Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-10
Warszawa 60: Usługa ochrony fizycznej obiektu w m. Wilga (oznaczenie sprawy: ZP-29-Log-2011)
Numer ogłoszenia: 162249 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej obiektu w m. Wilga (oznaczenie sprawy: ZP-29-Log-2011).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej obiektu SKW w miejscowości Wilga woj. mazowieckie (wydzielonego terenu wraz ze znajdującymi się na nim budynkami oraz urządzeniami) w okresie od godz. 00:00 dnia 12 lipca 2011 r. do godziny 07:00 dnia 12 stycznia 2012 r. 2. Ochrona prowadzona będzie całodobowo w systemie 24 - godzinnym. Specjalistyczna Uzbrojona Formacja Ochronna (SUFO) realizująca zadania ochronne będzie składać się z dwóch pracowników ochrony na każdej zmianie, jednolicie umundurowanych w umundurowanie taktyczne i oznakowanych, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w postaci paralizatorów elektrycznych pałek wielofunkcyjnych, kajdanek, ręcznych miotaczy gazu oraz środki łączności bezprzewodowej. 3. Pracowników ochrony SUFO wykonujących usługę stałej ochrony fizycznej będzie wspomagać Grupa Patrolowa złożona z co najmniej dwóch pracowników jednolicie umundurowanych w umundurowanie taktyczne i oznakowanych, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w postaci paralizatorów elektrycznych pałek wielofunkcyjnych, kajdanek, ręcznych miotaczy gazu oraz środki łączności bezprzewodowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować: a) minimum jednym pracownikiem posiadającym kwalifikacje do opracowywania planów ochrony oraz organizowania, kierowania i kontrolowania zespołów pracowników ochrony fizycznej, posiadającym licencję drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej (POF), o której mowa w art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 05.145.1221 j.t.) a także poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych wynikającego z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228); b) minimum dziesięcioma pracownikami ochrony posiadającymi licencję przynajmniej pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej (POF), o której mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 05.145.1221 j.t.) oraz poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne i zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych wynikającego z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228); c) minimum sześcioma pracownikami ochrony stanowiącymi grupy patrolowe posiadającymi licencję przynajmniej pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej (POF), o której mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 05.145.1221 j.t.) oraz poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne i zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych wynikającego z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. W.Oczki 1, tel. (22) 684 11 19..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. T.Chałubińskiego/róg W. Oczki 1 (tel. wew. 846-131w dni robocze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dot. terminu, o którym mowa w Sekcji II.2): Wykonawca będzie świadczył usługę samodzielnie (bez udziału podwykonawców) w sposób nieprzerwany od godz. 00:00 dnia 12 lipca 2011 r. do godziny 07:00 dnia 12 stycznia 2012 r. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana musi posiadać przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 2.500.000,00zł i na każde żądanie Zamawiającego udostępnić oryginał polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Żyrardowie przy ul. Jaktorowska 53
- Wykonanie kompleksowej usługi w zakresie ochrony osób i mienia znajdujących się w obiekcie Green House przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie.
- Usługa całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnętrznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Aquapark Polkowice.
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania - II.
- Ochrona i dozór wyposażenia i budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Białymstoku, terenu należącego do Zespołu wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem II
- Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej "AZOTY" w 2025 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.