eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku. NZP-49/09/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku. NZP-49/09/15
Numer ogłoszenia: 162533 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku. NZP-49/09/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Zestawy i serwety chirurgiczne do kontaktu z płynami i krwią wraz z akcesoriami. 1. Zestaw uniwersalny: 3500 szt. 2. Sterylne obłożenie stolika MAYO: 200 szt. 3. Sterylna kieszeń: 500 szt. 4. Sterylna taśma: 200 szt. 5. Sterylny zarękawek: 1000 szt. Pakiet 2 - Fartuchy chirurgiczne 1. Fartuch chirurgiczny włókninowy: 1500 szt. 2. Fartuch chirurgiczny włókninowy: 700 szt. Pakiet 3 - Zestawy i serwety chirurgiczne do kontaktu z płynami i krwią 1. Zestaw urologiczny TUR: 200 szt. 2. Zestaw artroskopowy: 50 szt. 3. Zestaw do zabiegów na stawie biodrowym: 300 szt. 4. Zestaw do zabiegów ginekologicznych : 40 szt. Pakiet 4 - Serwety uniwersalne / podstawowe 1. Sterylna serweta operacyjna: 1000 szt. 2. Sterylna serweta operacyjna: 6000 szt. 3. Sterylna serweta operacyjna: 100 szt. 4. Sterylna serweta operacyjna: 2900 szt. 5. Sterylna serweta operacyjna: 1000 szt. Pakiet 5 - Czepki chirurgiczne uniwersalne / podstawowe 1. Czepek chirurgiczny, damski: 6000 szt. 2. Czepek chirurgiczny męski: 5000 szt. 3. Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki: 2000 szt. Pakiet 6 - Fartuch włókninowy uniwersalny / podstawowy 1. Fartuch włókninowy niejałowy: 49000 szt. Pakiet 7 - Ubranie chirurgiczne uniwersalne / podstawowe 1. Komplet chirurgiczny: 2200 szt. 2. Sukienka jednorazowa: 1000 szt. Pakiet 8 - Maski chirurgiczne 1. Maska chirurgiczna: 69000 szt. 2. Maska chirurgiczna: 5000 szt. 3. Maska chirurgiczna: 5000 szt. Pakiet 9- Maski ochronne do pracy z cytostatykami 1. Maski ochronne do pracy z cytostatykami: 800 szt. Pakiet 10 - Koszule i spodnie do zabiegów operacyjnych 1. Koszule do zabiegów: 4300 szt. 2. Spodnie dla pacjenta: 1200 szt. Pakiet 11 - Pokrowce higieniczne na buty uniwersalne / podstawowe 1. Pokrowce na buty: 4000 szt. Pakiet 12 - Sterylne osłony jednorazowe 1. Sterylny pokrowiec na kamerę: 700 szt. 2. Osłona na aparat RTG: 300 szt. Pakiet 13 - Sterylne folie chirurgiczne 1. Sterylna folia chirurgiczna: 200 szt. 2. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. 3. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. Pakiet 14 - Niesterylny asortyment jednorazowego użytku 1. Fartuch ochronny, foliowy w roli: 32300 szt. 2. Podkład nieprzemakalny w roli: 1200 rolek 3. Podkład nieprzemakalny: 5000 szt. Pakiet 15 - Niesterylne prześcieradła higieniczne 1. Prześcieradło higieniczne: 19000 szt. Pakiet 16 - Niesterylne poszwy i pościele 1. Poszwa włókninowa: 1500 szt. 2. Komplet pościeli jednorazowej: 1000 szt. Pakiet 17 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki, bariery mikrobiologiczne, akcesoria 1. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 80 szt. 2. Bariera mikrobiologiczna: 120 szt. 3. Bariera mikrobiologiczna: 5 szt. Pakiet 18 - Akcesoria wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki 1. Tampony: 200 op. Pakiet 19 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki wraz z akcesoriami 1. Maska chirurgiczna: 500 szt. 2. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 160 szt. 3. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 50 szt. 4. Barierowy zestaw do chirurgii stawu barkowego: 5 szt. 5. Sterylny fartuch chirurgiczny: 480 szt. 6. Fartuch chirurgiczny: 160 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.19.90.00-1, 33.14.10.00-0, 39.51.80.00-6, 35.11.34.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień; Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego asortymentu z normą PN EN 13795:1,2, 3 - dotyczy Pakiet 1, 2, 3, 4, 19. 2. Karta techniczna materiałów/ włóknin/produktu - dotyczy Pakiet 1, 2, 3, 7, 15_ 3. Dokument opisowy dotyczący oferowanych wyrobów (katalog, ulotka informacyjna oferowanego asortymentu itp.