Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Nieporęt: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nieporęt do szkół (placówek), w których będą realizować obowiązek szkolny lub obowiązek nauki w roku szkolnym 2012-2013
Numer ogłoszenia: 162381 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie , Plac Wolności 2 A, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 22 767 04 43, faks 22 767 04 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nieporęt do szkół (placówek), w których będą realizować obowiązek szkolny lub obowiązek nauki w roku szkolnym 2012-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu 14 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nieporęt do szkół (placówek), w których będą realizować obowiązek szkolny lub obowiązek nauki w roku szkolnym 2012-2013, zgodnie z indywidualnymi potrzebami wynikającymi z niepełnosprawności. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia obejmuje dowóz: 1) 8 uczniów do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie, ul. Jagiellońska 69, którzy będą dowożeni z następujących miejscowości: a)Rynia: ul. Radzymińska ul. Główna b)Nieporęt: ul. Małołęcka (2 uczniów) c)Kąty Węgierskie: ul. Kościelna d)Józefów: ul. Szkolna ul. Główna e)Rembelszczyzna: ul. Cicha, 2) 1 ucznia do Szkoły Podstawowej nr 2 w Legionowie, ul. Jagiellońska 67, który będzie dowożony z miejscowości Zegrze Południowe, ul. Graniczna, 3) 2 uczniów do Zespołu Szkół nr 38 w Warszawie, ul. Namysłowska 10, którzy będą dowożeni z miejscowości: a)Stanisławów Pierwszy, ul. Słoneczna, b)Józefów, ul. Szkolna; 4) 1 ucznia do Ośrodka dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej ze Sprzężonymi Niepełnosprawnościami w Warszawie, ul. Leonarda 12, który będzie dowożony z miejscowości Stanisławów Pierwszy, ul. Cyprysowa, 5) 1 ucznia do Szkoły Podstawowej Wspierania Rozwoju w Warszawie, ul. Toruńska 23, który będzie dowożony z miejscowości Michałów-Grabina, ul. Przyrodnicza, 6) 1 ucznia do Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy przy Fundacji Pomocy Ludziom Niepełnosprawnym w Warszawie, ul. Zgrupowania AK Kampinos 4, która będzie dowożona z miejscowości Nieporęt, ul. Nowolipie. 3. Uczniowie niepełnosprawni, o których mowa w ust. 2, będą dowożeni zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z Kalendarza roku szkolnego 2012-2013, najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych ze szkoły do domu. 4. Wymaga się, aby przewóz uczniów był realizowany pod opieką opiekuna. 5. Opieka nad uczniami powinna być sprawowana przez cały czas przewozu, tj. od miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania. 6. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży oraz uwzględniając następujące warunki: 1) uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły w takim czasie, aby mogli punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym ich szkolnym planem zajęć, 2) po zakończeniu zajęć lekcyjnych uczniowie powinni być odebrani ze szkoły bez zbędnego oczekiwania, co wyklucza łączenie tras dowozu uczniów do Legionowa i Warszawy, 3) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z dyrektorami szkół (placówek), do których uczęszczają uczniowie oraz w porozumieniu z rodzicami (opiekunami prawnymi) uczniów. 7. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zlecanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na codziennym, tzn. we wszystkie dni nauki szkolnej, przewozie dzieci i młodzieży niepełnosprawnych do szkół - w liczbie odpowiadającej co najmniej liczbie uczniów objętych niniejszym zamówieniem - przez okres nie krótszy niż przewidywany w zamówieniu i o wartości nie niższej niż 100 tys. złotych każda;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 dopuszczonymi do ruchu pojazdami, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2005 r., dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej dwa dostosowane do przewozu wózków inwalidzkich z liczbą miejsc zapewniającą właściwą realizację przedmiotu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 kierowcami i co najmniej 3 opiekunami przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, gwarantującymi rzetelną realizację zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 150 tys. zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie, w przedmiocie powierzenia części zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie,Adres: pl. Wolności 2A, 05-126 Nieporęt.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie, Adres: pl. Wolności 2A, 05-126 Nieporęt.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Koncepcja architektoniczna adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum dla UG w Nieporęcie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy budynku UG w Nieporęcie- Biuro Obsługi Mieszkańca
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.