eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, związanych z utworzeniem przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Zgorzelec: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, związanych z utworzeniem przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic
Numer ogłoszenia: 161932 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103808 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zgorzelec, ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 21 400, faks 75 77 56 564.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, związanych z utworzeniem przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013. Przedmiotem inwestycji jest: - zaprojektowanie i przebudowa budynku użyteczności publicznej w zakresie utworzenia w nim przedszkola publicznego z oddziałem żłobkowym, - zaprojektowanie i przebudowa budynku gospodarczego na budynek pomocniczy dla przedszkola - oznaczonego na planie sytuacyjnym stanowiącym część graficzną PFU - budynek nr 2, - zaprojektowanie i rozebranie budynku gospodarczego - oznaczonego na planie sytuacyjnym stanowiącym część graficzną PFU - budynek nr 3, - zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu dla części działki, - zaprojektowanie i wykonanie pełnej infrastruktury technicznej, - zaprojektowanie i wykonanie przebudowy części drogi gminnej i drogi wewnętrznej, stanowiącej dojazd do budynku i działki wraz w wykonaniem parkingów (miejsc postojowych), - zaprojektowanie i wykonanie wiaty drewnianej, - zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw dla dzieci przedszkolnych, - wyposażenie obiektu w sprzęt wymieniony w załączniku nr 7 do SIWZ (dostawa wraz z montażem). Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje: a) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: - projekt koncepcyjny, - pełny branżowy projekt budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu, - projekt wykonawczy, - projekt architektury wnętrz i wyposażenia wnętrz wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla wyposażenia zaplanowanego w przedszkolu, a nie ujętego przedmiotowym zamówieniem, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót, - dokumentację geotechniczną (jeżeli dotyczy), - audyt energetyczny, - charakterystykę energetyczną, - inną dokumentację nie wymienioną wyżej a niezbędną do prawidłowej realizacji robót budowlanych. b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Ogólny zakres robót budowlanych: - przygotowanie terenu realizacji inwestycji, - rozbiórka elementów zagospodarowania terenu oraz budynku gospodarczego - budynek nr 3 na planie sytuacyjnym stanowiącym część graficzną PFU, - przebudowa budynku użyteczności publicznej - przebudowa budynku gospodarczego - budynek nr 2 na planie sytuacyjnym stanowiącym część graficzną PFU, - wykonanie pełnej infrastruktury terenu wraz z przyłączami do obiektu, - wykonanie placu zabaw wraz nawierzchnią i urządzeniami zabawowymi, - wykonanie ciągów komunikacji wewnętrznej na terenie działki, - wykonanie terenów zielonych wraz z małą architekturą i ogrodzeniem części działki, - przebudowa drogi gminnej i wykonanie drogi wewnętrznej wraz z wykonaniem parkingów, - wykonanie wiaty drewnianej, - wyposażenie obiektu zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (dostawa wraz z montażem). W ramach wykonania przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich zgód, uzgodnień, pozwoleń, zapewnień, opinii, raportów niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz prawidłowej realizacji przedmiotowej inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Górniczego i Energetycznego EGBUD Sp. z o.o., ul. Młodych Energetyków 3, 59-916 Bogatynia, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3632577,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2248860,66

  • Oferta z najniższą ceną: 2248860,66 / Oferta z najwyższą ceną: 4399710,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.