eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówPrzedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji siedziby Mościckiego Centrum Kultury w Tarnowie Mościcach w systemie zaprojektuj - wybuduj.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji siedziby Mościckiego Centrum Kultury w Tarnowie Mościcach w systemie zaprojektuj - wybuduj.
Numer ogłoszenia: 162288 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Kultury w Tarnowie Mościcach, ul. Traugutta 1, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6334600, fax 014 6331052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mck.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji siedziby Mościckiego Centrum Kultury w Tarnowie Mościcach w systemie zaprojektuj - wybuduj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zaprojektowanie i wykonanie: - mapy do celów projektowych, - ekspertyzy techniczno-budowlanej, - badań geotechnicznych gruntu, - projektu budowlanego, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - branżowych projektów wykonawczych, projektów wystroju wnętrz i wyposażenia, - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - inwentaryzacji branżowej, - instrukcji użytkowania obiektu, - instrukcji ochrony p.poż obiektu. Powyższa dokumentacja ma zostać wykonana w celu realizacji następujących prac: 1. zagospodarowanie działki: określenie przestrzeni prezentacji, wprowadzenie małej architektury i elementów informacji wizualnej, przebudowa przyłączy i oświetlenie terenu, wymiana płyt z piaskowca na kostkę porfirową (strona płd i zach. budynku). 2. remont kapitalny i przebudowa budynku: - remont i ograniczona przebudowa wraz z wykonaniem izolacji termicznej: elewacji, dachów i tarasów, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - przebudowa układu funkcjonalnego wnętrza z dostosowaniem do nowych funkcji, potrzeb osób niepełnosprawnych i wymogów ppoż., w tym: - korekta traktów komunikacyjnych, - przebudowa węzłów recepcyjnych, - ograniczona przebudowa pomieszczeń przeznaczonych do realizacji form artystycznych i edukacyjnych (przebudowa parterowej przewiązki i uformowanie nowej sali multimedialnej oraz nowej sali baletowo-tanecznej, powiększenie sceny offowej - wystawienniczej poprzez rozbudowę stropu pod antresolą), pomieszczeń administracji i obsługi oraz zaplecza gospodarczo - magazynowego i pomieszczeń technicznych, - modernizacja i przebudowa węzłów higieniczno - sanitarnych, - wymiana instalacji elektrycznych, sanitarnych, wentylacji, teletechnicznych wraz z wprowadzeniem instalacji SAP (sygnalizacja alarmowa pożaru), SWN (sygnalizacja włamania i napadu) i BMS (monitoring), klimatyzacji. - wymiana oświetlenia zewnętrznego budynku, - modernizacja istniejącej sceny widowiskowej wraz z zapleczem, - dostawa wyposażenia i modernizacja instalacji technologicznych - specjalistycznych. 3. Zakup wyposażenia. Szczegółowy opis oraz wytyczne do wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: Zamówienie zostało podzielone na 2 etapy: - I etap - wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, - II etap - wykonanie projektów wykonawczych i inwentaryzacji powykonawczych, pełnienie nadzoru autorskiego, realizacja projektów, wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych wraz z wyposażeniem oraz rozruch instalacji i urządzeń, przygotowanie obiektu lub jego części do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, uczestnictwo w tych czynnościach oraz uzyskanie decyzji na użytkowanie. Zamawiający zastrzega, iż decyzja o realizacji II etapu uzależniona jest od przyznania środków zewnętrznych na finansowanie inwestycji, o które wnioskuje Zamawiający i ogłoszona będzie niezwłocznie po uzyskaniu przez Zamawiającego informacji o przyznaniu, bądź nie dofinansowania. Przewidywany termin ogłoszenia wyników konkursu i decyzji o realizacji II etapu - grudzień 2008 r. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót po uprzednim zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu. Wykonawca po złożeniu oferty nie może powoływać się na żadne okoliczności związane z zaniechaniem Wykonawcy dotyczącym zarówno faktu nie zapoznania się z dokumentacją postępowania, jak i nie dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. Wszelkie użyte do budowy materiały i urządzenia podlegają na etapie projektowania oraz po dostarczeniu na budowę, a przed wbudowaniem akceptacji Zamawiającego. Z uwagi na to, że roboty wykonywane będą w budynku czynnym, wszystkie prace należy wykonywać tak, aby nie zakłócić funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie wykonywanych prac jak i przy organizacji placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest wywiesić tablice informacyjne i ostrzegawcze, oznaczyć teren wykonywania robót. Wykonawca opracuje harmonogram realizacji prac, w którym określi czas realizacji poszczególnych etapów robót oraz związanych z wykonaniem tych prac czasowych wyłączeń poszczególnych części obiektu. