Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Pruszcz Gdański: świadczenie usług opracowania, składu oraz druku informatora dla beneficjentów PROW, ulotek informacyjnych, plakatów informacyjnych oraz zaproszeń w ramach projektu:
PCI i PD PROW 2007-2013 - PROW-INFO
Numer ogłoszenia: 162189 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Izba Rolnicza, ul. Wojska Polskiego 3, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3031939, fax 058 3022712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pir.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomorska Izba Rolnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opracowania, składu oraz druku informatora dla beneficjentów PROW, ulotek informacyjnych, plakatów informacyjnych oraz zaproszeń w ramach projektu: PCI i PD PROW 2007-2013 - PROW-INFO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie, skład oraz druk informatora dla beneficjentów PROW (Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - tekst jednolity oraz inne dokumenty związane z Programem np. rozporządzenia, inne akty wykonawcze dotyczące PROW, itp.). 2) Opracowanie, skład oraz druk ulotek informacyjnych. 3) Opracowanie, skład oraz druk plakatów informacyjnych. 4) Opracowanie, skład oraz druk zaproszeń. 1) Całkowita wielkość zamówienia na Informator: a) nakład (ilość): 4000 szt. b) liczba stron: około 400. c) format: A4. d) okładka: pełny kolor. e) Łączenie pojedynczego egzemplarza: klejona. - pierwszy wydruk 3000 szt. Informatora zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca października 2007 roku, - drugi wydruk 1000 szt. Informatora zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca stycznia 2008 roku. 2) Ulotki informacyjne: - promocyjne dla biur - Pomorskie Centra Informacji i Promocji Działań PROW 2007-2013 - PROW-INFO: (łącznie 12 000 szt./ po około 2000 szt. na biuro), - Działania Osi 1 (łącznie 21 000 szt./po około 2100 szt. na działanie), - Działania Osi 2: (łącznie 10 500 szt./po około 2100 szt. na działanie), - Działania Osi 3: (łącznie 8 400 szt./po około 2100 szt. na działanie), Całkowita wielkość zamówienia na ulotki informacyjne: a) nakład (ilość): 51 900 szt. b) format: A5. c) pełny kolor. d) papier: kreda. - pierwszy wydruk 38 300 szt. ulotek zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca października 2007 roku, - drugi wydruk 13 300 szt. ulotek zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca stycznia 2008 roku. 3) Całkowita wielkość zamówienia na plakaty informacyjne: a) nakład (ilość): 1 000 szt. b) format: A3. c) pełny kolor. d) papier: kreda. - wydruk 1 000 szt. plakatów zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca października 2007 roku, 4) Całkowita wielkość zamówienia na zaproszenia: a) nakład (ilość): 1 350 szt. b) format: A5. c) pełny kolor. d) papier (wizytówkowy): kreda. - wydruk 1 350 szt. zaproszeń zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiej Izby Rolniczej w Pruszczu Gdańskim (ul. Wojska Polskiego 3) do końca października 2007 roku,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną dopuszczone oferty, których treść i zawartość jest zgodna z opisem w pkt.2.1 i 2.2, złożone w terminie i w sposób podany w pkt. 7. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy są zobowiązani do złożenia jako integralnej części oferty niżej wymienionych dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez właściwy organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy firm, b) oświadczenie o posiadanej wiedzy na temat działań PROW 2007-2013, c) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, d) oświadczenia lub zaświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, e) oświadczenia lub zaświadczenie potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wydane nie wcześniej niż 15.01.2007) f) wypełniony załącznik nr 2 (Formularz ofertowy) i 3 (Oświadczenie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pir.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Izba Rolnicza w Pruszcz Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3, pokój nr 2 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Pomorska Izba Rolnicza w Pruszcz Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3, pokój nr 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.03.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2004-2006
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Marii Konopnickiej w Pruszczu Gdańskim
- Utrzymanie czystości w budynkach będących własnością TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: Budowa ul. Przy Torze w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy Pisma Samorządu Województwa Lubelskiego "Lubelskie.pl"
- DZP.261.8.2025 Druk czterech numerów czasopisma "Kultura Współczesna" (CN 4902 90 00), będącego czasopismem naukowym (specjalistycznym)
- Usługa dotycząca wykonania projektu, wydrukowania i dostawy informatora dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami.
- Druk materiałów na potrzeby UMWP w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.