Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-06
Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku. NZP-49/09/15
Numer ogłoszenia: 162533 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku. NZP-49/09/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Zestawy i serwety chirurgiczne do kontaktu z płynami i krwią wraz z akcesoriami. 1. Zestaw uniwersalny: 3500 szt. 2. Sterylne obłożenie stolika MAYO: 200 szt. 3. Sterylna kieszeń: 500 szt. 4. Sterylna taśma: 200 szt. 5. Sterylny zarękawek: 1000 szt. Pakiet 2 - Fartuchy chirurgiczne 1. Fartuch chirurgiczny włókninowy: 1500 szt. 2. Fartuch chirurgiczny włókninowy: 700 szt. Pakiet 3 - Zestawy i serwety chirurgiczne do kontaktu z płynami i krwią 1. Zestaw urologiczny TUR: 200 szt. 2. Zestaw artroskopowy: 50 szt. 3. Zestaw do zabiegów na stawie biodrowym: 300 szt. 4. Zestaw do zabiegów ginekologicznych : 40 szt. Pakiet 4 - Serwety uniwersalne / podstawowe 1. Sterylna serweta operacyjna: 1000 szt. 2. Sterylna serweta operacyjna: 6000 szt. 3. Sterylna serweta operacyjna: 100 szt. 4. Sterylna serweta operacyjna: 2900 szt. 5. Sterylna serweta operacyjna: 1000 szt. Pakiet 5 - Czepki chirurgiczne uniwersalne / podstawowe 1. Czepek chirurgiczny, damski: 6000 szt. 2. Czepek chirurgiczny męski: 5000 szt. 3. Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki: 2000 szt. Pakiet 6 - Fartuch włókninowy uniwersalny / podstawowy 1. Fartuch włókninowy niejałowy: 49000 szt. Pakiet 7 - Ubranie chirurgiczne uniwersalne / podstawowe 1. Komplet chirurgiczny: 2200 szt. 2. Sukienka jednorazowa: 1000 szt. Pakiet 8 - Maski chirurgiczne 1. Maska chirurgiczna: 69000 szt. 2. Maska chirurgiczna: 5000 szt. 3. Maska chirurgiczna: 5000 szt. Pakiet 9- Maski ochronne do pracy z cytostatykami 1. Maski ochronne do pracy z cytostatykami: 800 szt. Pakiet 10 - Koszule i spodnie do zabiegów operacyjnych 1. Koszule do zabiegów: 4300 szt. 2. Spodnie dla pacjenta: 1200 szt. Pakiet 11 - Pokrowce higieniczne na buty uniwersalne / podstawowe 1. Pokrowce na buty: 4000 szt. Pakiet 12 - Sterylne osłony jednorazowe 1. Sterylny pokrowiec na kamerę: 700 szt. 2. Osłona na aparat RTG: 300 szt. Pakiet 13 - Sterylne folie chirurgiczne 1. Sterylna folia chirurgiczna: 200 szt. 2. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. 3. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. Pakiet 14 - Niesterylny asortyment jednorazowego użytku 1. Fartuch ochronny, foliowy w roli: 32300 szt. 2. Podkład nieprzemakalny w roli: 1200 rolek 3. Podkład nieprzemakalny: 5000 szt. Pakiet 15 - Niesterylne prześcieradła higieniczne 1. Prześcieradło higieniczne: 19000 szt. Pakiet 16 - Niesterylne poszwy i pościele 1. Poszwa włókninowa: 1500 szt. 2. Komplet pościeli jednorazowej: 1000 szt. Pakiet 17 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki, bariery mikrobiologiczne, akcesoria 1. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 80 szt. 2. Bariera mikrobiologiczna: 120 szt. 3. Bariera mikrobiologiczna: 5 szt. Pakiet 18 - Akcesoria wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki 1. Tampony: 200 op. Pakiet 19 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki wraz z akcesoriami 1. Maska chirurgiczna: 500 szt. 2. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 160 szt. 3. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 50 szt. 4. Barierowy zestaw do chirurgii stawu barkowego: 5 szt. 5. Sterylny fartuch chirurgiczny: 480 szt. 6. Fartuch chirurgiczny: 160 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.19.90.00-1, 33.14.10.00-0, 39.51.80.00-6, 35.11.34.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień; Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego asortymentu z normą PN EN 13795:1,2, 3 - dotyczy Pakiet 1, 2, 3, 4, 19. 2. Karta techniczna materiałów/ włóknin/produktu - dotyczy Pakiet 1, 2, 3, 7, 15_ 3. Dokument opisowy dotyczący oferowanych wyrobów (katalog, ulotka informacyjna oferowanego asortymentu itp.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Siedziba SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie - Kancelaria, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Zestawy i serwety chirurgiczne do kontaktu z płynami i krwią wraz z akcesoriami. 