Og³oszenie z dnia 2025-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonywanie us³ug elektrycznych oraz ca³odobowego pogotowia elektroenergetycznego w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Biuro Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ue.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie us³ug elektrycznych oraz ca³odobowego pogotowia elektroenergetycznego w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-39e6f3cd-6925-4b09-bb7b-4b6bde6228b0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00130507
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00667359/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.13 Eksploatacja, konserwacja, przegl±dy i naprawy instalacji i urz±dzeñ elektrycznych w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://uekat.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uekat.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie § z 1 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 2452) w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie okre¶la informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 Uwaga - korzystanie z operacyjnych przegl±darek lub z systemów operacyjnych oraz przegl±darek niewspieranych przez producenta mo¿e skutkowaæ pojawieniem siê nieprawid³owo¶ci i b³êdów w funkcjonowaniu Platformy Marketplanet;
d. W³±czona obs³uga JavaScript;
e. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie.pdf.
f. Dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
g. Dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oddzielny plik z podpisem. BDG-WZP.251.1.2022
2. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, doc, .docx, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .png, .svg, .zip, .7z, PAdES, XAdES.
3. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a. Plik za³±czony przez wykonawcê na Platformie Marketplanet i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8;
b. Mo¿liwo¶æ otwarcia plików dostêpna jest dopiero po automatycznym odszyfrowaniu przez system po up³ywie terminu sk³adania ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê Marketplanet stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny RODO znajduje siê w Rozdziale XXVI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp znajduje siê w Rozdziale XXVI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/006/04048/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi w zakresie przegl±dów, bie¿±cej konserwacji urz±dzeñ i instalacji elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach polegaj±ce na:
a) przegl±dach, bie¿±cej konserwacji i innych czynno¶ciach oko³oeksploatacyjnych urz±dzeñ i instalacji elektrycznych,
b) zapewnieniu ca³odobowego pogotowia w dni robocze, niedziele i ¶wiêta,
c) usuwaniu awarii i naprawie urz±dzeñ i instalacji elektrycznych.
2. Przedmiotowe zamówienie zosta³o podzielone na czê¶ci, (gdzie za czê¶æ rozumie siê równie¿ „modu³”), tym samym ka¿dy z wykonawców mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej wybranych czê¶ci.
CZÊ¦Æ I - Us³ugi elektryczne oraz ca³odobowe pogotowie elektro-energetycznego w budynkach A, B, C, E, L, F, G, Rektorat, P, N, DS. Za¶cianek i Sikorka, CNTI, 1 Maja 41.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50711000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena brutto - 100 %,
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi w zakresie przegl±dów, bie¿±cej konserwacji urz±dzeñ i instalacji elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach polegaj±ce na:
a) przegl±dach, bie¿±cej konserwacji i innych czynno¶ciach oko³oeksploatacyjnych urz±dzeñ i instalacji elektrycznych,
b) zapewnieniu ca³odobowego pogotowia w dni robocze, niedziele i ¶wiêta,
c) usuwaniu awarii i naprawie urz±dzeñ i instalacji elektrycznych.
2. Przedmiotowe zamówienie zosta³o podzielone na czê¶ci, (gdzie za czê¶æ rozumie siê równie¿ „modu³”), tym samym ka¿dy z wykonawców mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej wybranych czê¶ci.
Czê¶æ II
Us³ugi elektryczne oraz ca³odobowe pogotowie elektro-energetycznego
w budynku przy ul. Rudzkiej 13c (Filia) oraz w Kaplicy w Rybniku.
Wybór oferty najkorzystniejszej nast±pi oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50711000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: cena brutto - 100 %,
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±ce:1.1. Zdolno¶ci technicznej:
Dotyczy czê¶ci I
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ lub wykonuje minimum 2 us³ugi (ka¿da w co najmniej 6 miesiêcznym czasookresie) w zakresie przegl±dów i/lub bie¿±cej konserwacji urz±dzeñ i instalacji elektrycznych o warto¶ci min. 50 000,00 z³ brutto ka¿da.
Dotyczy czê¶ci II
W zakresie czê¶ci II zamawiaj±cy nie ustanawia w tym zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.2. Zdolno¶ci zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca skierowa³ do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególno¶ci osoby posiadaj±ce wymagane uprawnienia, tj:
Dotyczy czê¶ci I
a) co najmniej 2 osoby posiadaj±ce aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u i kontrolno - pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci:
- urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu powy¿ej 1 kV;
- aparatura kontrolno - pomiarowa i urz±dzenia automatycznej regulacji do urz±dzeñ i instalacji obejmuj±cych urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu powy¿ej 1 kV;
b) co najmniej 1 osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u i kontrolno pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci:
- urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu powy¿ej 1 kV;
- aparatura kontrolno - pomiarowa i urz±dzenia automatycznej regulacji do urz±dzeñ i instalacji obejmuj±cych urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu powy¿ej 1 kV;
c) co najmniej 2 osoby posiadaj±ce aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u i kontrolno - pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci:
- zespo³y pr±dotwórcze o mocy powy¿ej 50 kW;
- aparatura kontrolno - pomiarowa i urz±dzenia automatycznej regulacji do urz±dzeñ i instalacji obejmuj±cych urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o mocy powy¿ej 50 kW;
d) co najmniej 1 osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u i kontrolno - pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci:
- zespo³y pr±dotwórcze o mocy powy¿ej 50 kW;
- aparatura kontrolno - pomiarowa i urz±dzenia automatycznej regulacji do urz±dzeñ i instalacji obejmuj±cych urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o mocy powy¿ej 50 kW,
!Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji wykazanych w pkt a - d powy¿ej.
