eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWymiana stolarki otworowej na stolarkę PCV oraz drewnianą w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Katowice: Wymiana stolarki otworowej na stolarkę PCV oraz drewnianą w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 161439 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134509 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki otworowej na stolarkę PCV oraz drewnianą w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki otworowej na stolarkę PCV oraz drewnianą w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zamawiający planuje wymianę, co najmniej 1535 m2 stolarki otworowej PCV, drewnianej i drewnianej łukowej, co daje około 698 sztuk okien o średnich wymiarach 1,45 x 1,5 m2 o średniej powierzchni okna 2,2 m2. Ponadto zamawiający planuje wstawienie około 1047 mb parapetów zewnętrznych oraz około 410 mb parapetów wewnętrznych. W przeważającej ilości wymieniane okna będą typowymi oknami prostymi z PCV lub drewnianymi dwudzielnymi ze skrzydłem rozwierano - uchylnym. Podziały okna będą zaznaczone na szkicach dostarczanych sukcesywnie wykonawcy. Zamawiający szacuje, że okna PCV stanowić będą około 60% zamówienia, okna drewniane 25% zamówienia, okna drewniane łukowe 15% zamówienia. Zestawienie adresowe ilości stolarki otworowej PCV i drewnianej oraz mb parapetów planowanych do wymiany w obrębie sześciu Oddziałów Eksploatacji Budynków KZGM w Katowicach przekaże Wykonawcy w terminie do 7 dni od podpisania umowy. Wymiana stolarki odbywać się będzie w budynkach i lokalach mieszkalnych. Zamawiający przyjmuje stawkę podatku od towarów i usług (VAT) w wysokości 8%, jednakże przewiduje również, że w trakcie wykonywania zamówienia, w niewielkiej części robót, może nastąpić konieczność zastosowania 23% stawki podatku od towarów i usług (VAT). Do obliczenia cen jednostkowych należy przyjąć 8% stawkę podatku od towarów i usług (VAT). Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, wynosi 5 lat i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Okienne KUCZYK Zakład Usług Marketingowych Spółka Jawna, ul. Kolejowa 58, 40-602 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 776851,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 725006,16

  • Oferta z najniższą ceną: 725006,16 / Oferta z najwyższą ceną: 944961,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.