eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wykonanie operatów szacunkowych wartości działek oddanych w użytkowanie wieczyste zabudowanych garażami samochodowymi w Iławie. Postępowanie znakOO-341/3/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Iława: Wykonanie operatów szacunkowych wartości działek oddanych w użytkowanie wieczyste zabudowanych garażami samochodowymi w Iławie. Postępowanie znak: OO-341/3/08
Numer ogłoszenia: 16066 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych wartości działek oddanych w użytkowanie wieczyste zabudowanych garażami samochodowymi w Iławie. Postępowanie znak: OO-341/3/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia wykonanie przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego - kompletnych dokumentacji operatów szacunkowych wartości działek oddanych w użytkowanie wieczyste osobom fizycznym, zabudowanych garażami samochodowymi w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego działek, położonych w Iławie, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków m. Iławy Nr: a) ul. Smolki - 1 Maja: 219/1, 219/2, 219/3, 219/4, 219/5, 219/6, 219/7, 219/8, 219/9, 219/10, 219/12, 219/13, 219/15, 219/16, 219/17, 219/18,219/19, 219/22, 219/23, 219/24, 219/25, 219/26, 219/27, 219/28, 219/29, 219/30, 219/31,219/32 -razem 28 działek (załącznik graficzny nr 1) b) ul. Kościuszki: 36/4, 37/1, 37/2, 37/3, 37/5, 37/6, 37/7, 37/8, 37/9, 37/11, 37/12, 37/14, 37/15,37/17, 42/6, 42/5, 42/4, 42/3, 42/2,42/24, 42/25, 42/27, 42/9,42/10, 42/11, 42/13, 42/14, 42/15, 42/19, 42/20, 64/15, 64/17, 64/19, 64/21, 64/22, 64/23, 64/24, 64/25, 64/26, 64/27, 64/28, 64/29, 64/32, 64/33, 64/35 - razem 45 działek ( załącznik graficzny od 2-1, 2-2, 2-3, 2-4 c) ul. Niepodległości: 178/10, 178/13, 178/14, 178/16, 178/17, 178/19, 178/21,178/27, 178/29, 178/30, 178/31, 178/33, 178/34, 178/35, 178/40, 178/41 - razem 16 działek (załącznik graficzny nr 3) d) ul. Dąbrowskiego:155/4, 155/10, 155/15, 155/16, 155/17,155/18, 155/21, 155/22, 155/28, 155/33, 155/34, 155/35, 155/36, 155/37, 155/5 - razem 15 działek (załącznik graficzny nr 4) e) ul. Wojska Polskiego: 475/4 (załącznik graficzny nr 5) 2)Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV Oryginalny kod CPV: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych, niż mieszkalne Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobrania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1).W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez: /Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w ppkt.6 lit. a), b), c), d), e), f), g), niniejszego ogłoszenia 2). Wykonawca musi wykazać, okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ukończył z należytą starannością realizację zadań (operatów szacunkowych) za kwotę ogółem minimum 20.000,00 złotych , odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § VII pkt.4) - na wzorze Nr 3 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3). Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia przynajmniej jedną osobę dokonująca wyceny posiadającą min. 1 rok stażu pracy zawodowej w realizacji operatów szacunkowych oraz posiadającego uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII. pkt.5 4). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5). Wykonawca musi załączyć: a) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), b) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. d) Wykaz wykonanych usług w ciągu 3 ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia )- zgodnie z wzorem Nr 3. e) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru nr 4). f) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. g) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia okreśłony w pkt. II.3) zakończenie realizacji zadania: operaty dla działek określonych pkt. 5 ppkt.1) lit.a) (ulica Smolki-1Maja) - 1 miesiąc od dnia podpisania umowy, operaty dla działek określonych w pkt. 5 ppkt.1) lit.b) (ulica Kościuszki) - 2 miesiące od dnia podpisania umowy, operaty dla działek określonych w pkt. 5 ppkt.1) lit.c-e) (ulica Niepodległości, Dąbrowskiego, Woj. Polskiego) - 3 miesiące od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.