eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiProjekt zamienny przebudowy byłego hotelu Suwalszczyzna na cele administracji samorządowej wraz z termomodernizacją budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-25

Suwałki: Projekt zamienny przebudowy byłego hotelu Suwalszczyzna na cele administracji samorządowej wraz z termomodernizacją budynku
Numer ogłoszenia: 16038 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351710 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt zamienny przebudowy byłego hotelu Suwalszczyzna na cele administracji samorządowej wraz z termomodernizacją budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu zamiennego przebudowy byłego hotelu Suwalszczyzna na cele administracji samorządowej wraz z termomodernizacją budynku. 2. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej w zakresie: a) Przebudowa pomieszczeń w piwnicy spowodowana jest rezygnacją z toalet publicznych (zostały wybudowane w budynku wolnostojącym) i pozostawienie węzła cieplnego w miejscu istniejącej lokalizacji. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb archiwum i niezbędnych pomieszczeń pomocniczych (np. magazynów). b) Zmiana układu instalacji sanitarnych i elektrycznych w całym budynku z dostosowaniem ich do istniejącego węzła cieplnego, ograniczenie do minimum ingerencji w pomieszczenia funkcjonującej restauracji (np. przewody pionowe w części administracyjnej, a przewody poziome w posadzkach poszczególnych kondygnacji) oraz rozdzielenie instalacji na część administracyjną i restauracyjną w celu oddzielnego opomiarowania. c) Zmiana i uzgodnienie z Zamawiającym materiałów przewodów instalacji sanitarnych. d)Uzgodnienie dokumentacji projektowej zamiennej z PEC w Suwałkach, rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych oraz właścicielem restauracji. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie - markę, znak towarowy, producenta, dostawcę materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas projektant zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa FRAXINUS Barbara Adamska, ul. Langiewicza 20 lok 1, 02-071 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35055,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35055,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.