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Siedziba SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie - Kancelaria, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Zestawy i serwety chirurgiczne do kontaktu z płynami i krwią wraz z akcesoriami. 1. Zestaw uniwersalny: 3500 szt. 2. Sterylne obłożenie stolika MAYO: 200 szt. 3. Sterylna kieszeń: 500 szt. 4. Sterylna taśma: 200 szt. 5. Sterylny zarękawek: 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Fartuchy chirurgiczne 1. Fartuch chirurgiczny włókninowy: 1500 szt. 2. Fartuch chirurgiczny włókninowy: 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Zestawy i serwety chirurgiczne do kontaktu z płynami i krwią 1. Zestaw urologiczny TUR: 200 szt. 2. Zestaw artroskopowy: 50 szt. 3. Zestaw do zabiegów na stawie biodrowym: 300 szt. 4. Zestaw do zabiegów ginekologicznych : 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Serwety uniwersalne / podstawowe 1. Sterylna serweta operacyjna: 1000 szt. 2. Sterylna serweta operacyjna: 6000 szt. 3. Sterylna serweta operacyjna: 100 szt. 4. Sterylna serweta operacyjna: 2900 szt. 5. Sterylna serweta operacyjna: 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Czepki chirurgiczne uniwersalne / podstawowe 1. Czepek chirurgiczny, damski: 6000 szt. 2. Czepek chirurgiczny męski: 5000 szt. 3. Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki: 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Fartuch włókninowy uniwersalny / podstawowy 1. Fartuch włókninowy niejałowy: 49000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Ubranie chirurgiczne uniwersalne / podstawowe 1. Komplet chirurgiczny: 2200 szt. 2. Sukienka jednorazowa: 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Maski chirurgiczne 1. Maska chirurgiczna: 69000 szt. 2. Maska chirurgiczna: 5000 szt. 3. Maska chirurgiczna: 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9- Maski ochronne do pracy z cytostatykami 1. Maski ochronne do pracy z cytostatykami: 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - Koszule i spodnie do zabiegów operacyjnych 1. Koszule do zabiegów: 4300 szt. 2. Spodnie dla pacjenta: 1200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - Pokrowce higieniczne na buty uniwersalne / podstawowe 1. Pokrowce na buty: 4000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - Sterylne osłony jednorazowe 1. Sterylny pokrowiec na kamerę: 700 szt. 2. Osłona na aparat RTG: 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - Sterylne folie chirurgiczne 1. Sterylna folia chirurgiczna: 200 szt. 2. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. 3. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 - Niesterylny asortyment jednorazowego użytku 1. Fartuch ochronny, foliowy w roli: 32300 szt. 2. Podkład nieprzemakalny w roli: 1200 rolek 3. Podkład nieprzemakalny: 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15 - Niesterylne prześcieradła higieniczne 1. Prześcieradło higieniczne: 19000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16 - Niesterylne poszwy i pościele 1. Poszwa włókninowa: 1500 szt. 2. Komplet pościeli jednorazowej: 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki, bariery mikrobiologiczne, akcesoria 1. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 80 szt. 2. Bariera mikrobiologiczna: 120 szt. 3. Bariera mikrobiologiczna: 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18 - Akcesoria wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki 1. Tampony: 200 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezo plastyki wraz z akcesoriami 1. Maska chirurgiczna: 500 szt. 2. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 160 szt. 3. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka: 50 szt. 4. Barierowy zestaw do chirurgii stawu barkowego: 5 szt. 5. Sterylny fartuch chirurgiczny: 480 szt. 6. Fartuch chirurgiczny: 160 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.