Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-08-14
Wejherowo: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
Numer og³oszenia: 162041 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych w tym: - kompleksowe pranie bielizny szpitalnej tj.: bielizny po¶cielowej, odzie¿y ochronnej i roboczej pracowników, wyposa¿enia ³ó¿ek (koce, poduszki) i innego asortymentu w procesie termiczno-chemicznym (³±cznie z dezynfekcj± wstêpn± w przypadku bielizny ska¿onej w ka¿dym stopniu oraz zanieczyszczonej materia³em biologicznym, przeprowadzon± w pralnicach Wykonawcy), - konfekcjonowanie asortymentowe oraz oddzia³ami po procesie prania, - wydzielenie po zakoñczonym procesie prania bielizny uszkodzonej i niezdatnej do naprawy oraz jej zwrot w opisanych workach foliowych z podzia³em na oddzia³y do weryfikacji przez komórki Zamawiaj±cego, - drobne naprawy uszkodzonej bielizny (maksymalny okres oczekiwania na zwrot naprawionej bielizny - 3 dni robocze), - przeprowadzanie dezynfekcji materacy ³ó¿kowych w komorach dezynfekcyjnych w temp. do 120oC, - transport we w³asnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej w tym materacy do dezynfekcji z siedziby Zamawiaj±cego do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej i materacy po dezynfekcji z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiaj±cego, - zapewnienie w sytuacjach awaryjnych odbioru bielizny brudnej z siedziby Zamawiaj±cego, wykonania procesu wyprania, maglowania i wysuszenia oraz dostarczenia do siedziby Zamawiaj±cego w jak najszybszym czasie tego samego dnia. Wykonawca musi mieæ wprowadzony System Zarz±dzania Jako¶ci± ISO 9001:2008 w zakresie ¶wiadczenia us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych, potwierdzony stosownym certyfikatem. Wykonawca zamówienie bêdzie realizowa³ w pomieszczeniach pralni spe³niaj±cych wymogi sanitarno-epidemiologiczne, posiadaj±cych pozytywn± opiniê Inspektora Sanitarnego oraz oddalonych od siedziby Zamawiaj±cego w odleg³o¶ci zapewniaj±cej zachowanie ci±g³o¶ci us³ugi i terminów okre¶lonych w za³±czniku nr 12 i 14 do SIWZ. Wykonawca na czas realizacji us³ugi musi dysponowaæ ww pomieszczeniami wyposa¿onymi w sprzêt niezbêdny do realizacji zamówienia w minimalnej ilo¶ci i rodzaju opisanym w niniejszej SIWZ (rozdzia³ 5 pkt. 1.1 c SIWZ). Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawiera tak¿e za³±cznik nr 12 i 13 do SIWZ. CPV 98.31.00.00-9 (us³ugi prania i czyszczenia na sucho) 90.92.10.00-9 (us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków).
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
- W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie nale¿ycie wykonali lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nale¿ycie wykonuj± co najmniej 2 zamówienia na us³ugi pralnicze dla jednostek s³u¿by zdrowia, ka¿de zrealizowane w warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000 z³ brutto (rozdzia³ 5 pkt 1.1 b SIWZ). Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
- W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy dysponuj± urz±dzeniami niezbêdnymi do realizacji nn zamówienia tj. pralnica lub tunel pralniczy (co najmniej 3 pralnice lub 1 tunel pralniczy o ³±cznej mocy przerobowej min. 2000 kg / 8 h), suszarka (co najmniej 1 szt., ³±czny min. wsad 50 kg), maszyna do szycia (co najmniej 1 szt.), komputerowy system dozowania ¶rodków pior±cych (co najmniej 1 szt.), zgrzewarka k±towa do folii (co najmniej 1 szt.), komora dezynfekcyjna (co najmniej 1 szt., ³±czny min. wsad 10 szt. i ³±cznej mocy przerobowej min. 40 szt. / 8 h), samochód transportowy (co najmniej 1 pojazd o minimalnej ³adowno¶ci 2 tony ka¿dy, przystosowany do transportu bielizny brudnej i czystej oraz materacy). Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
- W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy dysponuj± co najmniej 2 osobami na stanowiskach pracowników nadzoru nad jako¶ci± wykonania us³ugi pralniczej, ka¿da z co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem na ww. stanowisku. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
- W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej ze ¶wiadczeniem us³ug pralniczych na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000 z³ (rozdzia³ 5 pkt. 1.1d SIWZ). Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
Wykaz wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonywanych g³ównych us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie . Zamawiaj±cy przez 2 g³ówne us³ugi rozumie co najmniej 2 nale¿ycie wykonane lub wykonywane zamówienia na us³ugi pralnicze dla jednostek s³u¿by zdrowia, ka¿de zrealizowane w warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000 z³ brutto - za³±cznik nr 6 do SIWZ (wzór formularza Wykaz wykonanych lub wykonywanych us³ug).; - wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