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi rzeczowo-finansowy harmonogram realizacji najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - roboty budowlane i zamontowane urządzenia - liczonej od końcowego terminu odbioru całości robót. Zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Na potwierdzenie powyższego wymagania, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia. Siedziba Mościckiego Centrum Kultury jako obiekt użyteczności publicznej powinien zostać zaprojektowany do działań w dziedzinie kultury, z dostosowaniem do współczesnych, nowoczesnych technologii i nurtów artystycznych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać na bieżąco proponowane rozwiązania projektowe celem akceptacji przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.12.00.00 - Próbne wiercenia i wykopy Kod CPV wg słownika 2008: 45.12.00.00 - Próbne wiercenia i wykopy Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 360.000 (słownie: trzysta sześćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt. 1 i 2. 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) dysponują co najmniej po 1 osobie: - posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu obiektów kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu obiektów kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu w zakresie sanitarnym w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu w zakresie elektrycznym w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień). - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi obiektów kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym przynajmniej 1 obiektu o kubaturze min. 5000 m3 - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami branży sanitarnej w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień). Wymaga się , aby osoba ta posiadała doświadczenie przy realizacji instalacji klimatyzacji dla min. 1 sali/pomieszczenia przeznaczonego na pobyt równocześnie min. 600 osób, - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami branży elektrycznej w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień). - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami branży drogowej (liczone od dnia uzyskania uprawnień). Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA: dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedna osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji. - Specjalista ds. akustyki dźwięku posiadający doświadczenie przy realizacji lub obsłudze akustycznej pomieszczenia teatralnego lub kinowego przeznaczonego na pobyt równocześnie min. 600 osób. - Specjalista ds. techniki scenicznej posiadający doświadczenie przy realizacji lub obsłudze instalacji technicznych sceny teatralnej lub kinowej w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt równocześnie min. 600 osób. UWAGA: dopuszcza się łączenie funkcji specjalisty ds. akustyki dźwięku i techniki scenicznej przez jedna osobę w przypadku posiadania obydwu rodzajów kwalifikacji i doświadczenia. b) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 2 zamówienia polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej o wartości zrealizowanego zadania min. 4.000.000 zł brutto każde. Wymaga się, aby projekt i roboty budowlane obejmowały branżę architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną. lub - min. 2 projekty oraz min. 2 roboty budowlane dotyczące budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej. Wyżej wymienione projekty i roboty budowlane mogą dotyczyć odrębnych obiektów, z tym że projekty muszą dotyczyć obiektów o kubaturze min. 5000 m3 każdy, a wartość każdej z robót budowlanych wyniosła min. 4.000.000 zł. Wymaga się, aby projekt i roboty budowlane obejmowały branżę architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną. Dodatkowo należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówień, które przedstawia Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi, że projekty i roboty budowlane zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.1, 3, 4 i 5. 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 15.000.000 zł, b) posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe na poziomie min. 5.000.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt. 1, 6 i 7. 3.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.1 - 11.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.3.2.b SIWZ, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, kubatury projektowanych obiektów zamawiających oraz daty wykonania zamówienia (wg zał. Nr 4), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. wykaz osób, które będą realizować zamówienie, o których mowa (pkt.IV.3.3.2.a SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz funkcji w zamówieniu (wg zał. Nr 3). 5. uprawnienia budowlane osób, które będą realizować zamówienie tj. do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych); do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) ; do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Wyżej wymienione uprawnienia należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.3.2.a SIWZ). 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mck.tarnow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mościckie Centrum Kultury, ul. Traugutta 1, 33-101 Tarnów, Sekretariat w godzinach 8.00 - 16.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Mościckie Centrum Kultury, 33-101 Tarnów, ul. Traugutta 1, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planuje się współfinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia z Osi Priorytetowej 3.3. Instytucje Kultury, Małopolski Regionalny Program Operacyjny

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.