eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomWykonanie projektów drogowych dla zadań inwestycyjnych- Nadleśnictwo Radom

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Radom: Wykonanie projektów drogowych dla zadań inwestycyjnych- Nadleśnictwo Radom
Numer ogłoszenia: 160381 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom , ul. Janiszewska 48, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. +48 48 3451722, faks +48 48 3451905.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów drogowych dla zadań inwestycyjnych- Nadleśnictwo Radom.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień dla zadań inwestycyjnych obejmujących budowę dróg leśnych. Zadanie 1 Wykonanie dokumentacji projektowej dogi leśnej pożarowej nr 4 na terenie leśnictwa Rajec. Zadanie 2 Wykonanie dokumentacji projektowej dogi leśnej pożarowej nr 11 na terenie leśnictwa Łaziska. Zadanie 3 Wykonanie dokumentacji projektowej dogi leśnej dojazdowej do Leśnego Ośrodka edukacyjnego im. red. Andrzeja Zalewskiego na terenie leśnictwa Jedlnia. Na wykonanie dokumentacji projektowej składają się następujące elementy oraz czynności: a.Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych b.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wyciągu z planu zagospodarowania przestrzennego lub wydanie decyzji o warunkach zabudowy c.Wykonanie badań geotechnicznych gruntu (opinii geotechnicznej) umożliwiające prawidłowe rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych (minimum jeden otwór co 150 metrów wzdłuż osi drogi na głębokość minimum 2 metrów, w przypadku skomplikowanych warunków podłoża, rozstaw otworów badawczych należy zagęścić do odległości między otworami nie więcej niż 100 metrów). Badania należy wykonać przez uprawnionego geologa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. d.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r nr 199 poz. 1227 ze zm.) w tym sporządzenie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia (KIP) a także w razie potrzeby sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (Raport). Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadane dane i informacje dotyczące warunków przyrodniczych w otoczeniu projektowanej drogi niezbędne do sporządzenia KIP i Raportu. e.Opracowanie operatu wodno-prawnego odpowiadającego wymogom ustawy z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 ze zm.) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uzyskanie pozwolenia wodno prawnego. f. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia z dnia 25.04.2012r r. (Dz. U. z 2012 poz. 462) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (zawierającego projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno budowlany) stanowiącego podstawę do zatwierdzenia projektu i wydania decyzji o pozwoleniu na budowę, wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii, g.Wykonanie projektu wykonawczego opracowanie uzupełnione szczegółami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań i precyzujące warunki wykonania i odbioru danego zakresu robót w formie opisowej i rysunkowej w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202 poz. 2072 ze zm.), h. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie i formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. nr 202 poz. 2072 ze zm.), i.Sporządzenie przedmiaru robót wg ustaleń określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. nr 202 poz. 2072 ze zm.), j.Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389),Zamawiający zastrzega sobie możliwość aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od daty jego przekazania Zamawiającemu. Wykonawca winien w cenie oferty zawrzeć koszt 1 aktualizacji. k.Wykonanie ślepego kosztorysu ofertowego l.Opracowanie informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. (Dz. U. nr 120 poz. 112.), m.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1623 ze. zm.), n.Wyznaczenie przez geodetę, na wezwanie zamawiającego, pasa realizacji inwestycji z oznaczeniem w terenie granic na podstawie plansz zajętości terenu inwestycji. o.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektowo kosztorysową w następującej ilości egzemplarzy w formie papierowej: projekt budowlany z pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami - 6 egz. projekt wykonawczy - 6 egz. przedmiary robót - 6 egz. aktualne kosztorysy inwestorskie oraz kosztorysy ślepe - po 2 egz. każdy, dokumentację dotyczącą wykonanych badań geologicznych dla rozpoznania warunków glebowo-wodnych na trasie inwestycji - 4 egz. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 4 egz. rozliczenie powierzchniowe inwestycji w zakresie poszczególnych działek ewidencyjnych, na których zlokalizowana jest inwestycja oraz rozliczenie powierzchniowe inwestycji na poszczególne wydzielenia leśne - 6 egz. projekt oznakowania pionowego i poziomego projektowanej drogi uwzględniający jej oznakowanie na drogach publicznych i innych drogach nie będących w zarządzie Nadleśnictwa Radom uzgodniony zgodnie z obowiązującymi przepisami - 4 egz. - wszystkie aktualne elementy dokumentacji w 1 egz. w formie elektronicznej. Dodatkowe egzemplarze opracowania w ilościach żądanych przez Zamawiającego, Wykonawca sporządzi za dodatkową opłatą..