eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa 3 fabrycznie nowych samochodów o rodzaju nadwozia typu VAN na użytek Inspekcji Transportu Drogowego



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Bydgoszcz: Dostawa 3 fabrycznie nowych samochodów o rodzaju nadwozia typu VAN na użytek Inspekcji Transportu Drogowego
Numer ogłoszenia: 162584 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3238343, 3238348, fax 0-52 3238345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3 fabrycznie nowych samochodów o rodzaju nadwozia typu VAN na użytek Inspekcji Transportu Drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 fabrycznie nowych samochodów o rodzaju nadwozia typu VAN z przeznaczeniem pod zabudowę biurową na użytek Inspekcji Transportu Drogowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie załączonych do oferty przez WYKONAWCĘ dokumentów, których wykaz zawiera ROZDZIAŁ 8 SIWZ. Do oferty muszą być dołączone wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale 8 SIWZ. Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu wymienionego w Rozdziale 8 lub złożenie w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje, z zastrzeżeniem art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykluczenie WYKONAWCY z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Złożenie przez WYKONAWCĘ nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie WYKONAWCY z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać: - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli inne odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - pełnomocnictwo w przypadku, gdy WYKONAWCĘ reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania WYKONAWCY. Ponadto, WKONAWCA zobowiązany jest złożyć: - formularz oferty /kryterium cenowe/ - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ; - formularz oferty /kryterium parametry techniczne, gwarancja/ - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ; - oświadczenie WYKONAWCY dotyczące terminu realizacji zamówienia - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ; - oświadczenie WYKONAWCY - informacja o spełnieniu wymaganych cech technicznych zamawianego samochodu osobowego według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ; - listę autoryzowanych stacji obsługi ASO dla oferowanego modelu samochodu na terenie województwa kujawsko-pomorskiego ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ; - zaakceptowany projekt umowy sprzedaży - ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ; - zdjęcia lub foldery dotyczące oferowanego modelu samochodu wraz z informacjami dotyczącymi parametrów technicznych i właściwości proponowanego modelu samochodu, folder może być napisany w języku polskim. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Parametry techniczne i wyposażenie oferowanych samochodów - 20
  • 3. Funkcjonalność części przeznaczonej do zabudowy biurowej - 10
  • 4. Warunki gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Konarskiego 1, (XIII piętro) ,85-950 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1 (XIII piętro), 85-950 Bydgoszcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.