Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Świebodzice: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie Gminy Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 160772 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzicach , ul. M. J. Piłsudskiego 8, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 74 666 95 80, faks 74 666 95 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl/bip-ops/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.swiebodzice.pl/bip-ops/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie Gminy Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków [zwanych dalej obiadami] dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie Gminy Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy. 2.Lokal gastronomiczny, w którym będą wydawane obiady musi być zlokalizowany w centrum miasta i odpowiadać niżej opisanym wymaganiom: 2.1 musi być dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych, 2.2 pomieszczenie/stołówka nie może być dzielona ze stołówką dla dzieci, 2.3 musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i sprzęt, a w szczególności stoły, krzesła, miejsce do powieszenia wierzchniej odzieży, toaletę, 2.4 musi posiadać zaplecze techniczne, zapewniające utrzymanie obiadów w odpowiednio wysokiej temperaturze przez cały czas ich wydawania, 2.5 w godzinach wydawania obiadów klientom Zamawiającego w lokalu musi obowiązywać całkowity zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu oraz palenia tytoniu. 3.Średnia ilość osób uprawnionych do korzystania z obiadów w skali miesiąca wynosi 70 osób. 4.Średnia liczba obiadów dla jednej osoby w skali miesiąca wynosi 22 obiady. 5.Średnia ilość obiadów w skali miesiąca wynosi 1.540 obiadów. 6.Zamawiający wymaga, aby obiady były wydawane przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.00 do 14.00. 7.Do lokalu gastronomicznego, w którym będą wydawane obiady, musi być dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej (centrum miasta), a przystanek autobusowy powinien znajdować się nie dalej niż 200 m. 8.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości obiadów w stosunku rocznym, jak również wstrzymania zamówienia w okresie objętym przedmiotem zamówienia, ze względu na potrzeby środowiska oraz możliwości finansowe gminy w tym zakresie. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania obiadów przygotowanych z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych. Obiady muszą być gorące, przygotowane w dniu ich wydawania. 10.Przygotowanie i wydanie obiadów zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia (Dz. U. Nr 63, poz. 634 z późn. zm. - Ustawa z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia) składających się z dwóch dań: 10.1 zupa - min. 300ml 10.2 drugie danie - min. 330g w tym: - ziemniaki (kasza, ryż lub makaron) - min. 150g - danie mięsne - min. 80g - surówka lub jarzyny gotowane - min. 100g (raz w tygodniu drugie danie z jajkiem lub ryba albo naleśniki, placki ziemniaczane czy też pierogi - min. 150g) 11.Podstawę wydania obiadu stanowić będzie bon obiadowy, wystawiony na osobę uprawnioną za okazaniem dowodu osobistego lub upoważnienia potwierdzonego własnoręcznym podpisem. 12.Rozliczenie za obiady następować będzie w częściach miesięcznych. Podstawą zapłaty za wydane obiady będzie faktura/rachunek wystawiony przez Wykonawcę, określająca ilość rzeczywiście wydanych obiadów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony poprzez złożenie stosownego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - lokalizacja w centrum miasta nie dalej niż 200 m od przystanku autobusowego - 10
- 3 - pomieszczenie dostosowane do osób niepełnosprawnych - 15
- 4 - pomieszczenie/stołówka nie może być dzielona ze stołówką dla dzieci - 15
- 5 - podmiot ekonomii społecznej - 30
- 6 - dotychczasowa współpraca - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl/bip-ops/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzicach, ul. M. J. Piłsudskiego 8, 58-160 Świebodzice II piętro, pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzicach, ul. M. J. Piłsudskiego 8, 58-160 Świebodzice II piętro, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.