To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Suwałki: USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ ZAWODOWYCH
W RAMACH PROJEKTU OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI
Numer ogłoszenia: 202532 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161178 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, faks 087 5628971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie następujących szkoleń zawodowych: Część I. NOWOCZESNY SPRZEDAWCA Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 10 osób i przygotowanie uczestników do podjęcia zatrudnienia w zawodzie SPRZEDAWCY. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Opracowania programu kursu dla szkolenia w wymiarze 160 godzin. Każdy z uczestników musi odbyć 60 godzin zajęć praktycznych, które powinny mieć miejsce się w punktach handlowych bądź sprzedażowych. 2. Podjęcia działań motywujących uczestników do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i zajęciach praktycznych. 3. Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 4. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu /jeżeli jest wymagane/. 5. Zapewnienia sali szkoleniowej/wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz pomieszczeń /punktów handlowych, sprzedażowych itp./, narzędzi i materiałów do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie i zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki. 6. Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 7. Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich. Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 8. Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 9. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenie dziennika zajęć i ewaluację zajęć za pomocą ankiet. 10. Przeprowadzenia sprawdzianu na zakończenie szkolenia i wystawienia zaświadczeń potwierdzających odbycie szkolenia. 11. Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością sporządzonej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Część II. KIEROWCA WÓZKA WIDŁOWEGO/JEZDNIOWEGO Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 10 osób i przygotowanie uczestników do podjęcia zatrudnienia w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego widłowego. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z mechanicznym napędem podnoszenia. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Opracowania programu kursu dla przedmiotowego szkolenia w wymiarze 65 godzin. Każdy z uczestników musi odbyć 30 godzin praktycznej nauki jazdy i manewrowania osprzętem wózka. 2. Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 3. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu /jeżeli jest wymagane/. 4. Zapewnienia sali szkoleniowej /wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz sprzętu i placów do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie i zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki. 5. Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 6. Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich. Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 7. Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 8. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć i ewaluacji zajęć za pomocą ankiet. 9. Zakończenia szkolenia egzaminem państwowym przed Komisją Dozoru Technicznego w celu uzyskania przez uczestników uprawnień do obsługi wózków. 10. Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością przygotowanej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Część III. ASYSTENT OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 15 osób i przygotowanie uczestników do podjęcia zatrudnienia w zawodzie ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Opracowania programu kursu dla szkolenia w wymiarze 160 godzin. Każdy z uczestników musi odbyć 100 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w placówce, instytucji lub szpitalu- zajmujących się opieką nad osobami niepełnosprawnymi. 2. Podjęcia działań motywujących uczestników do podjęcia aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i zajęciach praktycznych. 3. Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 4. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu /jeżeli jest wymagane/. 5. Zapewnienia sali szkoleniowej /wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz zapewnienie warunków do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie i zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki. 6. Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 7. Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 8. Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 9. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenie dziennika zajęć i ewaluację zajęć za pomocą ankiet. 10. Przeprowadzenia sprawdzianu na zakończenie szkolenia i wystawienia zaświadczeń potwierdzających odbycie szkolenia. 11. Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością sporządzonej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Część IV. KOSMETYCZKA Z ELEMENTAMI WIZAŻU Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 7 osób i przygotowanie do wykonywania pracy kosmetyczki z uwzględnieniem wizażu z wykorzystaniem nowoczesnego profesjonalnego sprzętu używanego w wykonywaniu zabiegów kosmetycznych ,oraz nabycia umiejętności obsługi klienta przez uczestników szkolenia. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Opracowania programu kursu dla szkolenia w wymiarze 180 godzin. Każdy z uczestników musi odbyć 140 h zajęć praktycznych, oraz 40 h zajęć teoretycznych. 2. Podjęcia działań motywujących uczestników do podjęcia aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i zajęciach praktycznych. 3. Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 4. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu /jeżeli jest wymagane/. 5. Zapewnienia sali szkoleniowej /wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz pomieszczeń, narzędzi i materiałów do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie i zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki. 6. Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 7. Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich. Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 8. Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 9. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenie dziennika zajęć i ewaluację zajęć za pomocą ankiet. 10. Przeprowadzenia sprawdzianu na zakończenie szkolenia i wystawienia zaświadczeń potwierdzających odbycie szkolenia 11. Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością sporządzonej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. 12. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: postępowanie realizowane jest w ramach projektu NR POKL.07.01.01-20-006/12-OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1. ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ. ŹRÓDŁA FINANSOWANIA: 89% -EFS, 11%- ŚRODKI SAMORZĄDOWE..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: NOWOCZESNY SPRZEDAWCA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PODLASKA WOJEWÓDZKA KOMENDA HUFCÓW PRACY, HANDLOWA 6 G, 15-399 BIAŁYSTOK, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16024,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9163,70
Oferta z najniższą ceną: 9163,70 / Oferta z najwyższą ceną: 10940,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: KIEROWCA WÓZKA WIDŁOWEGO/JEZDNIOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W BIAŁYMSTOKU, KOŚCIUSZKI 23, 16-400 SUWAŁKI, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13245,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 7970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ASYSTENT OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" S.A. W SUWAŁKACH
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" S.A. W SUWAŁKACH
- AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO ARES S.A. W SUWAŁAKCH, NONIEWICZA 42A, 16-400 SUWAŁKI, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19878,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15540,00
Oferta z najniższą ceną: 14070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: KOSMETYCZKA Z ELEMENTAMI WIZAŻU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" S.A. W SUWAŁKACH
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" S.A. W SUWAŁKACH
- AGENCJA ROZOWOJU REGIONALNEGO ARES S.A. W SUWAŁKACH, NONIEWICZA 42A, 16-400 SUWAŁKI, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19076,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16996,00
Oferta z najniższą ceną: 11165,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16996,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
- Dostawa mieszanki gazu płynnego propan-butan (w proporcji 50%/50%) na cele grzewcze dla potrzeb Pralni Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul.Utrata od ul.Waryńskiego do ul.Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU MEGATRON S4, SOCZEWEK OKULISTYCZNYCH
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą i transportem butli dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem z egzaminem UDT,
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych
- Poprawa cyberbezpieczeństwa informacji w Gminie Chorkówka
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
- Świadczenie usługi eksperckiej polegającej na przeprowadzeniu spotkań roboczych dla członków Podlaskiej Sieci Współpracy
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.