Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00206223/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00206260/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa hotelowa dla artystów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Archipelag Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-026
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583066676
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.ryba@gak.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gak.gda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelowa dla artystów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1398fb0-896c-4c19-8b5b-57fb0ea46594
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00544930/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 usługa hotelowa dla artystów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1398fb0-896c-4c19-8b5b-57fb0ea465943.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest
bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz uznaje go za wiążący.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest
posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie
Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na
korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa -Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych
(InternetExplorer10+,Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu
liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany
przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w
formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu
odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),
widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania
transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z obowiązywaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako RODO, niniejszym informujemy:
Informujemy, że:
1. Administratorem danych wskazanych w umowie jest Gdański Archipelag Kultury z siedzibą w Gdańsku (80-026) przy ul. Dworcowej 9, wpisanym do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonym przez Miasto Gdańsk pod nr 2/92.
2. W sprawie danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych przez e-mail: daneosobowe@gak.gda.pl lub listownie na wskazany powyżej adres.
3. Celem zbierania danych jest przygotowanie, zawarcie i realizacja umowy. Pani dane osobowe będą przetwarzane również w celu rozliczenia (wystawienia faktury VAT lub rachunku) rozwiązania lub zmiany umowy, monitorowania wykonywania umowy oraz wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z obsługą zawartej z Panią/Panem umowy.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
- art. 6 ust. 1 pkt b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, w zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla zawarcia i realizacji umowy zawartej;
- art. 6 ust. 1 pkt c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w zw. z art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne dla wykonania obowiązków ustawowych związanych z rozliczeniem umów, księgowaniem i przechowywaniem dokumentacji rachunkowo-księgowej,
- art. 6 ust. 1 pkt f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami.
5. W zakresie wizerunku – dane osobowe Pani/Pana, w przypadku wyrażenia zgody, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) w zw. z art. 9 ust. 2 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu:
- umieszczenia wizerunku na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych Administratora lub w innym kanale przekazu, za pomocą którego Administrator lub jego partnerzy informowali będą o wydarzeniu i swojej działalności;
- sporządzania dokumentacji zdjęciowej i filmów z przebiegu wydarzenia oraz informowania o w/w wydarzeniu i zdania relacji, w celu promowania i reklamy Administratora lub jego partnerów, w tym podejmowania działań marketingowych.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przygotowania umowy.
8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. Dane osobowe będą przetwarzane (przechowywane) przez okres 5 lat licząc od końca danego roku obrotowego w odniesieniu do danych zawartych w dokumentach księgowych, których obowiązek przechowywania spoczywa na Spółce na mocy art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości, a w zakresie pozostałych danych przez czas niezbędny dla realizacji wskazanych wyżej celów przetwarzania lub w okresie 6 lat od dnia zakończenia roku kalendarzowego, w którym doszło do wykonania, wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. Po upływie tych okresów materiały, dokumenty lub inne nośniki, które zawierają Pani/Pana dane osobowe, podlegają zniszczeniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z obowiązywaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako RODO, niniejszym informujemy:
Informujemy, że:
1. Administratorem danych wskazanych w umowie jest Gdański Archipelag Kultury z siedzibą w Gdańsku (80-026) przy ul. Dworcowej 9, wpisanym do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonym przez Miasto Gdańsk pod nr 2/92.
2. W sprawie danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych przez e-mail: daneosobowe@gak.gda.pl lub listownie na wskazany powyżej adres.
3. Celem zbierania danych jest przygotowanie, zawarcie i realizacja umowy. Pani dane osobowe będą przetwarzane również w celu rozliczenia (wystawienia faktury VAT lub rachunku) rozwiązania lub zmiany umowy, monitorowania wykonywania umowy oraz wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z obsługą zawartej z Panią/Panem umowy.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
- art. 6 ust. 1 pkt b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, w zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla zawarcia i realizacji umowy zawartej;
- art. 6 ust. 1 pkt c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w zw. z art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne dla wykonania obowiązków ustawowych związanych z rozliczeniem umów, księgowaniem i przechowywaniem dokumentacji rachunkowo-księgowej,
- art. 6 ust. 1 pkt f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami.
5. W zakresie wizerunku – dane osobowe Pani/Pana, w przypadku wyrażenia zgody, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) w zw. z art. 9 ust. 2 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu:
- umieszczenia wizerunku na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych Administratora lub w innym kanale przekazu, za pomocą którego Administrator lub jego partnerzy informowali będą o wydarzeniu i swojej działalności;
- sporządzania dokumentacji zdjęciowej i filmów z przebiegu wydarzenia oraz informowania o w/w wydarzeniu i zdania relacji, w celu promowania i reklamy Administratora lub jego partnerów, w tym podejmowania działań marketingowych.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przygotowania umowy.
