Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-13
Suwałki: Dowóz uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie
gminy Suwałki do oddziałów przedszkolnych, przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 16211 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5663121, faks 87 5663121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie gminy Suwałki do oddziałów przedszkolnych, przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów w formie zakupu biletów miesięcznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o wartości szacunkowej poniżej 193 000 Euro.Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie gminy Suwałki do oddziałów przedszkolnych, przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie od 21 stycznia 2011 r. do 10 czerwca 2011 r. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Przedmiot zamówienia dzieli się na poszczególne zadania: 1)ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie gminy Suwałki do oddziałów przedszkolnych, przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie od 21 stycznia 2011 r. do 10 czerwca 2011 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół i ich opiekunów na następujących trasach: 1.Bakaniuk - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Bakaniuk (O) - 1 uczeń* 2.Biała Woda ( na trasie Jeleniewo) - Suwałki Reja (D) Suwałki Reja - Biała Woda (na trasie Jeleniewo) (O) - 3 uczniów* 3.Bród Stary - Suwałki Szpitalna (D) Suwałki Szpitalna - Bród Stary (O) - 24 uczniów* 4.Burdeniszki - Stary Folwark (D) Stary Folwark - Burdeniszki (O) - 15 uczniów + 1 niepełnosprawny* 5.Czarnakowizna - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Czarnakowizna (O) - 3 uczniów* 6.Czarnakowizna - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Czarnakowizna (O) - 5 uczniów* 7.Czerwony Folwark - Krasnopol (D) Krasnopol - Czerwony Folwark (O) - 1 uczeń* 8.Czerwony Folwark - Stary Folwark (D) Stary Folwark - Czerwony Folwark (O) - 2 uczniów* 9.Korkliny - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Korkliny (O) - 2 uczniów* 10. Korkliny - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Korkliny (O) - 4 uczniów* 11.Korobiec - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Korobiec (O) - 2 uczniów* 12.Korobiec - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Korobiec (O) - 4 uczeń* 13. Korobiec 1 - Suwałki D.A.(D) Suwałki D.A. - Korobiec 1 (O) - 1 uczeń* 14. Kuków-Folwark - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Kuków-Folwark (O) - 5 uczniów* 15.Kuków-Folwark - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Kuków-Folwark (O) -7 uczniów* + 1 opiekun* 16. Lipniak - Kaletnik (D) Kaletnik - Lipniak (O) - 2 uczniów* 17.Mały Bród - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Mały Bród (O) - 1 uczeń* 18. Nowa Wieś - Kaletnik (D) Kaletnik - Nowa Wieś (O) - 1 uczeń* 19.Osowa - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Osowa (O) - 2 uczniów* 20. Osowa - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Osowa (O) - 4 uczniów* + 1 opiekun* 21. Płociczno PKP - Płociczno-Tartak (D) Płociczno-Tartak - Płociczno PKP (O) - 1 uczeń* 22. Potasznia - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Potasznia (O) - 1 uczeń* 23. Potasznia - Suwałki Hamerszmita (D) Suwałki Hamerszmita - Potasznia (O) - 2 uczniów* 24.Potasznia - Suwałki Reja (D) Suwałki Reja - Potasznia (O) - 3 uczniów* 25.Potasznia - Suwałki Szpitalna (D) Suwałki Szpitalna - Potasznia (O) - 26 uczniów* 26. Ryżówka - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Ryżówka (O) - 1 uczeń* 27.Stary Folwark - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Stary Folwark (O) - 12 uczniów* 28.Taciewo - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Taciewo (O) - 2 uczniów* 29. Taciewo - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Taciewo (O) - 5 uczniów* + 1 opiekun* 30. Taciewo SK - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Taciewo SK (O) - 3 uczniów* 31. Taciewo SK - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Taciewo SK (O) - 2 uczniów* 32.Turówka - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Turówka (O) - 1 uczeń* 33.Turówka - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Turówka (O) - 9 uczniów* 34. Turówka Stara - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Turówka Stara (O) - 4 uczniów* 35. Turówka Stara - Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza - Turówka Stara (O) - 3 uczniów* 36.Wiatrołuża Pierwsza - Kaletnik (D) Kaletnik - Wiatrołuża Pierwsza (O) - 2 uczniów* + 1 opiekun* 37.Zielone Kamedulskie Osiedle - Przebród Szkoła (D) Przebród Szkoła - Zielone Kamedulskie Osiedle (O) - 26 uczniów* 38. Żyliny - Suwałki D.A. (D) Suwałki D.A. - Żyliny (O) - 1 uczeń* *orientacyjna liczba uczniów i opiekunów podana na podstawie analizy zakupionych biletów w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. 