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 14. WADIUM 14.1. wadium w wysokości 600 PLN ( sześćset złotych na każde zadanie) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. 21.08. 2013 r , godz.10.00. 14.2. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 14.2.1. pieniądzu, 14.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 14.2.3. gwarancjach bankowych; 14.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 14.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z póź zm.). 14.3. dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. 14.4. wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku BGŻ S.A. o Radom 18203000451110000000175060 , z dopiskiem Wadium i nr postępowania SA-2710 - 6 2013 i podaniem numerów zadań na które będzie złożona oferta 14.5. wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 14.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 14.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; 14.9.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagań nie określa się.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa projekty na budowę dróg leśnych, o łącznej długości projektowanych dróg min. 5 km - potwierdzone referencjami na każde z zadań obejmujące kompleksowe przygotowanie inwestycji zawierające uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji o warunkach zabudowy, pozwoleń wodnoprawnych, pozwoleń na budowę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagań nie określa się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe do projektowania w branży drogowej. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca do oferty załączy dokumenty na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji, uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, do oferty należy dołączyć także stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Warunkiem możliwości wprowadzenia do umowy zmian w formie aneksu, jest sporządzenie odpowiedniego dokumentu wraz z opisem okoliczności i uzasadnieniem. 3. Zakazuje się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w oparciu, o którą wybrano Wykonawcę, z wyjątkiem następujących sytuacji: 1) Okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie prac przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, 4. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 5) Zmiana wynagrodzenia a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, 6) Inne zmiany: a) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, b) wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w szczególnych wypadkach sukcesji z mocy prawa ( np. łączenie, dzielenie, przekształcanie spółek), c) uzyskanie wymaganych decyzji i pozwoleń stanie się niemożliwe w wyznaczonym terminie ze względu na wydłużenie procedur administracyjnych nie wynikających z winy Wykonawcy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/radom
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Radom, ul. Janiszewska 48, 26-600 Radom,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Radom, ul. Janiszewska 48, 26-600 Radom, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowej drogi lesnej nr 4 na terenie lesnictwa Rajec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1.1 Opis stanu technicznego; Droga leśna pożarowa o długości ok. 1,9 km, stanowi drogę gruntową nieutwardzoną z miejscami okresowo nieprzejezdnymi. Początek drogi znajduje się w oddz. 112 w miejscu włączenia się drogi leśnej do drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Siczki. Dalej projektowana droga przebiega przez oddz. 111, 110, odcinkiem linii oddziałowej pomiędzy oddziałami 110/109, 92/91 z włączenie się do drogi gminnej gruntowej do Dąbrowy Kozłowskiej. Do drogi tej w okresie 10-lecia obowiązywania PUL ciąży określona na podstawie potoku ładunków masa ok. 12 000m3 drewna do wywozu samochodami średnio- i wysoko- tonażowymi. W/w droga znajduje w obszarze Natura 2000. Projektowana droga przechodzi przez siedliska Bmśw, LMśw, Lw na glebach nieprzepuszczalnych o dużym okresowym uwilgotnieniu i miejscami stagnującej wodzie, szczególnie w okresie wczesnowiosennym i jesiennym. 5.1.2 Założenia przedprojektowe: I. Planowane zadanie obejmuje budowę drogi leśnej o nawierzchni twardej nieulepszonej z kruszywa łamanego o długości około 1,9km, nośności co najmniej 10 ton i nacisku osi 5 ton. Należy zaprojektować drogę uwzględniając, że pozyskanie drewna będzie się odbywać z użyciem maszyn wielooperacyjnych, wywóz drewna realizowany będzie środkami transportowymi wysokotonażowymi. Ze względu na przechodzenie drogi w obszarze Natura 2000 należy uzyskać akceptację RDOŚ na budowę przedmiotowej drogi. II. Parametry techniczne drogi zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dla dróg leśnych wykorzystywanych, jako dojazdy pożarowe w tym: szerokość jezdni 3,5m, szerokość poboczy - min 0,75m + oporowanie min 0,50m pobocze utwardzone kruszywem łamanym, odwodnienie według ustaleń projektanta po uprzednim rozpoznaniu warunków gruntowo wodnych z uwzględnieniem sytuacji na gruncie, mijanki wg obowiązujących