Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY
Na dostawę wielopanelowych urządzeń jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu
(narkotesty) dla jednostek policji.
Numer ogłoszenia: 161144 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę wielopanelowych urządzeń jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu (narkotesty) dla jednostek policji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielopanelowych urządzeń jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu (narkotesty) - 4060 szt./min/ zgodnie z zał. Nr 1 do SIWZ. W postępowaniu zostanie przewidziane prawo opcji w zakresie zwiększenia ilości asortymentu za kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną na realizację zamówienia a wartością oferty wybranej jako najkorzystniejsza. Dokładne ilości asortymentu przeznaczonego dla poszczególnych Zamawiających podane zostaną do umowy podpisywanej z wybranym w postępowaniu Wykonawcą. Faktury za wykonane dostawy obciążać będą poszczególne Komendy Wojewódzkie/Stołeczną Policji/Centrum Szkolenia Policji . Termin płatności po realizacji zamówienia - 30 dni od daty dostarczenia faktury. W celu sprawowania kontroli nad realizacją umowy, do Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć kopie faktur obciążających poszczególne Komendy wraz z podpisanym przez uprawnione osoby egzemplarzem protokołu odbioru asortymentu (wszystkie dane dołączone będą do umowy). Termin ważności urządzenia nie może być krótszy niż okres gwarancji (minimum 12 miesięcy, - odbiór jakościowo-ilościowy polegał będzie na sprawdzeniu dostarczonego przedmiotu ze specyfikacją, ze szczególnym zwróceniem uwagi na termin ważności, - protokół odbioru jakościowo-ilościowy zostanie sporządzony w 3 egzemplarzach z czego jeden dla Wykonawcy, dwa dla Zamawiającego (zgodnie z załącznikiem do umowy), - jeżeli w trakcie odbioru jakościowo-ilościowego, zostanie stwierdzone, że towar jest uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z wymaganiami Zamawiającego, powinien zostać niezwłocznie wymieniony lub uzupełniony przez Wykonawcę. Cena ofertowa musi uwzględniać dostawę przedmiotu zamówienia do Magazynów Techniki Policyjnej następujących Komend Wojewódzkich/Stołecznej Policji: KWP w Katowicach, ul. Kochłowicka 5, 40-817 Katowice KWP w Kielcach, ul. Kusocińskiego 51, 25-044 Kielce KWP w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 3 bud. 27, 10-049 Olsztyn KWP w Szczecinie, ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin KSP w Warszawie, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa CSP w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo KWP w Gdańsku, ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk KWP w Gorzowie Wlkp. Ul. Dobra 2 , Łagodzin Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22, Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach i załącznikiem kosztowym 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 3. Oświadczenie z art.22 i 24 upzp 4. Folder zawierający szczegółową specyfikację techniczno-użytkową oferowanego urządzenia oraz określić jego nazwę, model oraz producenta 5.Wymagania określone przez producenta urządzenia w zakresie utylizacji zużytych urządzeń 6.Świadectwo dopuszczenia (do wstępnego wykazania obecności w ślinie wszystkich wykrywanych przez urządzenie grup związków działających podobnie do alkoholu), wydane przez Instytut Ekspertyz Sądowych im. Prof. Dr Jana Sehna w Krakowie. /Świadectwo dopuszczenia składają wykonawcy, którzy w kryterium oceny ofert chcą otrzymać 5 pkt za jakość produktu./
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - jakość - posiadanie przez urządzenie Świadectwa dopuszczenia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych- 2 postępowanie"
- Sukcesywna dostawa produktów diagnostycznych i odczynników chemicznych
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 7 części
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 2 części zamówienia
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.