 - ciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane na drogach leśnych o wartości jednego zamówienia co najmniej 100 tys. zł. Spełnienie wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione wg zasady: spełnia nie spełnia. Spełnienie warunku określonego w pkt e zostanie dokonane w następujący sposób: za każde 100 tys. zł wartości robót - 2 pkt. Niespełnienie jednego z warunków będzie skutkowało nie zaproszeniem Wykonawcy do złożenia oferty. Jeżeli więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu wówczas do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. b/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c/ Dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. Należy załączyć decyzję o nadaniu uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. d/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3 do ogłoszenia ), f/ Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, g/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą udokumentować, że spełniają wspólnie warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo, treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn 10; sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup i wymiana dźwigu osobowego dla Okręgowej Stacji Chemiczno Rolniczej w Olsztynie
- na świadczenie usług w zakresie wykonywania badań posiewu kału (nosicielstwo) do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługi przeprowadzenia przeglądów i kontroli szczelności oraz usuwania awarii urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w obiektach administrowanych przez 22. WOG w Olsztynie.
- Najem długoterminowy fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
- Usługa szkolenia
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni parkingu, wiaty śmietnikowej, oświetlenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi w internacie garnizonowym w Bartoszycach przy ul. Wojska Polskiego 2.
- Remonty cząstkowe na drogach gminnych o nawierzchni mineralno-bitumicznej przy użyciu remontera
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie miasta Jawora
- "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż drogi gminnej przechodzącej od m. Mieleszyn poprzez Borzątew do Karniszewa w kierunku z granicą Gminy Kłecko" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu
- Bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie Miasta Brzeziny w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.