przepisów, stałe składnice drewna o szerokości 25m i długości 40m + skos długości ok. 22m w ilości do ustalenia w trakcie prac projektowych, małe składnice drewna lub miejsca postojowe dla samochodów pożarniczych szerokości 12m i długości 50m + skos długości ok. 12m w ilości do ustalenia w trakcie prac projektowych, konstrukcja nawierzchni jak dla drogi głównej o warstwach i grubościach dobranych przez projektanta, po uprzednim rozpoznaniu warunków gruntowo - wodnych podłoża drogi, zjazdy do zakończenia łuku, promienie zewnętrzne łuków o długości, co najmniej 11m, szlabany utytułowane na początku i końcu drogi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowej drogi leśnej pożarowej nr 11 na terenie leśnictwa Łaziska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.2.1 Opis stanu technicznego; Droga pożarowa numer 11 stanowi drogę gruntową nieutwardzoną z miejscami okresowo nieprzejezdnymi. Długość drogi to ok. 3,2 km. Początek projektowanej drogi znajduje się w oddz. 150 w miejscu włączenia się drogi leśnej do drogi powiatowej o nawierzchni asfaltowej relacji Orońsko - Mniszek. Dalej projektowana droga biegnie przez oddz. 150, 149, 148, 142, odcinkiem linii oddziałowej pomiędzy oddziałami 142/138, 143/139, 139/140, przez oddział 139 z włączeniem do drogi gminnej Chronów - Łaziska. Do drogi tej w okresie 10-lecia obowiązywania PUL ciąży określona na podstawie potoku ładunków masa ok. 10 000m3 drewna do wywozu samochodami średnio - i wysoko - tonażowymi. Projektowana droga odcinkami przechodzi przez siedliska BMśw i LMśw na glebach nieprzepuszczalnych o dużym okresowym uwilgotnieniu i miejscami stagnującej wodzie szczególnie w okresie wczesnowiosennym i jesiennym. W/w droga przebiega przez strefę ochronną gniazda bielika. Całoroczna strefa ochronna obejmuje oddziały: 142a, 142b, 142h a okresowa strefa ochronna obejmuje oddziały: 138b, 138c, 138d, 138f, 141b, 141c, 141d, 141h, 141j, 142c, 142d, 142f, 142g, 142i, 142j. 5.2.2. Założenia przedprojektowe Planowane zadanie obejmuje budowę drogi leśnej o nawierzchni twardej nieulepszonej z kruszywa łamanego o długości ok. 3,2km, nośności co najmniej 10 ton i nacisku osi 5 ton. Należy zaprojektować drogę uwzględniając że pozyskanie drewna będzie się odbywać z użyciem maszyn wielooperacyjnych a wywóz drewna realizowany będzie środkami transportowymi wysokotonażowymi. Ze względu na przechodzenie drogi przez strefę ochronną gniazda Bielika należy uzyskać akceptację RDOŚ co do zakresu inwestycji i terminów jej realizacji. Należy zaprojektować parametry techniczne drogi zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dla dróg leśnych wykorzystywanych jako dojazdy pożarowe w tym: szerokość jezdni 3,5m,szerokość poboczy - min 0,75m + oporowanie min 0,50m pobocze utwardzone kruszywem łamanym, odwodnienie według ustaleń projektanta po uprzednim rozpoznaniu warunków gruntowo wodnych z uwzględnieniem sytuacji na gruncie, mijanki wg obowiązujących przepisów, stałe składnice drewna o szerokości 25m i długości 40m + skos długości ok. 22m w ilości do ustalenia w trakcie prac projektowych, małe składnice drewna o szerokości 12m i długości 50m + skos długości ok. 12m w ilości do ustalenia w trakcie prac projektowych, konstrukcja nawierzchni jak dla drogi głównej o warstwach i grubościach dobranych przez projektanta, po uprzednim rozpoznaniu warunków gruntowo - wodnych podłoża drogi, zjazdy do zakończenia łuku, promienie zewnętrzne łuków o długości, co najmniej 11m, szlabany usytuowane na granicy strefy ochronnej gniazda bielika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowej drogi leśnej dojazdowej do Leśnego Ośrodka Edukacyjnego im. red. Andrzeja zalewskiego na terenie leśnictwa Jedlnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.3.1 Opis stanu technicznego: Długość drogi 0,12km, szerokości 5,0 m przebiegającej przez oddział 123c~, 123n~., o powierzchni 0,07ha. Droga służy do korzystania z bazy szkoleniowo noclegowej i do zabezpieczenia p.poż. dojazdu dla samochodów pożarniczych do LOE w Jedlni Letnisko. Droga w części planowanej do przebudowy stanowi drogę o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0m, z licznymi miejscami ubytków w nawierzchni, fałdami i nierównościami utrudniającymi przejazd głównie samochodom osobowym do LOE w Jedlni Letnisko. W/w droga znajduje się na terenie rezerwatu przyrody Jedlnia, jak również przebiega przez tereny obszaru Natura 2000. 4.4.2. Założenia przedprojektowe Planowane zadanie obejmuje przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej - konstrukcja nawierzchni drogi o warstwach i grubościach dobranych przez projektanta po dokonaniu badań nośności istniejącej drogi oraz uwzględnieniu warunków gruntowo - wodnych, funkcji drogi i przewidywanego obciążenia samochodami wysokotonażowymi. Należy uzgodnić włączenie do drogi wojewódzkiej 737 z zarządcą drogi. Parametry techniczne drogi: szerokość jezdni - 6,0 m; szerokość poboczy z kruszywa łamanego - min. 0,75 m; odwodnienie według ustaleń projektanta po uprzednim rozpoznaniu warunków gruntowo wodnych z uwzględnieniem sytuacji na gruncie;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.