Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-14
Żuromin: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdów dla Uczestników Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 162664 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 0-23 657 35 15, faks 0-23 657 35 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr-zuromin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdów dla Uczestników Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 10 dniowego wyjazdu dla 10 osób niepełnosprawnych w ramach którego prowadzone będzie doradztwo zawodowe i poradnictwo psychologiczne, przeprowadzone zostanie szkolenie zawodowe - Kurs komputerowy, oraz prowadzone będą zabiegi rehabilitacyjne w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Część 2: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6 dniowego wyjazdu dla 19 osób niepełnosprawnych intelektualnie wraz z 2 opiekunami w ramach którego prowadzone będą warsztaty kompetencji społeczno zawodowych polegających na przeprowadzeniu kursu rękodzieła- artystyczne wyroby z filcu połączonego z doradztwem zawodowym, poradnictwem psychologicznym oraz zabiegami rehabilitacyjnymi w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Część 3: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6- dniowego wyjazdu dla 15 osób- członków rodzin zastępczych i 1 opiekuna, w ramach którego prowadzone będą warsztaty i poradnictwo psychologiczne dla rodziców zastępczych i wychowanków rodzin zastępczych jako ich otoczenia w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 kompleksowe usługi polegające na zorganizowaniu wyjazdu, w tym: a) dla Części I: Każda z wykazanych usług (wyjazdów) musiała być min. 10 dniowa, była zorganizowana dla co najmniej 10 osób niepełnosprawnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, w ramach każdej z wykazanych usług przeprowadzono szkolenia zawodowe, warsztaty dotyczące umiejętności i kompetencji społecznych, wraz z zakwaterowaniem, wyżywieniem i zabiegami rehabilitacyjnymi, b) dla Części II: Każda z wykazanych usług (wyjazdów) musiała być min. 6 dniowa, była zorganizowana dla co najmniej 15 osób niepełnosprawnych intelektualnie, w ramach każdej z wykazanych usług przeprowadzono doradztwo zawodowe, warsztaty dotyczące umiejętności i kompetencji społeczno-zawodowych, wraz z zakwaterowaniem, wyżywieniem i zabiegami rehabilitacyjnymi, c) dla Części III: Każda z wykazanych usług (wyjazdów) musiała być min. 4 dniowa, była zorganizowany dla co najmniej 15 osób członków rodzin zastępczych, w ramach każdego z wykazanych wyjazdów przeprowadzono warsztaty i poradnictwo psychologiczne dla rodziców zastępczych i wychowanków rodzin zastępczych, wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował osobami, spełniającymi niżej wymienione wymagania: dla Części I: 1. Doradca zawodowy; 1 osoba; Wykształcenie wyższe kierunkowe, lub licencja doradcy zawodowego. Minimum 2 letnie doświadczenie w doradztwie zawodowym lub przeprowadzeniu warsztatów kompetencji zawodowych dla osób niepełnosprawnych. 2. Psycholog; 1 osoba; Wykształcenie wyższe psychologiczne. Co najmniej 2 letnie doświadczenie w świadczeniu usług poradnictwa psychologicznego dla osób niepełnosprawnych. 3. Trener; 1 osoba; Wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyczne). Przeprowadził co najmniej 3 szkolenia komputerowe dla osób niepełnosprawnych. dla Części II: 1. Doradca zawodowy; 1 osoba; Wykształcenie wyższe kierunkowe, lub licencja doradcy zawodowego. Minimum 2 letnie doświadczenie w doradztwie zawodowym lub przeprowadzeniu warsztatów kompetencji zawodowych dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. 2. Psycholog; 1 osoba; Wykształcenie wyższe psychologiczne. Co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług poradnictwa psychologicznego dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. 3. Trener; 1 osoba; Przeprowadził, co najmniej 2 warsztaty z rękodzieła dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. dla Części III: 1. Psycholog; 1 osoba; Wykształcenie wyższe psychologiczne. Co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług poradnictwa psychologicznego dla członków i wychowanków rodzin zastępczych. 2. Opiekun dzieci; 1 osoba; Wykształcenie wyższe pedagogiczne. Minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. 3. Psychiatra dziecięcy; 1 osoba; Wykształcenie wyższe medyczne, posiadająca specjalizację we wskazanej dziedzinie. Min. 3-letni staż pracy z dziećmi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis miejsca pobytu (potwierdzający wymagane warunki i standardy).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Harmonogram wyjazdu uwzględniający wszystkie jego elementy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-zuromin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie
ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, nr pokoju 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, nr pokoju 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 10 dniowego wyjazdu dla 10 osób niepełnosprawnych w ramach którego prowadzone będzie doradztwo zawodowe i poradnictwo psychologiczne, przeprowadzone zostanie szkolenie zawodowe - Kurs komputerowy, oraz prowadzone będą zabiegi rehabilitacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych zajęć - np. w razie konieczności zastępstwo), a. zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami niezbędnymi do właściwego przeprowadzenia szkolenia, 2) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe - oznakowane logo UE i POKL(w tym materiały piśmiennicze) - bezzwrotne, 3) zapewnienie uczestnikom noclegu na czas trwania szkolenia (9 noclegów), 4) zapewnienie uczestnikom całodobowego wyżywienia na czas trwania szkolenia, 5) zapewnienie uczestnikom transportu na trasie Żuromin - miejsce szkolenia oraz miejsce szkolenia - Żuromin, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa pojazdem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, 6) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu, 7) zapewnienie w trakcie dojazdu, pobytu i powrotu min. 1 opiekuna, 8) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia i przedstawienie go Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem kursu, 9) prowadzenie dokumentacji kursu (dziennik zajęć, codzienne listy obecności i in.), 10) sporządzenie ankiety ewaluacyjnej przed i po zakończeniu kursu oraz sprawozdania z ich przebiegu, 11) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 12) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 13) zapewnienie uczestnikom organizacji czasu wolnego i właściwej opieki. - Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób. - Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) Kursu komputerowego wynosi min. 25 godz. na osobę. Kurs odbywa się na poziomie rozszerzonym połączonym z elementami grafiki komputerowej i tworzeniem stron internetowych. - Doradztwo zawodowe - grupowe, min. 8 godzin/grupę. - Poradnictwo psychologiczne - grupowe, min 8 godzin/grupę i indywidualne w liczbie 2 godzin na każdego uczestnika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6 dniowego wyjazdu dla 19 osób niepełnosprawnych intelektualnie wraz z 2 opiekunami w ramach którego prowadzone będą warsztaty kompetencji społeczno zawodowych polegających na przeprowadzeniu kursu rękodzieła- artystyczne wyroby z filcu połączonego z doradztwem zawodowym, poradnictwem psychologicznym oraz zabiegami rehabilitacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych zajęć - np. w razie konieczności zastępstwo), a. zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami niezbędnymi do właściwego przeprowadzenia szkolenia, 2) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze) - bezzwrotne, 3) zapewnienie uczestnikom noclegu na czas trwania szkolenia (5 noclegów dla kobiet i mężczyzn), 4) zapewnienie uczestnikom całodobowego wyżywienia na czas trwania szkolenia, 5) zapewnienie dojazdu i powrotu, noclegu i całodziennego wyżywienia dla 2 opiekunów uczestników 6) dwa badania lekarskie (wstępne i końcowe)ze wskazaniem odpowiedniej rehabilitacji, 7) Opiekę medyczną, w tym pielęgniarki i lekarza - opieka medyczna zapewniona w razie potrzeby, z ewentualnym dowozem do szpitala, leki podstawowe (apteczka, leki przeciwbólowe), 8) zapewnienie uczestnikom transportu na trasie Żuromin - miejsce szkolenia oraz miejsce szkolenia - Żuromin, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa pojazdem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, 9) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu, 10) prowadzenie dokumentacji kursu (dziennik zajęć, codzienne listy obecności i in.), 11) sporządzenie ankiety ewaluacyjnej przed i po zakończeniu kursu oraz sprawozdania