eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceDostawa odzieży i obuwia roboczego dla SPZZOZ w Kozienicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Kozienice: Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla SPZZOZ w Kozienicach
Numer ogłoszenia: 161051 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133941 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139, 6148332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla SPZZOZ w Kozienicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego dla SPZZOZ w Kozienicach, zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zadaniu przedmiot zamówienia, stanowiący załącznik Nr 2 do siwz. 3) Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 4) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej ( Dz. U. 2005, Nr 259, poz. 2173) 5) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6) Przedmiot zamówienia składa się z 2 niepodzielnych zadań: zadanie Nr 1 - Fartuchy damskie białe dla pielęgniarek i ubrania lekarskie białe męskie zadanie Nr 2 - Buty profilaktyczne damskie dla pielęgniarek białe i buty profilaktyczne męskie białe 7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań (według swojego wyboru). 8) Termin realizacji zamówienia: dostawy sukcesywnie, w dwóch etapach, w terminie 90 dni od daty podpisania umowy. 9) Termin dostaw częściowych: 14 dni od dnia złożenia zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie Nr 1 - Fartuchy damskie białe dla pielęgniarek i ubrania lekarskie białe męskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Handlowy CARIMA Małgorzata Abramowicz, ul. Bodzentyńska 56, 25-318 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12845,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11025,72

  • Oferta z najniższą ceną: 11025,72 / Oferta z najwyższą ceną: 13758,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie Nr 2 - Buty profilaktyczne damskie dla pielęgniarek białe i buty profilaktyczne męskie białe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIBUT Zakład Produkcyjny, ul. Dąbrowskiego 45, 93-177 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7693,47

  • Oferta z najniższą ceną: 7693,47 / Oferta z najwyższą ceną: 7693,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.