eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników miejskich w Iławie Postępowanie znakOO-341/38/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Iława: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników miejskich w Iławie Postępowanie znak: OO-341/38/07
Numer ogłoszenia: 161966 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników miejskich w Iławie Postępowanie znak: OO-341/38/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg, placów, parkingów i chodników miejskich w Iławie. 2. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90.21.20.00-6 usługi odśnieżania, 90.21.30.00-3 usługi usuwania oblodzeń. 3. Usługa obejmuje: a) Likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przyjęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, placów, parkingów i chodników miejskich, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanego czynnikami atmosferycznymi (bieżące i ciągłe w okresie trwania umowy odśnieżanie i usuwanie śliskości z ulic miejskich wraz z sięgaczami i łącznikami, placów, parkingów i chodników wzdłuż nieruchomości komunalnych). b) Do godz. 7 rano powinny być odśnieżone oraz usunięta śliskość na głównych ciągach komunikacyjnych, w tym pieszych w mieście (wykaz ulic stanowi załącznik nr 1 do umowy), c) Przygotowanie i zabezpieczenie materiałów do usuwania śliskości w ilościach zapewniających wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający informuje, że w czasie poprzedniego okresu realizacji umowy( od 15.10.06 do 15.04.07.) zużyto następujące ilości materiałów : piasku w ilości 2 300 t oraz soli w ilości 230 t, wykonawca musi zabezpieczyć materiały na cały okres obowiązywania umowy. d) Zabezpieczenie ok. 50 m3 piasku w celu udostępnienia mieszkańcom z osiedli domów jednorodzinnych na posypywanie chodników (rozwiezienie w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca) e) Wywóz śniegu ze skrzyżowań i przejść dla pieszych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, f) Wywóz śniegu spryzmowanego na chodnikach i przy krawężnikach jezdni - w miarę potrzeb g) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy, h) Ponoszenie odpowiedzialności za uruchomienie sprzętu oraz przebieg zimowego utrzymania. i) Zorganizowanie dodatkowego sprzętu i ludzi do odśnieżania w razie nadzwyczajnych warunków atmosferycznych, np. gołoledź, obfite i ciągłe opady śniegu j) Pełnienie dyżurów 4.Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej SIWZ w przypadku wystąpienia łagodnych warunków atmosferycznych, a tym samym zmniejszenia wysokości wy-nagrodzenia. 5.Wynagrodzenie będzie płatne w cyklach miesięcznych, za kompleksowo wykonane usługi. Potwierdzenie wykonania usług następować będzie przez akceptację przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązany jest do pełnej i natychmiastowej gotowości w razie wystąpienia opadów lub gołoledzi. 7.Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zakupi wszystkie niezbędne materiały potrzebne do realizacji zamówienia (piasek, sól) oraz sporządzi właściwe mieszanki. Przy czym materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 25 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach(Dz.U.05.230.1960) 8.Koszty związane ze stacjonowaniem sprzętu na terenie miasta będzie ponosić Wykonawca

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 184.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1).W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumentu, o których mowa w ppkt.1 lit. c),d), e). f) g), h) i), j),k) niniejszego ogłoszenia 2).Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 1 usługę, odpowiadająca swoim rodzajem usługę stanowiącą (usługę zimowego utrzymania dróg) przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VII. ppkt. 8. W przypadku występowania Wykonawców wspólnie (konsorcjum) warunek może być spełniony łączenie. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 3).Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)kierownik usług (dyżurny) - osoba (osoby) wyznaczone do porozumiewania się z Zamawiającym, znająca tematykę zimowego utrzymania dróg, do której należeć będzie przekazywanie telefoniczne informacji o stanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta do wskazanej osoby u Zamawiającego, dysponowanie sprzętem i transportem , przyjmowanie interwencji, oczekuje się że osoba ta będzie przez cały czas trwania usługi w miejscu realizacji zamówienia. Minimalne wymagania: 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym 1 rok doświadczenia w prowadzeniu (akcji zima) doświadczenie w kierowaniu zespołem Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VII. ppkt.9 4).Wykonawca winien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, kupno lub inny sposób) do minimum wyszczególnionych w tabeli poniżej urządzeń i sprzętu niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek: 1.Samochód ciężarowy z piaskarką o masie własnej pow. 3,5 t -2szt, 2.Ciągnik z pługiem i piaskarką o masie własnej pow.2,5 t - 3szt., 3. Multicar lub pojazd porównywalny wielkością - 2szt., 4.Koparko-ładowarka o poj. naczynia roboczego min. 0,25m3 -1szt. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VII. ppkt.10 5). Wykonawca winien wykazać, że posiada możliwość zmagazynowania materiałów uszarstaniających i soli niezbędnej do zwalczania śliskości przez okres trwania umowy lub mieć dostęp do magazynu na korzystanie ze zgromadzonego materiału. 6). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wykonawca musi załączyć: a) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), b) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. d) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, e) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. f) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. g) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę h) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z wzorem Nr 3. i) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , (wg wzoru nr 4), a także zakres wykonywanych przez nich czynności). j) Potencjał techniczny przewidziany do realizacji zgodnie z wzorem Nr 5, k) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/?id=60290

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.