Dotyczy czê¶ci II
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca skierowa³ do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególno¶ci osoby posiadaj±ce wymagane uprawnienia, tj:
a) co najmniej 2 osoby posiadaj±ce aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u i kontrolno - pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci:
- urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu minimum 1 kV;
- aparatura kontrolno - pomiarowa i urz±dzenia automatycznej regulacji do urz±dzeñ i instalacji obejmuj±cych urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu minimum 1 kV;
b) co najmniej 1 osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u i kontrolno - pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci:
- urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu minimum 1 kV;
- aparatura kontrolno - pomiarowa i urz±dzenia automatycznej regulacji do urz±dzeñ i instalacji obejmuj±cych urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu minimum 1 kV;
!Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji wykazanych w pkt a – b powy¿ej.
Wskazane wy¿ej osoby musz± posiadaæ kwalifikacje, zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 01 lipca 2022r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - okre¶lonych przez zamawiaj±cego w Rozdziale XVI SWZ, zostanie wezwany w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, do z³o¿enia aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.1. Dotyczy czê¶ci I
a) W celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postepowaniu okre¶lonego w ramach wymaganej zdolno¶ci technicznej:
Wype³nionego Formularza nr 4 do SWZ - stanowi±cego wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±:
• Referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
• W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Uwaga:
* Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa w 1.1 liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
* W przypadku umów nadal realizowanych do oceny spe³nienia warunku udzia³u liczyæ siê bêdzie tylko warto¶æ i zakres tej czê¶ci umowy, która zosta³a ju¿ zrealizowana tj. zrealizowana do up³ywu terminu sk³adania ofert.
b) W celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postepowaniu okre¶lonego w ramach wymaganej zdolno¶ci zawodowej:
Wype³nionego Formularza nr 3a do SWZ – stanowi±cego wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
1.2. Dotyczy czê¶ci II
a) W celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postepowaniu okre¶lonego w ramach wymaganej zdolno¶ci zawodowej:
Wype³nionego Formularza nr 3b do SWZ – stanowi±cego wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta i dokumenty sk³adane wraz z ofert± przez wykonawcê:1.1. Dokumenty stanowi±ce ofertê:
a. Druk oferty - Formularz nr 1 do SWZ;
b. Kalkulacja ceny ofertowej – Formularz nr 1a do SWZ i /lub Formularz nr 1b do SWZ
1.2. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
a. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu - Formularz nr 2 do SWZ; O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w Rozdziale XVII SWZ;
b. W przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca przedstawia wraz
z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 18.2.a), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - Formularz nr 2a do SWZ – o ile dotyczy;
c. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp „(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”) - odnosi siê do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia – Formularz nr 2c do SWZ – o ile dotyczy;
d. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego – o ile dotyczy;
e. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp) – Formularz nr 2b do SWZ – o ile dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z pkt 18.2.d Rozdz. IX SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Formularz nr 2 do SWZ) musi z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u (Formularz nr 2 do SWZ) sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. W przypadku warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
7. Na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 6 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – Formularz nr 2c do SWZ (o ile dotyczy).
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
11. Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w Formularzu nr 6a i 6b do SWZ.2. Zmiany umowy mog± tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Szczegó³y dotycz±ce mo¿liwo¶ci zmiany umowy przewidziano w Formularzach nr 6a i 6b do SWZ odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://uekat.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-10
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamówienie zarówno dla czê¶ci I jak i II bêdzie realizowane od dnia zawarcia umowy przez okres 10 miesiêcy, lecz nie d³u¿ej do 31.12.2025r.2. Termin p³atno¶ci faktur wynosi do 30 dni od daty dostarczenia zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionych faktur wraz z dokumentami rozliczeniowymi uprzednio zatwierdzonymi przez zamawiaj±cego, na rachunek bankowy wykonawcy na zasadach okre¶lonych we wzorach umów stanowi±cych Formularze nr 6a i 6b do SWZ odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa leków Zad.1- Zad. 8
- Dostawa leków: zad. 1 - zad.7
- Dostawa leków zad.1 - P³yny
- Us³ugi cateringowe dla filii Centrum Psychiatrii w Katowicach, zlokalizowanej w Skoczowie.
- Wykonywanie us³ug elektrycznych oraz ca³odobowego pogotowia elektroenergetycznego w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Wyk. us³ug projektowych zw. z opracowaniem dokumentacji projektowej dot. wyburzenia i odtworzenia tarasów zewnêtrznych HWS SPODEK oraz us³ug objêtych prawem opcji zw. z pe³nieniem nadzoru autorskiego.
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i konserwacja kot³ów dwufunkcyjnych z zamkniêt± komor± spalania w budynkach mieszkalnych przy ul. Tymiankowej 5-15 w Osielsku
- Wykonywanie us³ug elektrycznych oraz ca³odobowego pogotowia elektroenergetycznego w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Wymiana elementów uszkodzonej fontanny w Parku E. Szymañskiego w Warszawie - numer postêpowania: 20/ZP/25.
- Konserwacja i serwis urz±dzeñ instalacji wentylacji i klimatyzacji w obiektach Szpitala
- 9/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
- PRACE NAPRAWCZE I KONSERWATORSKIE OBIEKTÓW MA£EJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.