eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie wymiany i pionowej regulacji włazów studni kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ulicach miasta Suwałki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Suwałki: Wykonanie wymiany i pionowej regulacji włazów studni kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ulicach miasta Suwałki
Numer ogłoszenia: 162028 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5676053, faks 087 5675022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany i pionowej regulacji włazów studni kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ulicach miasta Suwałki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty związane z bieżącą eksploatacją 58 sztuk studni kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ulicach miasta Suwałki polegające na: a) wymianie włazów wraz z regulacją pionową do powierzchni (poziomu) jezdni w ilości 18 sztuk włazów samopoziomujących i 40 sztuk włazów na zawiasie, b) wymianie podmurówki, jeżeli jest uszkodzona o średniej wysokości do 15 cm, c) odtworzeniu ubytku nawierzchni wokół włazów studni w promieniu do 20 cm od krawędzi włazów. 1.2. Zasady wykonania robót w ramach bieżącej konserwacji studni: 1) Roboty przygotowawcze: a) demontaż starych włazów, b) ustalenie niezbędnej wysokości montażu włazów, c) ustalenie rzeczywistego zakresu prac. 2) Roboty zasadnicze: a) montaż nowych włazów, b) regulacja pionowa włazów kanałowych z zastosowaniem zaprawy cementowej i w miarę potrzeby pierścieni betonowych, c) ułożenie nowej nawierzchni. 1.3. Zakres prac obejmuje: a) organizację ruchu drogowego, b) wycięcie asfaltu i rozebranie podbudowy pod asfaltem w zakresie niezbędnym do demontażu włazów po okręgu w odległości do 20 cm od krawędzi regulowanego włazu, c) rozbiórkę nawierzchni asfaltowej, rozbiórkę podbudowy pod asfaltem - jeżeli będzie to konieczne, d) demontaż istniejącego włazu, e) wykonanie nowej podmurówki włazu. Jeżeli podmurówka włazu jest uszkodzona, zakłada się rozebranie i wykonanie nowej z pierścieni betonowych na średnią wysokość 15 cm i zalanie podmurówki zaprawą cementową, f) montaż nowego włazu, g) regulację pionową włazów zgodnie z istniejącą niweletą jezdni, h) odtworzenie nawierzchni asfaltowej. Odtworzenie warstwy podbudowy pod asfaltem jeżeli zaistnieje konieczność. Odtworzenie winno być wykonane zgodnie z wymaganiami wobec materiałów w zależności od kategorii ruch według informacji uzyskanych od Zarządcy Drogi ulice: Pułaskiego i Utrata należą do kategorii ruchu - KR4, pozostałe ulice wyszczególnione w załączniku nr 1 do KR-3, i) uporządkowanie terenu po pracach wraz z wywiezieniem gruzu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 6 km od centrum Suwałk. 1.4. Technologia wykonywanych prac: Montaż i regulacja pionowa włazów samopoziomujących: a) zabezpieczenie otworu studni przed dostaniem się do niej zanieczyszczeń poprzez zamontowanie korka (płyty) zabezpieczającego b) wycięcie asfaltu i rozebranie podbudowy pod asfaltem (jeśli konieczne) po okręgu przy użyciu piły mechanicznej lub innego specjalistycznego sprzętu, c) rozebranie popękanego asfaltu i podbudowy, d) usunięcie uszkodzonego włazu, e) w sytuacji gdy podmurówka włazu jest uszkodzona lub luźna usunięcie jej i zastosowanie pierścieni betonowych wyrównujących, f) zalanie podmurówki zaprawą szybkowiążącą, g) przed wylaniem warstwy nośnej z asfaltu nałożenie emulsji polepszającej przyczepność asfaltu, h) nałożenie warstwy nośnej asfaltu z wykorzystaniem szalunku pierścieniowego i zagęszczenie jej, i) zastosowanie taśmy bitumicznej lub innego środka do uszczelnienia spoin pomiędzy nowym, a istniejącym asfaltem, j) nałożenie warstwy wierzchniej (ścieralnej) asfaltu, k) usunięcie szalunku, l) wstawienie włazu zgodnie z niweletą jezdni, m) zagęszczenie odtworzonej nawierzchni asfaltu. Montaż i regulacja pionowa włazów kanałowych na zawiasie: a) zamontowanie wewnątrz studni korka (płyty) zabezpieczającego przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, b) wycięcie asfaltu i rozebranie podbudowy pod asfaltem (jeśli konieczne) po okręgu przy użyciu piły mechanicznej lub innego specjalistycznego sprzętu, c) rozebranie popękanego asfaltu i podbudowy, d) demontaż włazu, e) jeżeli jest konieczne usunięcie uszkodzonej podmurówki i wykonanie nowego podparcia włazu przy pomocy pierścieni betonowych wyrównujących, f) wstawienie nowego włazu zgodnie z niweletą jezdni, g) założenie szalunku pierścieniowego i zalanie podmurówki zaprawą szybkowiążącą, h) usunięcie szalunku, i) odtworzenie nawierzchni zgodnie z kategorią ruchu, j) zastosowanie taśmy bitumicznej lub innego środka do uszczelnienia spoiny pomiędzy nowym a istniejącym asfaltem. 