eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoPrzetarg nieograniczony na wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych i komunalnych Kod cpv 90122200-0, 90121320-0

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Kłodzko: Przetarg nieograniczony na wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych i komunalnych Kod cpv 90122200-0, 90121320-0
Numer ogłoszenia: 162233 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku, ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych i komunalnych Kod cpv 90122200-0, 90121320-0.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych i komunalnych. ( Kod cpv 90122200-0, 90121320-0) Przedmiot zamówienia obejmuje odpady niebezpieczne oznaczone następującymi kodami: 180102, 180103, 180105, 180202 oraz komunalne. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż określonej w przepisach wydanych na podstawie w art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 6375 zł Zadanie nr 2 - 900 zł Zadanie nr 3 - 450 zł Zadanie nr 4 - 112 zł Zadanie nr 5 - 112 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy którzy: Spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r Nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Wraz z ofertą złożą oświadczenie zgodne z art. 36 ust 4 i art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Spełnią wszystkie wymogi zawarte w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z wymogów zawartych w Ustawie lub SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty będzie kierował się następującymi kryteriami: A) Cena - waga kryterium 100 % Ocena kryteriów odbywać się będzie przy zachowaniu poniższych zasad: 1) Kryterium Cena: Najniższa proponowana cena - 100 pkt. Pozostałe: Najniższa proponowana cena x 100 pkt. Cena oferty badanej Uwaga w zadaniu nr 1 Wykonawca w ofercie podaje cenę 1 kg wywozu i unieszkodliwienia odpadów medycznych niebezpiecznych ,w której ma być również wkalkulowany koszt podstawienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego pojemników na odpady. W pozostałych zadaniach Wykonawcy podają cenę za całość usługi wywozu , unieszkodliwienia odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników i kontenerów za cały okres umowy tj 24 miesiące a także kwotę za jeden miesiąc usługi która powinna stanowić 1/24 zaoferowanej kwoty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Zaświadczenie - koncesję uprawniającą Wykonawcę do wykonywania czynności będących przedmiotem postępowania ( dotyczy zadania nr 1). Oświadczenie zgodne z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. Wykaz środków transportu (z podaniem ich ładowności) jakimi dysponuje Wykonawca. Zezwolenie odpowiedniego organu do wykorzystywania posiadanych środków transportu w celu przewożenia odpadów medycznych niebezpiecznych. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu firm ( z podaniem wartości i dat realizacji) z którymi zawarł umowy w ciągu ostatnich dwóch lat na realizację zamówień o podobnym zakresie oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku gdy okres działalności wykonawcy jest krótszy niż dwa lata to obowiązuje go złożenie w/w wykazu od chwili rozpoczęcia działalności. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z. p. z dnia 29 stycznia 2004 r. Uwaga Wykonawca ma obowiązek złożyć powyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie powierzał żadnej części zamówienia podwykonawcom, wówczas oświadcza, że nie będzie korzystał z podwykonawców. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Oświadczenie lub informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 1 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatku do Urzędu Skarbowego. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne do ZUS Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy (zał. nr 7 i 8 ). Oświadczenie zgodne z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Uzupełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do podania terminu płatności faktur za wykonane usługi, liczony od dnia wpływu faktury do Zamawiającego - jednak nie krótszy niż 30 dni.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.klodzko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Kłodzko, ul. Szpitalna 1a, 57-300 Kłodzko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SP ZOZ Kłodzko, ul. Szpitalna 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady medyczne niebezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił następującą ilość pojemników o pojemności min.250 litrów w następujących miejscach: 1. Szpital Kłodzko ul. Szpitalna 1a w Kłodzku - 4 szt. 2. Przychodnia Rejonowa ul. Zawiszy Czarnego 2 - 1 szt. 3. Szpital w Nowej Rudzie ul. Szpitalna 2 , Nowa Ruda - 3 szt. 4. Szpital w Lądku Zdroju ul. Kłodzka 33, Lądek Zdrój - 1 szt. 5. Szpital w Dusznikach Zdroju ul. Sprzymierzonych 11, Duszniki Zdrój - 1 szt. Wywóz pojemników ma się odbywać co najmniej 4 razy w miesiącu w równych odstępach czasu w godzinach od 7:00 do 14:30. Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany na wniosek Zamawiającego podstawić odpowiednie pojemniki na kończyny i inne części ciała..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił następującą ilość kontenerów o pojemności ok. 7 m 3 w następujących miejscach: 1. Szpital Kłodzko ul. Szpitalna 1a w Kłodzku - 7 szt. 2. Przychodnia Rejonowa ul. Zawiszy Czarnego 2 - 1 szt. Wywóz kontenerów ma się odbywać co najmniej 1 raz w tygodniu w tych samych dniach tygodnia w godzinach od 7:00 do 14:30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił następującą ilość kontenerów o pojemności ok. 7 m 3 w następujących miejscach: 1. ul. Szpitalna 2, Nowa Ruda - 1 szt. POJEMNIKI: 2. Drogosław - 2 szt. pojemników 110 litrów Wywóz kontenerów i pojemników ma się odbywać co najmniej 1 raz w tygodniu w tych samych dniach tygodnia w godzinach od 7:00 do 14:30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił następującą ilość pojemników w następujących miejscach: 1. ul. Kłodzka 33, Lądek Zdrój - 2 szt. pojemników 500 litrów 2. ul. Kłodzka 30, Lądek Zdrój - 1 szt. pojemnika 110 litrów 3. Trzebieszowice 46 (Punkt Lekarski) - 3 szt. pojemników 110 litrów Wywóz pojemników ma się odbywać co najmniej 1 raz w tygodniu w tych samych dniach tygodnia w godzinach od 7:00 do 14:30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił następującą ilość kontenerów o pojemności ok. 7 m 3 w następujących miejscach: 1. ul. Sprzymierzonych 11, Duszniki Zdrój - 1 szt. Wywóz kontenerów ma się odbywać co najmniej 1 raz w tygodniu w tych samych dniach tygodnia w godzinach od 7:00 do 14:30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.