1. Zestaw uniwersalny: 3500 szt. 2. Sterylne obłożenie stolika MAYO: 200 szt. 3. Sterylna kieszeń: 500 szt. 4. Sterylna taśma: 200 szt. 5. Sterylny zarękawek: 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Fartuchy chirurgiczne 1. Fartuch chirurgiczny włókninowy: 1500 szt. 2. Fartuch chirurgiczny włókninowy: 700 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Zestawy i serwety chirurgiczne do kontaktu z płynami i krwią 1. Zestaw urologiczny TUR: 200 szt. 2. Zestaw artroskopowy: 50 szt. 3. Zestaw do zabiegów na stawie biodrowym: 300 szt. 4. Zestaw do zabiegów ginekologicznych : 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Serwety uniwersalne / podstawowe 1. Sterylna serweta operacyjna: 1000 szt. 2. Sterylna serweta operacyjna: 6000 szt. 3. Sterylna serweta operacyjna: 100 szt. 4. Sterylna serweta operacyjna: 2900 szt. 5. Sterylna serweta operacyjna: 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Czepki chirurgiczne uniwersalne / podstawowe 1. Czepek chirurgiczny, damski: 6000 szt. 2. Czepek chirurgiczny męski: 5000 szt. 3. Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki: 2000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Fartuch włókninowy uniwersalny / podstawowy 1. Fartuch włókninowy niejałowy: 49000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Ubranie chirurgiczne uniwersalne / podstawowe 1. Komplet chirurgiczny: 2200 szt. 2. Sukienka jednorazowa: 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Maski chirurgiczne 1. Maska chirurgiczna: 69000 szt. 2. Maska chirurgiczna: 5000 szt. 3. Maska chirurgiczna: 5000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9- Maski ochronne do pracy z cytostatykami 1. Maski ochronne do pracy z cytostatykami: 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - Koszule i spodnie do zabiegów operacyjnych 1. Koszule do zabiegów: 4300 szt. 2. Spodnie dla pacjenta: 1200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - Pokrowce higieniczne na buty uniwersalne / podstawowe 1. Pokrowce na buty: 4000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - Sterylne osłony jednorazowe 1. Sterylny pokrowiec na kamerę: 700 szt. 2. Osłona na aparat RTG: 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - Sterylne folie chirurgiczne 1. Sterylna folia chirurgiczna: 200 szt. 2. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. 3. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 - Niesterylny asortyment jednorazowego użytku 1. Fartuch ochronny, foliowy w roli: 32300 szt. 2. Podkład nieprzemakalny w roli: 1200 rolek 3. Podkład nieprzemakalny: 5000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15 - Niesterylne prześcieradła higieniczne 1. Prześcieradło higieniczne: 19000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16 - Niesterylne poszwy i pościele 1. Poszwa włókninowa: 1500 szt. 2. Komplet pościeli jednorazowej: 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki, bariery mikrobiologiczne, akcesoria 1. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 80 szt. 2. Bariera mikrobiologiczna: 120 szt. 3. Bariera mikrobiologiczna: 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18 - Akcesoria wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki 1. Tampony: 200 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki wraz z akcesoriami 1. Maska chirurgiczna: 500 szt. 2. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 160 szt. 3. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 50 szt. 4. Barierowy zestaw do chirurgii stawu barkowego: 5 szt. 5. Sterylny fartuch chirurgiczny: 480 szt. 6. Fartuch chirurgiczny: 160 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z O/ZUS w Olsztynie i TJO w latach 2025-2026.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE W 2025 r.
- Rozbudowa DataDomain Zamawiającego o dodatkową przestrzeń poprzez dostarczenie nowego urządzenia
- Świadczenie kompleksowej obsługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Usługa ubezpieczenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. M. Kopernika w Olsztynie w roku 2025
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów chłonnych oraz sprzętu jednorazowego użytku do drenażu
- Zakup bielizny pościelowej
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
- Zakup i dostawa odzieży roboczej dzla Działu Gospodarczego i Eksploatacji, Działu Inżynierii Medycznej, Działu Inwestycji i Remontów, dostawa bluz polar i zakup konfekcji dla punktu Informacyjnego.
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- 105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.