Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Warszawa: Naprawy bieżące, konserwacja i remonty sprzętu i urządzeń w gabinetach stomatologicznych w CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78.
Numer ogłoszenia: 162266 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy bieżące, konserwacja i remonty sprzętu i urządzeń w gabinetach stomatologicznych w CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług napraw bieżących, konserwacji i remontów zapewniających utrzymanie w pełnej sprawności technicznej sprzętu i urządzeń stomatologicznych nie będących na gwarancji. Usługi obejmują : 1. naprawę i konserwację sprzętu i urządzeń stomatologicznych oraz wymianę zużytych podzespołów i części , 2. rozliczenie zużytych podzespołów i części, 3. rejestrowanie każdej naprawy w paszporcie technicznym urządzenia, 4. każde urządzenie medyczne powinno podlegać co 6 miesięcy przeglądowi z wpisem do paszportu technicznego, 5. czas reakcji na zgłoszenie o awarii - max. 10 godz. od momentu zgłoszenia. 6. termin wykonania naprawy do 24 godz. od chwili reakcji na zgłoszenie zamawiającego, 7. na każdą usługę naprawy Wykonawca musi udzielić gwarancji min.14 dni, 8. w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w warunkach serwisowych termin realizacji nie może być dłuższy niż 10 dni od przyjęcia sprzętu. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 9. naprawy i przeglądy należy wykonywać z wykorzystaniem dokumentacji technicznej aparatury. 10. Wykonawca zapewnia w cenie ryczałtowej miesięcznego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy wszelkie materiały i części zamienne o wartości jednostkowej do 100 zł. netto. 11. Zakupu niezbędnych części zamiennych o wartości jednostkowej powyżej 100 zł. netto z wyjątkiem zakupu n/w urządzeń, które dostarczy Zamawiający : mikrosilniki; Ti-Max EL, IS-205-M4 NSK kątnice;Ti-10, Ti-25L, Ti-25 NSK prostnice Ti-65L NSK turbiny tytanowe Ti-Max A NSK szybkozłączki do turbin PTL-CL-4HV-T NSK skalery piezoelektryczne do zabudowy PIEZON KIT (FS-266) EMS rękojeść skalera EMS, tipów roboczych skalera EMS rękawów skalera EMS lampy polimeryzacyjne do zabudowy TKD MOON , Wykonawca dokonywał będzie na podstawie wyrażonej pisemnie zgody przez Kierownika Poradni Stomatologicznej lub osoby przez niego upoważnionej. 12. Nieprzekraczalna, roczna granica wydatków na części o których mowa w pkt. 11, szacunkowo określona przez Zamawiającego wynosi 48 000 zł. netto. Miejsca realizacji zamówienia : CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78 i Żeromskiego 33..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia, nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87,poz.605 z późn. zm.) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wypełniony druk oferty zgodny w treści z załączonym wzorem . 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a wymagane oświadczenia wskazane w rozdziale IX pkt.1 a, c powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w języku polskim przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - procentowy koszt narzutu do zakupionego materiału - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ,pokój 11 w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego kancelaria pokój 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie składu tekstu Suplementu 2025 do Farmakopei Polskiej wyd. XIII i druku tej publikacji jako jednotomowych książek oraz wersji elektronicznej kumulatywnego wyd. FP XIII na pendrive, z dostawą
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozwój infrastruktury kultury Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim"
- Wykonanie badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej zgodnie z ustawą Prawo budowlane, w budynkach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-015/2025
- Wykonanie robót remontowych wraz z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach GE300, GE310 i GE311 w Gmachu Elektrotechniki.
- Remont oświetlenia terenu w Leśmierzu
- Świadczenie na rzecz Teatru Narodowego usług informatycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług elektrycznych oraz całodobowego pogotowia elektroenergetycznego w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Kompleksowa usługa serwisowa aparatu RM używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu.
- Wymiana elementów uszkodzonej fontanny w Parku E. Szymańskiego w Warszawie - numer postępowania: 20/ZP/25.
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- PRACE NAPRAWCZE I KONSERWATORSKIE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.