Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Zatory: Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci do Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach i Zespołu Szkół w Pniewie w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 161297 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zatory , ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, woj. mazowieckie, tel. 29 741 03 94, faks 29 7410394.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci do Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach i Zespołu Szkół w Pniewie w roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach i Zespołu Szkół w Pniewie w roku szkolnym 2012/2013. 2. W zakres zamówienia wchodzą dwa autobusy z liczbą nie mniejszą niż 42 miejsc siedzących każdy, dwa autobusy z liczbą nie mniejszą niż 39 miejsc siedzących każdy i samochód do przewozu osób o liczbie nie mniejszej niż 9 miejsc siedzących. 3. Dzienna trasa przejazdu wszystkich środków komunikacji służących realizacji zamówienia wynosi 398 km w tym: 172 km do Zespołu Szkół w Pniewie i 226 km do Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach. 4. Godziny dowożenia: a) od 6.50 do 7.50 - przywóz uczniów b) od 12.30 do 16.30 - odwóz uczniów 5. Zakres podstawowego zamówienia obejmuje maksymalnie 75620 km - dotyczy dowozu na zajęcia szkolne. 6. Zakres świadczonej przez Wykonawcę usługi obejmuje również dowożenie uczniów na imprezy kulturalne i sportowe poza terenem gminy oraz powrót z imprez kulturalnych i sportowych na teren szkoły. Zamówienie obejmuje przewóz uczniów na trasie 3000 km w tym: 1500 km dla Zespołu Szkół w Pniewie i 1500 km dla Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie wyjazdu na wyżej wymienione imprezy co najmniej 72 godziny przed planowanym terminem. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. 8. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 9. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. 11. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy; b) przestrzegać przepisy ppoż. i BHP; c) ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia; d) oznaczyć pojazd, na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych; 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedłoży koncesję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykaże, że dysponuje przynajmniej dwoma autobusami z liczbą minimum 42 miejsc siedzących każdy, przynajmniej dwoma autobusami z liczbą minimum 39 miejsc siedzących każdy i przynajmniej jednym samochodem do przewozu osób o liczbie minimum 9 miejsc siedzących, którymi będzie wykonywana usługa przewozowa, poprzez złożenie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór ogólnych warunków umowy stanowi załącznik nr 6 do siwz. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy. 3. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria dla zmiany umowy: a. wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT dla usługi objętej przedmiotem zamówienia, 2. Warunki dokonywania zmian: a. inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek Wykonawcy i Zamawiającego, b. zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zatory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zatorach, Zatory. ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Zatorach, Zatory. ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZATORY
więcej: przetargi ZATORY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 3 wydarzeń związanych z projektem realizowanym w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
- Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Bidzinach w miesiącach styczeń - lipiec 2025r. pojazdem 19-toosobowym
- Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- "Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/25"
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.