Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/25”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOCZU UL. MARII KONOPNICKIEJ 6 63-313 CHOCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 6
1.5.2.) Miejscowość: Chocz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-313
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zschocz@ecentrum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zschocz.szkolna.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/25”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63583182-3f0f-4b39-b465-d4621897d50f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63583182-3f0f-4b39-b465-d4621897d50f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a) poczty elektronicznej, e-mail zamawiającego: zschocz@ecentrum.pl ( z wyjątkiem
złożenia oferty, którą należy złożyć tylko i wyłącznie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia w zakładce Oferty/wnioski zgodnie z
Rozdziałem 12 pkt 8 SWZ
b) platformy e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” (FORMULARZE DO
KOMUNIKACJI, które umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości),
c) ePUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrytki zamawiającego : /ZSChocz/SkrytkaESP
(wypełniając formularz do komunikacji w miejscu „wpisz dane odbiorcy” należy wpisać: Zespół Szkół w Choczu, z wyjątkiem złożenia
oferty, którą należy złożyć tylko i wyłącznie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia w zakładce Oferty/wnioski zgodnie z
Rozdziałem 12 pkt 8 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z FORMULARZY DO KOMUNIKACJI w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z FORMULARZY DO
KOMUNIKACJI służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw.
konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem FORMULARZY DO KOMUNIKACJI wynosi 150 MB (wielkość ta
dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Tym samym wykonawca zamierzający
wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje stosowanie się do wytycznych w ww. dokumencie.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą
elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się: datę
ich wpływu na skrzynkę odbiorczą e-mail zamawiającego, przekazania na platformę e-Zamówienia lub przekazanie na ePUAP (w
zależności od sposobu komunikowania się).
9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i bez wyjątku wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym
przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Pliki należy opatrzeć: podpisem zaufanym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Choczu, 63-313 Chocz, ul. M. Konopnickiej 6, tel.: (62) 7415-
319, e-mail: zschocz@ecentrum.pl
• administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, można się z nim skontaktować pod numerem telefonu 667 379 790 lub
adresem e – mail: iodo_llachowicz@zschocz.p
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów
miesięcznych”, prowadzonym w trybie podstawowym,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
zgodnie z zapisami ustawy Pzp,
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00642662 z dnia 2024-12-10
2024-12-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zapisami ustawy Pzp,
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO,
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,*
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,**
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCh.331.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 140000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w dni nauki szkolnej usługi: ”Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół
w Choczu na podstawie biletów miesięcznych” w
okresie od 07 stycznia 2025 r do 19 grudnia 2025 r.
2. Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów do Szkół z terenu gminy Chocz z miejsca zamieszkania (z
przystanków
wskazanych przez Zamawiającego) do siedziby szkoły oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków
wskazanych przez Zamawiającego) po zajęciach szkolnych zgodnie z przedstawionymi poniżej trasami dowozów. Podana
liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy, które
zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych
pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich.
3. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych według rozkładu
skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie
realizowany w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe godziny przyjazdu i odjazdu zostaną przekazane Wykonawcy
po podpisaniu umowy.
4. Zamawiający wymaga, aby rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Chocz były tak skonstruowane,
aby umożliwiły uczniom także transport na rozpoczęcie
i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp.
5. Liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie do 20% . W przypadku zwiększenia
liczby dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu
zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu.
6. Liczba uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych do siedziby Zamawiającego zgodnie z wykazem
imiennym uczniom w terminie do 28 każdego
miesiąca na kolejny miesiąc. Wszyscy uczniowie mają zostać dowiezieni na zajęcia na godzinę 800.
8. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii autobusu do zapewnienia autobusu zastępczego we własnym zakresie
i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
9. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży
szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z
dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 z późn. zm.) i ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r.
Prawo o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
10. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania, muszą spełniać warunki określone w
obowiązujących przepisach, w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021r.
poz. 450 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.).
11. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na świadczenie usług musi posiadać zezwolenie na wykonywanie
regularnych przewozów.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
12. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od
wszelkich
szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
13. Dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów wydawanych osobom uprawnionym
do przejazdu na podstawie imiennych wykazów uczniów przekazywanych przez dyrektora szkoły.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-07 do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wymaganych kryteriów .
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma
maksymalną ilość punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne
przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie
krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia
6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
Uwaga: w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek będzie spełniony
jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub
zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie
drogowym.;
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, świadczył lub świadczy należycie min. jedną usługę przewozu osób na rzecz szkoły przez okres minimum jednego
roku szkolnego w ramach umowy/umów.
