Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” w 2025 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532437162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 29
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” w 2025 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61d4b4d0-1114-4a40-abff-b268c35f84e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083418/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Całodobowa ochrona fizyczna Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” w 2025 r. oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów MOSiR Kędzierzyn-Koźle
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61d4b4d0-1114-4a40-abff-b268c35f84e53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
w Kędzierzynie-Koźlu, reprezentowany przez Dyrektora, al. Jana Pawła II 29, 47-220 Kędzierzyn-Koźle. Kontakt pisemny na adres siedziby, przez adres e-mail: sekretariat@mosirkk.pl bądź telefonicznie pod numerem: 77 4723138;
2. z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem
e-mail: iod@mosirkk.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 i art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r., poz. 25), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR.051.07.01.01.2024.D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej ochrony fizycznej Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” zlokalizowanej przy ul. Mostowej 1A w Kędzierzynie-Koźlu oraz konwojowanie wartości pieniężnych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu w okresie 1.01.2025 r. – 31.12.2025 r.
Usługa ochrony realizowana będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) i obejmuje w szczególności:
a) całodobową ochronę budynku Hali Widowiskowo Sportowej „AZOTY” (ul. Mostowa 1A w Kędzierzynie-Koźlu), we wszystkie dni tygodnia. Hala Widowiskowo Sportowa „AZOTY” (dalej: Hala) znajduje się w zarządzie trwałym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu;
b) bezpośrednie obchody Hali nie rzadziej niż raz na 3 godziny oraz obserwowanie sygnałów urządzeń monitorujących zainstalowanych w obiekcie sportowym;
c) kontrolę monitoringu z obiektu Hali poprzez systemy kamer;
d) ochronę terenu przylegającego do Hali w postaci działki nr 46/8 (parking, teren zielony);
e) weryfikowanie uprawnień osób przebywających w Hali do pobytu w tym obiekcie w okresach, gdy jest on nieczynny;
f) wzywanie osób do opuszczenia obiektu sportowego w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania w Hali albo stwierdzenia zakłócenia porządku;
g) ujmowanie osób przebywających w Hali i stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, a także dla mienia obiektu sportowego, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji;
h) sprawdzanie sygnałów alarmowych z urządzeń monitorujących zainstalowanych w Hali oraz zawiadamianie w razie potrzeby właściwych służb (Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, pogotowia odpowiednich służb technicznych),
i) udzielanie osobom przebywającym w Hali w okresach, gdy jest on czynny, informacji ułatwiających skorzystanie z usług świadczonych w tym obiekcie;
j) współdziałanie z pracownikami Zamawiającego oraz z pracownikami ochrony imprez masowych odbywających się w Hali w utrzymaniu porządku w tym obiekcie;
k) bieżące prowadzenie księgi raportów z ochrony obiektu sportowego i niezwłoczne udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;
l) obsługa, w razie potrzeby, urządzenia do reanimacji-defibrylatora, umieszczonego w pomieszczeniu ochrony;
m) prowadzenie ewidencji wykorzystania obiektu.
II. Usługa konwoju odbywać się będzie w sposób zgodny z przepisami określonymi w ustawie z dnia
22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.) i Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 793, z 2021 r. poz. 1739 oraz z 2022 r. poz. 495 i 607, 1970 – z późn. zm.).
Szacunkowe zapotrzebowanie konwojów gotówki: 2 razy w tygodniu. Przez konwój należy rozumieć dowóz własnym samochodem pobranych wartości pieniężnych z kas Zamawiającego znajdujących się 3 lokalizacjach, tj.:
1) ul. Mostowa 1, 47-223 Kędzierzyn-Koźle,
2) al. Jana Pawła II 31, 47-220 Kędzierzyn-Koźle,
3) ul. Skarbowa 10a, 47-200 Kędzierzyn-Koźle (w okresie funkcjonowania Białego Orlika, tj. w miesiącach styczeń, luty, grudzień),
do siedziby Zamawiającego (ul. Grunwaldzka 71, 47-200 Kędzierzyn-Koźle) oraz z siedziby Zmawiającego do banku (ul. Wojska Polskiego 2B/2C, 47-200 Kędzierzyn-Koźle).
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Celem obligatoryjnej wizji lokalnej jest umożliwienie wykonawcom zapoznanie się z warunkami realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyjazdu grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:1) dotyczące wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, gdy wykaże, że:
a) jest w posiadaniu aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób lub mienia wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia;
2) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, gdy wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje min. 1 usługę ochrony obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 350 000,00 zł brutto w skali roku; Dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli usługi wykazane w wykazie zostały wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.;
posiadającymi odpowiednie uprawnienia w zakresie ochrony (licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia) oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia upoważniającego do zabezpieczania imprez masowych,
posiadającymi aktualne badanie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania prac na stanowisku pracownika ochrony;
c) posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny;
d) zapewnia całodobowe wsparcie – minimum dwóch własnych zmotoryzowanych grup interwencyjnych SUFO (specjalistyczna uzbrojona formacja ochronna). Czas przyjazdu grupy interwencyjnej do obiektu Zamawiającego stanowi kryterium oceny oferty. Przez grupę interwencyjną należy rozumieć grupę interwencyjną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Jak w projekcie umowy - zał. nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia, jak w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-18
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa akcesoriów do stabilizacji miednicy i kości długich dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Dostawa chromatografów do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego samochodu skrzyniowego z urządzeniem HDS z podwyższonymi burtami, zakup w formie leasing operacyjnego dla Czysty Region Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa przebudowy i budowy ul. Marii w Kędzierzynie-Koźlu
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, odpadów z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- "Świadczenie usługi polegającej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie"
- Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
- Usługa ochrony fizycznej i ochrony mienia świadczona w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 C
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.