Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Warszawa: Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Leczenia Osób Uzależnionych
od Alkoholu
Numer ogłoszenia: 162249 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8252031 w. 355, 356, faks 022 8252031 w. 355.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Ośrodka Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu przy ul. Kolskiej 2/4 w Warszawie. Realizacja przedmiotu zamówienia jest związana z poprawą jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu w Ośrodku Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów (części) z podziałem na: 1) Pakiet nr 1: Meble i armatura. 2) Pakiet nr 2: Zastawa kuchenna. 3) Pakiet nr 3: Bielizna pościelowa, koce, poduszki i piżamy. 4) Pakiet nr 4: Sprzęt AGD, RTV i telekomunikacyjny. 5) Pakiet nr 5: Pozostałe wyposażenie. 3. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym (opisie przedmiotu zamówienia), zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A - 2E do SIWZ) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 39.14.31.12-4, 39.14.31.00-7, 39.13.21.00-7, 39.13.22.00-8, 39.14.10.00-2, 39.14.12.00-4, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 44.41.00.00-7, 44.41.13.00-7, 42.13.00.00-9, 44.42.13.00-0, 39.22.11.00-8, 39.22.12.10-2, 39.22.30.00-1, 39.24.11.10-7, 39.22.11.10-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez wystawcę pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowowiejski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 95.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 95.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble i armatura.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łóżka szpitalne - 20 szt. 2. Materace - 4 szt. 3. Szafki przyłóżkowe - 20 szt. 4. Szafa kartoteczna - 1 szt. 5. Szafka kuchenna stojąca 80 cm - 3 szt. 6. Szafka stojąca 60 cm - 3 szt. 7. Szafka stojąca 40 cm - 3 szt. 8. Blat kuchenny - 7 mb. 9. Stół kuchenny - 1szt. 10. Krzesła - 4 szt. 11. Regał biurowy dwudrzwiowy - 4 szt. 12. Biurko z łącznikiem - 1 szt. 13. Zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem - 1 szt. 14. Bateria zlewozmywakowa - 1 szt. 15. Umywalka - 1 szt. 16. Bateria umywalkowa - 1 szt. 17. Sejf - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 39.14.31.12-4, 39.14.31.00-7, 39.13.21.00-7, 39.13.22.00-8, 39.14.10.00-2, 39.14.12.00-4, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 44.41.00.00-7, 44.41.13.00-7, 42.13.00.00-9, 44.42.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zastawa kuchenna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Talerze głębokie - 50 szt. 2. Talerzyki deserowe - 100 szt. 3. Sztućce (kpl.) - 50 szt. 4. Kubki - 100 szt. 5. Termos - 4 szt. 6. Kosze pedałowe - 5 szt. 7. Czajnik stalowy - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8, 39.22.12.10-2, 39.22.30.00-1, 39.24.11.10-7, 39.22.11.10-1, 39.22.11.50-3, 39.22.43.40-3, 39.20.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bielizna pościelowa, koce, poduszki i piżamy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komplet pościeli - 20 szt. 2. Koce - 40 szt. 3. Poduszki - 20 szt. 4. Piżama - 70 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6, 39.51.11.00-8, 39.51.61.20-9, 18.31.83.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt AGD, RTV i telekomunikacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Telewizor - 1 szt. 2. Hak do montażu TV - 1 szt. 3. Lodówka - 1 szt. 4. Czajnik elektryczny - 5 szt. 5. Pralko - suszarka - 1 szt. 6. Kuchnia elektryczna - 1 szt. 7. Żelazko - 1 szt. 8. Centrala telefoniczna - 1 szt. 9. Aparat telefoniczny systemowy - 1 szt. 10. Aparat telefoniczny - 6 szt. 11. UPS - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 39.26.50.00-7, 42.50.00.00-1, 39.71.00.00-2, 39.71.32.10-8, 39.71.13.61-7, 39.71.35.00-8, 32.54.00.00-0, 32.55.00.00-3, 31.68.25.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pozostałe wyposażenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tablica ogłoszeniowa - 4 szt. 2. Tablice suchościeralne - 2 szt. 3. Lustra łazienkowe - 6 szt. 4. Wykładzina PCW + montaż - 190 m2 5. Rolety - 12 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3, 39.29.20.00-5, 39.29.93.00-7, 44.11.22.00-0, 39.51.54.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz bieżni okrężnej o dł. 200m wraz z bieżnią prostą 60m zeskocznią do skoku w dal, pump tracku, placów zabaw, siłowni, miasteczka ruchu dr. przy SP w Garbowie
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli szpitalnej na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
więcej: Pidżamy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.