8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. Dane osobowe będą przetwarzane (przechowywane) przez okres 5 lat licząc od końca danego roku obrotowego w odniesieniu do danych zawartych w dokumentach księgowych, których obowiązek przechowywania spoczywa na Spółce na mocy art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości, a w zakresie pozostałych danych przez czas niezbędny dla realizacji wskazanych wyżej celów przetwarzania lub w okresie 6 lat od dnia zakończenia roku kalendarzowego, w którym doszło do wykonania, wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. Po upływie tych okresów materiały, dokumenty lub inne nośniki, które zawierają Pani/Pana dane osobowe, podlegają zniszczeniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2025/GAK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 120000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne (hotelarskie) – świadczenie usług noclegowych wraz dostępem do salki dla min 70 osób, w miejscach noclegowych posiadających dostęp do łazienki w każdym pokoju i znajdujących się w odległości nie większej niż 2000 m od Parku Nadmorskiego im. Ronalda Reagana oraz usługi społeczne (hotelarskie) – świadczenie usług noclegowych w miejscach noclegowych posiadających dostęp do łazienki w każdym pokoju i znajdujących się w odległości nie większej niż 2000 m od Parku Nadmorskiego im. Ronalda Reagana wraz dostępem do salki dla min 70 osób,
Realizacja przedmiotu zamówienia winna być spójna z Wytycznymi dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce opracowanymi przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii w konsultacji z Głównym Inspektoratem Sanitarnym.
4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98341000-5 - Usługi miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-09 do 2025-07-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria:
Kryterium
Waga kryterium
Cena (C) 100% = 100pkt
Razem (Ł) 100% = 100 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
Kryterium – Cena (C):
„Cena” rozumiana, jako średnia (zaoferowanych) czterech cen, tj. ceny za nocleg w pokoju 1 osobowym ceny za nocleg w pokoju 2-osobowym we wskazanym okresie .
2. Punktacja w tym kryterium została ustalona w następujący sposób:
X min
C obliczana = ------------------------- x 100 pkt
X obliczana
gdzie:
C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „Cena (C)”
Xmin - najniższa cena (tj. średnia zaoferowanych czterech cen) pośród złożonych ważnych ofert
Xobliczana - cena (tj. średnia zaoferowanych czterech cen) badanej oferty
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Ł = C
gdzie:
Ł - całkowita liczba punktów
C - liczba punktów uzyskana w kryterium „Cena (C)”
4. Punktacja przyznawana ofertom liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów (Ł), spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne (hotelarskie) – świadczenie usług noclegowych posiadających dostęp do łazienki w każdym pokoju i znajdujących się w odległości nie większej niż 1000 metrów od Wyspy Spichrzów
Realizacja przedmiotu zamówienia winna być spójna z Wytycznymi dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce opracowanymi przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii w konsultacji z Głównym Inspektoratem Sanitarnym.
4.2.5.) Wartość części: 20000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98341000-5 - Usługi miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-09 do 2025-07-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria:
Kryterium
Waga kryterium
Cena (C) 100% = 100pkt
Razem (Ł) 100% = 100 pkt
Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
Kryterium – Cena (C):
„Cena” rozumiana, jako średnia (zaoferowanych) czterech cen, tj. ceny za nocleg w pokoju 1 osobowym ceny za nocleg w pokoju 2-osobowym we wskazanym okresie .
2. Punktacja w tym kryterium została ustalona w następujący sposób:
X min
C obliczana = ------------------------- x 100 pkt
X obliczana
gdzie:
C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „Cena (C)”
Xmin - najniższa cena (tj. średnia zaoferowanych czterech cen) pośród złożonych ważnych ofert
Xobliczana - cena (tj. średnia zaoferowanych czterech cen) badanej oferty
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Ł = C
gdzie:
Ł - całkowita liczba punktów
C - liczba punktów uzyskana w kryterium „Cena (C)”
4. Punktacja przyznawana ofertom liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów (Ł), spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:a. który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik
b. prowadzonego postępowania
c. który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu
d. wobec którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość
e. jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy – a Wykonawcą, polegające na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamowienia.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 6 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA DWÓCH PIĘCIODNIOWYCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Usługa hotelowa dla artystów
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.