eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzicePrzygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie Gminy Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Świebodzice: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie Gminy Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 160772 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzicach , ul. M. J. Piłsudskiego 8, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 74 666 95 80, faks 74 666 95 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl/bip-ops/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.swiebodzice.pl/bip-ops/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie Gminy Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków [zwanych dalej obiadami] dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie Gminy Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy. 2.Lokal gastronomiczny, w którym będą wydawane obiady musi być zlokalizowany w centrum miasta i odpowiadać niżej opisanym wymaganiom: 2.1 musi być dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych, 2.2 pomieszczenie/stołówka nie może być dzielona ze stołówką dla dzieci, 2.3 musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i sprzęt, a w szczególności stoły, krzesła, miejsce do powieszenia wierzchniej odzieży, toaletę, 2.4 musi posiadać zaplecze techniczne, zapewniające utrzymanie obiadów w odpowiednio wysokiej temperaturze przez cały czas ich wydawania, 2.5 w godzinach wydawania obiadów klientom Zamawiającego w lokalu musi obowiązywać całkowity zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu oraz palenia tytoniu. 3.Średnia ilość osób uprawnionych do korzystania z obiadów w skali miesiąca wynosi 70 osób. 4.Średnia liczba obiadów dla jednej osoby w skali miesiąca wynosi 22 obiady. 5.Średnia ilość obiadów w skali miesiąca wynosi 1.540 obiadów. 6.Zamawiający wymaga, aby obiady były wydawane przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.00 do 14.00. 7.Do lokalu gastronomicznego, w którym będą wydawane obiady, musi być dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej (centrum miasta), a przystanek autobusowy powinien znajdować się nie dalej niż 200 m. 8.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości obiadów w stosunku rocznym, jak również wstrzymania zamówienia w okresie objętym przedmiotem zamówienia, ze względu na potrzeby środowiska oraz możliwości finansowe gminy w tym zakresie. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania obiadów przygotowanych z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych. Obiady muszą być gorące, przygotowane w dniu ich wydawania. 10.Przygotowanie i wydanie obiadów zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia (Dz. U. Nr 63, poz. 634 z późn. zm. - Ustawa z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia) składających się z dwóch dań: 10.1 zupa - min. 300ml 10.2 drugie danie - min. 330g w tym: - ziemniaki (kasza, ryż lub makaron) - min. 150g - danie mięsne - min. 80g - surówka lub jarzyny gotowane - min. 100g (raz w tygodniu drugie danie z jajkiem lub ryba albo naleśniki, placki ziemniaczane czy też pierogi - min. 150g) 11.Podstawę wydania obiadu stanowić będzie bon obiadowy, wystawiony na osobę uprawnioną za okazaniem dowodu osobistego lub upoważnienia potwierdzonego własnoręcznym podpisem. 12.Rozliczenie za obiady następować będzie w częściach miesięcznych. Podstawą zapłaty za wydane obiady będzie faktura/rachunek wystawiony przez Wykonawcę, określająca ilość rzeczywiście wydanych obiadów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - lokalizacja w centrum miasta nie dalej niż 200 m od przystanku autobusowego - 10
  • 3 - pomieszczenie dostosowane do osób niepełnosprawnych - 15
  • 4 - pomieszczenie/stołówka nie może być dzielona ze stołówką dla dzieci - 15
  • 5 - podmiot ekonomii społecznej - 30
  • 6 - dotychczasowa współpraca - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl/bip-ops/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzicach, ul. M. J. Piłsudskiego 8, 58-160 Świebodzice II piętro, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzicach, ul. M. J. Piłsudskiego 8, 58-160 Świebodzice II piętro, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.