Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Suwałki: USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ ZAWODOWYCH
W RAMACH PROJEKTU OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI
Numer ogłoszenia: 161178 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, faks 087 5628971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia - o wartości nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty na poszczególną część zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentacji potwierdzającej, że usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje odpowiednią salą szkoleniową wyposażoną w sprzęt zapewniający zrealizowanie proponowanego programu oraz zapewnią warunki niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - lub będą dysponować co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania usługi szkolenia, posiadającymi wyższe wykształcenie i stosowne uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z przedmiotem szkolenia minimum 3 lata wraz z informacją o zakresie wykonywanych czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Stosownie do art.144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę polegającej na: zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy lub zmianie liczebności uczestników na mniejszą oraz wystąpienia zdarzeń losowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach
Adres: 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach Adres: 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: postępowanie realizowane jest w ramach projektu NR POKL.07.01.01-20-006/12-OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1. ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ. ŹRÓDŁA FINANSOWANIA: 89% -EFS, 11%- ŚRODKI SAMORZĄDOWE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REALIZACJA SZKOLENIA ZAWODOWEGO PN. NOWOCZESNY SPRZEDAWCA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 10 osób i przygotowanie uczestników do podjęcia zatrudnienia w zawodzie SPRZEDAWCY. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Opracowania programu kursu dla szkolenia w wymiarze 160 godzin. Każdy z uczestników musi odbyć 60 godzin zajęć praktycznych, które powinny mieć miejsce się w punktach handlowych bądź sprzedażowych. 2. Podjęcia działań motywujących uczestników do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i zajęciach praktycznych. 3. Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 4. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu -jeżeli jest wymagane. 5. Zapewnienia sali szkoleniowej/wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz pomieszczeń punktów handlowych, sprzedażowych itp., narzędzi i materiałów do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie i zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki. 6. Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 7. Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich. Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 8. Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 9. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenie dziennika zajęć i ewaluację zajęć za pomocą ankiet. 10. Przeprowadzenia sprawdzianu na zakończenie szkolenia i wystawienia zaświadczeń potwierdzających odbycie szkolenia. 11. Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością sporządzonej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REALIZACJA SZKOLENIA PN.KIEROWCA WÓZKA WIDŁOWEGO/JEZDNIOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 10 osób i przygotowanie uczestników do podjęcia zatrudnienia w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego widłowego. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z mechanicznym napędem podnoszenia. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Opracowania programu kursu dla przedmiotowego szkolenia w wymiarze 65 godzin. Każdy z uczestników musi odbyć 30 godzin praktycznej nauki jazdy i manewrowania osprzętem wózka. 2. Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 3. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu /jeżeli jest wymagane/. 4. Zapewnienia sali szkoleniowej /wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz sprzętu i placów do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie i zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki. 5. Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 6. Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich. Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 7. Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 8. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć i ewaluacji zajęć za pomocą ankiet. 9. Zakończenia szkolenia egzaminem państwowym przed Komisją Dozoru Technicznego w celu uzyskania przez uczestników uprawnień do obsługi wózków. 10. Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością przygotowanej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REALIZACJA SZKOLENIA PN. ASYSTENT OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 15 osób i przygotowanie uczestników do podjęcia zatrudnienia w zawodzie ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Opracowania programu kursu dla szkolenia w wymiarze 160 godzin. Każdy z uczestników musi odbyć 100 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w placówce, instytucji lub szpitalu- zajmujących się opieką nad osobami niepełnosprawnymi. 2. Podjęcia działań motywujących uczestników do podjęcia aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i zajęciach praktycznych. 3. Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 4. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu /jeżeli jest wymagane/. 5. Zapewnienia sali szkoleniowej /wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz zapewnienie warunków do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie i zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki. 6. Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 7. Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 8. Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 9. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenie dziennika zajęć i ewaluację zajęć za pomocą ankiet. 10. Przeprowadzenia sprawdzianu na zakończenie szkolenia i wystawienia zaświadczeń potwierdzających odbycie szkolenia. 11. Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością sporządzonej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REALIZACJA SZKOLENIA PN. KOSMETYCZKA Z ELEMENTAMI WIZAŻU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 7 osób i przygotowanie do wykonywania pracy kosmetyczki z uwzględnieniem wizażu z wykorzystaniem nowoczesnego profesjonalnego sprzętu używanego w wykonywaniu zabiegów kosmetycznych ,oraz nabycia umiejętności obsługi klienta przez uczestników szkolenia. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Opracowania programu kursu dla szkolenia w wymiarze 180 godzin. Każdy z uczestników musi odbyć 140 h zajęć praktycznych, oraz 40 h zajęć teoretycznych. 2. Podjęcia działań motywujących uczestników do podjęcia aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i zajęciach praktycznych. 3. Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 4. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu /jeżeli jest wymagane/. 5. Zapewnienia sali szkoleniowej /wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz pomieszczeń, narzędzi i materiałów do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie i zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki. 6. Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 7. Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich. Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 8. Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 9. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenie dziennika zajęć i ewaluację zajęć za pomocą ankiet. 10. Przeprowadzenia sprawdzianu na zakończenie szkolenia i wystawienia zaświadczeń potwierdzających odbycie szkolenia 11. Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością sporządzonej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. 12. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
- Dostawa mieszanki gazu płynnego propan-butan (w proporcji 50%/50%) na cele grzewcze dla potrzeb Pralni Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul.Utrata od ul.Waryńskiego do ul.Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU MEGATRON S4, SOCZEWEK OKULISTYCZNYCH
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" realizowanego przez ZS-CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Przeprowadzenie kursu carvingu ( powiat wschowski)
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat wschowski
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.