- za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi, je¿eli zamawiaj±cy odwo³uj± siê do systemów zapewniania jako¶ci opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
1. Pozytywna opinia Pañstwowego Zak³adu Higieny dla ka¿dego stosowanego przez Wykonawcê w procesie prania i dezynfekcji ¶rodka pior±cego i dezynfekuj±cego, wyszczególnionego przez wykonawcê w za³±czniku nr 10 SIWZ. 2. Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzaj±cych niewielkie zagro¿enie do wszystkich preparatów biobójczych stosowanych w procesie prania wyszczególnionych w za³±czniku nr 10 do SIWZ. 3. Potwierdzone badaniami opinie niezale¿nych podmiotów lub protoko³y badañ, potwierdzaj±ce, i¿ ¶rodki pior±co-dezynfekuj±ce (wyszczególnione w za³±czniku nr 10 do SIWZ a s³u¿±ce do prania bielizny noworodkowej) nie dzia³aj± dra¿ni±co na b³ony ¶luzowe lub skórê noworodków. 4. O¶wiadczenie Wykonawcy - za³±cznik nr 11 do SIWZ. 5. Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, ¿e pomieszczenie, w którym realizowane bêdzie zamówienie spe³nia wymagania sanitarno-epidemiologiczne. 6. Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, dopuszczaj±ca pod wzglêdem spe³nienia wymagañ sanitarno-epidemiologicznych pojazdy Wykonawcy przewidziane do realizacji nn zamówienia. 7. Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, ¿e ¶rodki pior±ce, które bêd± stosowane w realizacji zamówienia posiadaj± wszystkie atesty, karty charakterystyk dla ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych. 8. Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, ¿e komora dezynfekcyjna spe³nia wymagania sanitarno - epidemiologiczne dopuszczaj±ce urz±dzenie do u¿ytkowania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Upowa¿nienie (w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie) do podpisania oferty, je¶li upowa¿nienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobê podpisuj±c± ofertê nie wynika bezpo¶rednio z dokumentów, o których mowa w pkt. 7 rozdz. 6 SIWZ.; 2. Wype³niony formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ.; 3. Wype³niony formularz asortymentowo - cenowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ.; 4. O¶wiadczenie o prawdziwo¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ - za³±cznik nr 3 do SIWZ. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowi±zanie podmiotów udostêpniaj±cych Wykonawcy swoje zasoby musi zawieraæ jednoznaczne zobowi±zanie tych podmiotów do udostêpnienia Wykonawcy zasobów na czas realizacji nn. zamówienia w celu realizacji umowy nr SZP/ZP/N/DA/50/2013 dla Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie, podpisane przez upowa¿nione do reprezentowania tych podmiotów osoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Jakiekolwiek zmiany i uzupe³nienia umowy winny byæ dokonane w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci dokonanych zmian lub uzupe³nieñ. 2. Strony przewiduj±, mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy pisemnym aneksem bez zwiêkszenia warto¶ci przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w ca³o¶ci w okresie, o którym mowa w § 8 ust. 7 umowy. 3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ podwy¿szenia ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu umowy. Zmiana stawki podatku VAT nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê. Zastosowanie ma §7 ust. 2 umowy. 4. Dopuszcza siê inne zmiany tre¶ci umowy pod warunkiem, i¿ s± one korzystne dla Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Specjalistyczny
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Dzia³ Administracyjny
lokal nr 13.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania wraz z wdro¿eniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorz±d z podzia³em na czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem warto¶ci pieniê¿nych.
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania pn. "Budowa Jednostki Ratowniczo - Ga¶niczej 2 w Rumi." - ETAP II
- DOSTAWA ¦RODKÓW CZYSTO¦CI I CHEMII GOSPODARCZEJ
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w Centrum Integracji Spo³ecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w 2025 roku.
- US£UGA W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTO¦CI P£YNNYCH
wiêcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Fumigacja budynku spichlerza i chaty wchodz±cych w sk³ad zespo³u Dwór w Do³êdze
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi pralniczej dla garnizonu ¶l±skiego.
- Us³ugi pralnicze (na 12 miesiêcy)
- Us³uga prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
- Wykonanie zabiegów deratyzacji i dezynsekcji na terenach i w obiektach po³o¿onych na obszarze Dzielnicy ¦ródmie¶cie m.st. Warszawy administrowanych przez Zarz±d Terenów Publicznych w latach 2025-2026.
- ¦wiadczenie us³ugi pralniczej na rzecz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.