Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Myszków: Wykonanie prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 1619 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, faks (034) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.myszkow.bip.jur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Lotniczej w trybie zasiedzenia. 3.2 Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Korczaka w trybie zasiedzenia. 3.3 Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Powstania Styczniowego w trybie zasiedzenia. 3.4 Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Wojska Polskiego w trybie zasiedzenia. 3.5 Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Lipowej w trybie zasiedzenia. 3.6 Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Dywizjonu 303 w trybie zasiedzenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00 - 74.22.50.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2. posiadanie wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.sytuacja ekonomiczna i finansowa. Ad 1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , załączone do oferty i wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, będzie określało przedmiot działalności odpowiadający przedmiotowi zamówienia Ad 1.2) z wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli prowadzona działalność jest krótsza - w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorów , oraz załączonego dokumentu, wynika, że usługi zostały lub są wykonywane należycie. Wykazana musi być co najmniej jedna usługa odpowiadająca przedmiotowi zamówienia . Ad 1.3) z wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami i przynajmniej jedna z nich posiada kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia - uprawnienia geodezyjne określone w art.43 pkt 1i2 ustawy z dnia 17 maja 1989roku Prawo geodezyjne-wzór dokumentu załączony do SIWZ. Ad 1.4) z aktualnie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, wynika, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 2.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia 2.2. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Sposób dokonania spełnienia wymaganych warunków : 3.1) przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia , 3.2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania , ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę z załącznikami 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, z którego wynika, że przedmiot działalności firmy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 1.5. Wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów 1.6. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 pzp 1.7. Kserokopię uprawnień zawodowych ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.myszkow.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Nieruchomości i Urbanistyki Urzędu Miasta w Myszkowie ul. Kościuszki nr 26 42-300 Myszków,
tel. (0...34) 313-26-82,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego przy ul. Kościuszki 26 w Myszkowie w pokoju nr 109 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.