z ich przebiegu, 12) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 13) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 14) zapewnienie uczestnikom organizacji czasu wolnego i właściwej opieki, 15) zapewnienie przez wykonawcę w trakcie pobytu min 1 opiekuna, 16) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania kursu zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP. - Liczba uczestników kursu wynosi 19 osób. - Liczba osób uczestniczących w wyjeździe wynosi 21 osób. - Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) kurs rękodzieła - malowanie piaskiem(np. wg wzorów www.wenasc.eu ) wynosi min. 8 godz. na osobę. - Doradztwo zawodowe - grupowe, min. 5 godzin zegarowych na grupę. - Poradnictwo psychologiczne - grupowe, min. 5 godzin zegarowych na grupę i indywidualne w liczbie 2 godzin na każdego uczestnika. - zabiegi rehabilitacyjne - dostosowane do potrzeb uczestników - min. 3 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 6- dniowego wyjazdu dla 15 osób- członków rodzin zastępczych i 1 opiekuna, w ramach którego prowadzone będą warsztaty i poradnictwo psychologiczne dla rodziców zastępczych i wychowanków rodzin zastępczych jako ich otoczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 14) zapewnienie wykwalifikowanej kadry (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych zajęć - np. w razie konieczności zastępstwo), a. zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami niezbędnymi do właściwego przeprowadzenia warsztatów, 15) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały (w tym materiały piśmiennicze) - bezzwrotne, 16) zapewnienie uczestnikom noclegu na czas trwania wyjazdu (5 noclegów dla 8 osób dorosłych i 8 dzieci), 17) zapewnienie uczestnikom całodobowego wyżywienia na czas trwania wyjazdu, 18) zapewnienie uczestnikom transportu na trasie Żuromin - miejsce warsztatów oraz miejsce warsztatów - Żuromin, zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami 19) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdu i pobytu, 20) prowadzenie dokumentacji warsztatów (dziennik zajęć, codzienne listy obecności i in.), 21) sporządzenie ankiety ewaluacyjnej przed i po zakończeniu warsztatów oraz sprawozdania z ich przebiegu, 22) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z wyjazdu (min. 30 zdjęć na płycie CD), 23) oznakowanie miejsca warsztatów oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 24) zapewnienie uczestnikom organizacji czasu wolnego i właściwej opieki. - Liczba uczestników wyjazdu wynosi 16 osoby. - Liczba osób uczestniczących w warsztatach - 7 rodziców. - Liczba dzieci uczestniczących w wyjeździe - 8. - Liczba godzin zegarowych warsztatów grupowych dla rodziców zastępczych z psychologiem - min. 5 - Liczba godzin zegarowych warsztatów grupowych dla rodziców z psychiatrą - min. 5. - Liczba godzin zegarowych zajęć zorganizowanego czasu wolnego dla dzieci podczas wyjazdu - min. 3 godziny dziennie - Liczba godzin zegarowych pracy psychiatry w spotkaniach indywidualnych z rodzicami i dziećmi - min. 2 na każdego uczestnika (łącznie 30 godziny zegarowe pracy psychiatry..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Dostawa oznaczeń immunotransfuzjologicznych mikrometodą
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żurominie
- Zakup paliw do samochodów służbow.tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, w systemie sprzedaży bezgotówk dla Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednost. organizacyjnych powiatu na rok 2025.
- Dostawa artykułów spożywczych dla SPZZOZ w Żurominie
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie kuchni szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów szkoły podstawowej, wraz z dzierżawą pomieszczeń
- Kompleksowa usługa przygotowania i dostarczania posiłków
- Udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyzn, dla których gminą właściwą do udzielenia schronienia jest gmina Miasto Oświęcim.
- Świadczenie usług opiekuńczych: specjalistycznych dla osób z zab. psych. oraz specj. dla dzieci z zaburz. psych., w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Centrum Usług Społecznych w Skarszewach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługa cateringowa wraz z usługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Małomicach w 2025 r
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.