2)ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów i ich opiekunów zamieszkałych na terenie gminy Suwałki do oddziałów przedszkolnych, przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów poprzez sukcesywną dostawę-sprzedaż biletów miesięcznych w okresie od 21 stycznia 2011 r. do 10 czerwca 2011 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół i ich rodziców na następujących trasach: 1.Biała Woda (na trasie szpitalna)- Suwałki (D) Suwałki - Biała Woda (na trasie szpitalna) (O) - 34 uczniów* + 1 opiekun* 2.Dubowo Drugie - Suwałki (D) Suwałki - Dubowo Drugie (O) - 2 uczniów* 3.Dubowo Pierwsze - Suwałki (D) Suwałki - Dubowo Pierwsze (O) - 1 uczeń* 4.Jasionowo - Suwałki (D) Suwałki - Jasionowo (O) - 18 uczniów* + 1 opiekun 5.Krzywe - Suwałki (D) Suwałki - Krzywe (O) - 66 uczniów* + 3 opiekunów* 6.Lipniak - Nowa Wieś (D) Nowa Wieś - Lipniak (O) - 5 uczniów* 7.Lipniak - Suwałki (D) Suwałki - Lipniak (O) - 6 uczniów* 8.Mała Huta - Suwałki (D) Suwałki - Mała Huta (O) - 29 uczniów* + 2 opiekunów* 9.Nowa Wieś - Suwałki (D) Suwałki - Nowa Wieś (O) - 22 uczniów* 10.Okuniowiec - Nowa Wieś (D) Nowa Wieś - Okuniowiec (O) - 2 uczniów* 11.Okuniowiec - Suwałki (D) Suwałki - Okuniowiec (O) - 20 uczniów* 12.Płociczno-Osiedle - Suwałki (D) Suwałki - Płociczno-Osiedle (O) - 3 uczniów* 13.Płociczno-Tartak - Suwałki (D) Suwałki - Płociczno-Tartak (O) - 2 uczniów* 14.Poddubówek - Suwałki (D) Suwałki - Poddubówek (O) - 18 uczniów* 15.Przebród - Suwałki (D) Suwałki - Przebród (O) - 1 uczeń* 16.Sobolewo - Płociczno-Tartak (D) Płociczno-Tartak - Sobolewo (O) - 36 uczniów* + 1 opiekun* 17.Zielone Kamedulskie - Suwałki (D) Suwałki - Zielone Kamedulskie (O) - 3 uczniów* + 1 opiekun* 18.Zielone Królewskie - Suwałki (D) Suwałki - Zielone Królewskie (O) - 4 uczniów* *orientacyjna liczba uczniów i opiekunów podana na podstawie analizy zakupionych biletów w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania zadań (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów i ich opiekunów, godziny odjazdów i wyjazdów wraz z wykazem tras, na które Wykonawca dostarczy bilety miesięczne. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1, pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII , ust.1, pkt 2 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust.1, pkt 1 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1, pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII , ust.1, pkt 3 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust. 1, pkt 1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII, ust. 1, pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII, ust.1, pkt 3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 2. Wzory umów stanowią załączniki nr 6 i 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów i ich opiekunów wynikających z naturalnych ruchów w trakcie trwania umowy. Zmiana umowy następuje na warunkach określonych w przetargu i na podstawie cen wystawianych biletów miesięcznych na poszczególnych trasach. 4. W przypadku dowożenia mniejszej ilości uczniów niż wynika to z zawartej umowy, Zamawiający będzie ponosił wydatki wg faktycznie wykonanego zamówienia na podstawie wystawionych faktur, których weryfikacja nastąpi w oparciu o listy dowożonych uczniów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 08:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach usług pocztowych na lata 2025-2028 w obrocie krajowym i zagranicznym
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie przewozu uczniom Szkoły Podstawowej oraz wychowankom Przedszkola Publicznego z gminy Janowice Wielkie w okresie od 01.01.2025 r. do dnia 30.06.2025 r.
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2025
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie Gminy Nasielsk nr 2
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu.
- Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2025 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do szkół na terenie Gminy Dobra w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich w 2025 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.