eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyWykonanie projektu budowlano - wykonawczego wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wykonanie zaprojektowanych robót dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa al. Lipowej na Cmentarzu Komunalnym w Wartogłowcu.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-07

Tychy: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wykonanie zaprojektowanych robót dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa al. Lipowej na Cmentarzu Komunalnym w Wartogłowcu.
Numer ogłoszenia: 160496 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wykonanie zaprojektowanych robót dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa al. Lipowej na Cmentarzu Komunalnym w Wartogłowcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wykonanie zaprojektowanych robót dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa al. Lipowej na Cmentarzu Komunalnym w Wartogłowcu. Zadanie obejmuje m.in.: 1. Aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych z mapą własnościową i wypisem z rejestru gruntów, 2. Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzgodnienie w Urzędzie Miasta Tychy, 3. Złożenie wymaganych dokumentów w Wydziale Architektury w celu otrzymania prawomocnego zgłoszenia robót, 4. Wykonanie robót budowlanych (zakres przedstawiony poniżej), 5. Obsługa geodezyjna, naniesienie na mapę zasadniczą poszczególnych zadań. Zakres robót do wykonania: I. Roboty rozbiórkowe i demontażowe Rozebranie nawierzchni bitumicznych, obrzeży betonowych, podbudowy. II. Elementy konstrukcyjne 1. Aleja Lipowa Na całej długości należy przewidzieć warstwę ścieralna z asfaltobetonu układaną mechanicznie. Podbudowę należy dostosować dla przejazdu sprzętu ciężkiego, m.in. samochodów do wywozu kontenerów na śmieci. III. Pozostałe wymagania 1. Uwzględnić regulację urządzeń wodno - kanalizacyjnych do nowej niwelety, 2. Przewidzieć odprowadzenie wód deszczowych, 3. Przewidzieć wycinkę i karczowanie korzeni drzew, które wysadziły nawierzchnie alejek. Roboty prowadzić pod nadzorem konserwatora zieleni, który podejmie decyzję o sposobie wykonawstwa oraz ewentualnych zabezpieczeniach drzew lub ich wycince. 4. Obrzeża i krawężniki wykonać jako tzw. wtopione równo z niweletą nawierzchni, 5. Zdemontowane elementy (po wcześniejszym uzgodnieniu z Administratorem obiektu), dostarczyć we wskazane miejsce na terenie cmentarza, do ewentualnego późniejszego wykorzystania. Dla materiałów z rozbiórki, które nie zostaną wykorzystane na terenie Cmentarza przewidzieć wywóz i składowanie na wysypisku oraz utylizację.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4800.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością minimum 2 podobnych zadań o charakterze drogowych o wartości min. 100 000 zł brutto każde) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagana jest osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do projektowania i wykonawstwa c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 100 000,00 zł), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagana jest osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do projektowania i wykonawstwa. Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum 2 podobnych zadań o charakterze drogowych o wartości min. 100 000 zł brutto każde w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 100 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następującego oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 1) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, 2) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zestawienie zbiorcze wartości prac, 3) załącznik nr 3 do SIWZ - parafowany na każdej stronie wzór umowy, 4) dowód wniesienia wadium 5) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Termin wykonania zamówienia: do 31.05.2008 r. (w tym: dokumentację projektową należy wykonać do dnia 01.12.2007 r., natomiast prace budowlane należy wykonać w terminie od 25.03.2008 r. do 31.05.2008 r.) Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 07/09/2007

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.