Uwaga: warunek posiadania wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu, oznacza to, że w przypadku Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby jeden z Wykonawców wykazał w całości
samodzielnie spełnienie w/w warunku;
b) w zakresie posiadania potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna
warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: min. 1 kierowcą z odpowiednimi uprawnieniami
do kierowania pojazdami tj. posiadającymi prawo jazdy do kierowania pojazdem/ami wykazanym/i przez Wykonawcę , min.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00642662 z dnia 2024-12-10
2024-12-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
1 osobą pełnoletnią , która będzie sprawowała opiekę nad uczniami podczas dowożenia i odwożenia (ilość wykazanych
osób zależy od ilości i wykazanych pojazdów przez Wykonawcę)
- W przypadku składania oferty wspólnej, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
c) w zakresie posiadania potencjału technicznego, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli:
- Wykonawca zapewni taką liczbę pojazdów, która niezbędna jest do realizacji zamówienia,
- W przypadku składania oferty wspólnej, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 3a SWZ, Wykonawca złoży wykaz usług wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane,
(załącznik nr 4 SWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
2) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 3b swz, Wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych
przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do
SWZ),
3) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 3c swz, Wykonawca złoży wykaz posiadanego
potencjału technicznego ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 6 do SWZ),
4) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 2 swz aktualną licencję na wykonywanie krajowego
transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, o którym mowa w art. 5 ust 1 ustawy z
6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 919) lub dokument równoważny.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:1) pełnomocnictwo do działania w imieniu tych wykonawców, z podaniem zakresu oraz imienia i nazwiska pełnomocnika,
zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp,
2) załącznik nr 2 składa oddzielnie każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
3) podpisany przez pełnomocnika załącznik nr 3 do SWZ, tj. informację o powierzeniu lub niepowierzeniu podwykonawcy
części zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowego załącznika, zamawiający uzna, że
wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania żadnej części zamówienia.
4) podpisany przez pełnomocnika załącznik nr 9 do SWZ, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień Umowy może zostać dokonana na warunkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
z ewentualną zmianą terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących
okoliczności:
1) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
usług:
a) zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określona w umowie,
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00642662 z dnia 2024-12-10
2024-12-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
b) zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i
usług części zamówienia,
c) do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana
aktualnie obowiązująca stawka podatku od towarów i usług,
d) zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów
i usług;
2) zmiana wielkości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a
nie powstałych z winy Zamawiającego lub przy zmianie potrzeb wynikłych w trakcie wykonywania niniejszej umowy,
Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie ilości dowożonych dzieci a tym samym możliwość zwiększenia lub
zmniejszenia ilości kilometrów do pokonania na poszczególnych trasach (utworzenie dodatkowej nowej trasy przewozu lub
usunięcie istniejącej). Zmiany te mogą nastąpić w sytuacji rezygnacji danego ucznia z dowozu do szkoły lub zgłoszenie
przez rodzica nowego ucznia do dowozu do szkoły. W momencie wystąpienia w/w sytuacji zmiana wielkości przedmiotu
zamówienia (mniej lub więcej biletów) a tym samym wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej
w dniu zmiany części zamówienia.
3) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia świadczenia usług, albo zawieszenia wykonywania Umowy
spowodowanych brakiem możliwości realizacji tych usług przez Wykonawcę ze względu na:
a) czasowe ograniczenie lub czasowe zawieszenie funkcjonowanie jednostek systemu oświaty na obszarze kraju lub jego
części, w przypadkach uzasadnionych nadzwyczajnymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i młodzieży
na podstawie rozporządzenia ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania,.
b) działania siły wyższej –termin ulega wydłużeniu maksymalnie o liczbę dni działania siły wyższej.
4) zmiana zakresu rzeczowego (nowa jednostka oświatowa) w przypadku zapewnienia dowozu dzieci skierowanych do innej
jednostki oświatowej niż wskazana w § 1 ust. 1 niniejszej umowy w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w
chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub w chwili zawarcia umowy.
4) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;
3. Zmianą danych podmiotowych Wykonawcy.
4. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia:
a) zmiana pojazdów wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, którymi wykonawca będzie świadczył
usługę, na inne pojazdy pod warunkiem, że nowe pojazdy będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tych pojazdów w
SWZ
b) zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, na inne lub dodatkowe osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla
tej osoby w SWZ i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawarte w SWZ
5. Wszelkie zmiana postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 07 stycznia 2025 r. do dnia 19grudnia 2025 r.
INNE PRZETARGI CHOCZ
więcej: przetargi CHOCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 3 wydarzeń związanych z projektem realizowanym w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
- Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Bidzinach w miesiącach styczeń - lipiec 2025r. pojazdem 19-toosobowym
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie gminy Brzeg Dolny.
- Wykonanie usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego zimowego z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa górskiego na potrzeby WLNZ ANS w terminie 03.02-07.02.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.