1.5. Materiały jakie należy użyć do regulacji pionowej włazów kanalizacyjnych: a) wymagania w stosunku do masy asfaltowej - należy używać o temperaturze nie mniejszej niż 130° C. b) wymagania w stosunku do pierścieni betonowych wyrównujących - spełniające wymogi normy PN-EN 1917:2004, c) wymagania w stosunku do zaprawy szybkowiążącej do poziomowania włazów - wytrzymałość na ściskanie po 60 minutach: nie mniejsza niż 15N/mm2 . 1.6. Rodzaje włazów jakie należy zastosować: a) włazy samopoziomujące klasa D 400 okrągłe O 600 z żeliwa z pokrywą wypełnioną betonem klasa betonu - C35/45, bez wentylacji, spełniające wymogi PN EN-124 - ilość sztuk 18. b) włazy kanałowe klasa D 400 okrągłe O 600 przystosowane do bardzo intensywnego rodzaju ruchu kołowego, okrągłe z żeliwa zamykane na zawiasie który nie ma styczności z ramą oraz maksymalnym otwarciu wynoszącym 130 ° i mające blokadę w położeniu 90°, bez wentylacji, spełniające wymogi PN EN-124 - ilość sztuk 40..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne 44.42.37.00 - Elementy włazów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą, tj. 30 dni.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty polegające na wykonaniu wymiany i regulacji włazów studni kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej w ilości co najmniej 20 sztuk łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem i narzędziami: piłą tarczową, młotem pneumatycznym, sprężarką powietrza, zagęszczarką wibracyjną, szalunkiem pierścieniowym, korkiem zabezpieczającym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dowód wpłaty wadium

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ze zobowiązania tego powinno jednoznacznie wynikać: - wola udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu, - jakiego zamówienia dotyczy, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - i inne istotne okoliczności. Poleganie na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego może odbywać się na zasadzie doradztwa, podwykonawstwa, konsultacji, opiniowania i innych. 3) pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez notariusza) osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów takich jak.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony Wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy również do zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa powinno, również wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia dotyczy. Jego treść powinna identyfikować Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców, w tym ustanowionego Wykonawcę pełnomocnika. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów i urządzeń), - problemów technicznych i organizacyjnych, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, - zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zmiany stawki VAT, - niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązujących przepisów, - wystąpienia siły wyższej, - długotrwałej choroby Wykonawcy uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy lub/i innych zdarzeń losowych. Wykonanie ewentualnych niezrealizowanych robót nastąpi w oparciu o sporządzony przez Strony protokół konieczności, w którym Strony określą termin zakończenia przerwanych robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.suwalki.pl - BIP - Menu przedmiotowe - Przetargi - Specyfikacje do pobrania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16 - 400 Suwałki - Dział techniczny - Justyna Kramkowska. Za SIWZ w formie papierowej pobierana jest opłata w wysokości 10 zł + VAT..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego - ul. Gen. W. Sikorskiego 14, 16 - 400 Suwałki - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.