eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurominDostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŻUROMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Żuromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 657 47 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zuromin-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49e6c18-d6e1-4b72-901f-88b4bbcdfa82

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022042/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla powiatu Żuromińskiego w ramach projektu pod nazwą „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II – Zaawansowane usługi cyfrowa, Działanie 2.2.(FERC)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-zurominski1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://app.sidaspzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych (Platforma ZP), która dostępna jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl/. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w SWZ.

Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z warunkami korzystania z Platformy ZP określonymi w regulaminie dostępnym na stronie https://sidaspzp.pl/ oraz ze Szczegółową instrukcja obsługi Platformy ZP dla Wykonawcy, która jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/ (w menu górnym wybieramy "Dołącz do nas" a następnie "Instrukcja dla Wykonawcy").

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu wykonania obowiązku nałożonego w drodze art. 13 i 14 RODO, w związku z art. 88 ustawy wdrożeniowej, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych:
11.1. Administrator danych
Odrębnymi administratorami Państwa danych są:
1. Minister Funduszy i Polityki Regionalnej (dalej jako MFiPR), w zakresie w jakim pełni funkcję Instytucji zarządzającej (IZ) Funduszami Europejskimi na Rozwój Cyfrowy 2021- 2027 (dalej jako FERC) z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa,
2. Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dalej jako CPPC) w zakresie w jakim pełni funkcje Instytucji Pośredniczącej (IP) FERC, z siedzibą przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa,
3. Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dalej jako CPPC) w zakresie w jakim pełni funkcje Beneficjenta FERC, z siedzibą przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa.
11.2. Podmiot przetwarzający:
Powiat Żuromiński, 09-300 Żuromin, ul. Plac Józefa Piłsudskiego 4, tel. 23 6574 700, poczta@zuromin-powiat.pl
11.3. Cel przetwarzania danych
Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w związku z realizacją FERC, w szczególności w związku z naborem 2.2 FERC. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celu. Odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań.
11.4. Podstawa przetwarzania
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w związku z tym, że:
11.4.1. Zobowiązuje nas do tego prawo (art. 6 ust. 1 lit. c RODO):
1) art. 87 ustawy wdrożeniowej,
2) art. 61 ustawy z 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. z 2022 r. poz. 1079),
3) ustawa z 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.),
4) art. 206 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1634, z późn. zm.),
5) Porozumienie trójstronne w sprawie systemu realizacji programu „Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027” z 2.02.2023 r.,
6) rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 16 lutego 2023 r. w sprawie udzielania pomocy na rozwój infrastruktury szerokopasmowej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (Dz. U. z 2023 r. poz. 405),
7) art. 18 oraz art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawę i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego”

11.4.2. Wykonujemy zadania w interesie publicznym lub sprawujemy powierzoną nam władzę publiczną (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
11.4.3. Przygotowujemy i realizujemy umowy, których są Państwo stroną, a przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do ich zawarcia i wykonania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OiN.272.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje:
Rozwiązanie sprzętowe do backup 1 szt.
Rozwiązanie UTM 1 szt.
Serwer 2 szt.
Macierz dyskowa 1 szt.
UPS serwerowy 2 szt.
UPS stanowiskowy 50 szt.
Zarządzalny switch 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48820000-2 - Serwery

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert określonych w swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli:
9.1 w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia w wysokości co najmniej: 500 000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).
9.2 w zakresie doświadczenia (zdolności technicznej lub zawodowej) - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych:
a) minimum dwie dostawy i wdrożenia systemów, rozumianych jak sprzęt i oprogramowanie, z zakresu cyberbezpieczeństwa na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto,
b) wykonawca posiada wdrożony system bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 27001 potwierdzony certyfikatem wydanym przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
9.3 w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia (zdolności technicznej lub zawodowej) – wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, wskazane poniżej, w tym:
a) minimum jedna osoba – kierownik / koordynator zespołu, posiadającym doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych, potwierdzone udziałem w roli kierownika / koordynatora zespołu w co najmniej 2 zakończonych projektach informatycznych o wartości co najmniej 500 000 zł brutto każdy (słownie: pięćset tysięcy złotych), w którego zakresie była dostawa i wdrożenie systemów, rozumianych jak sprzęt i oprogramowanie, z zakresu cyberbezpieczeństwa;
b) minimum dwie osoby posiadające wiedzę i doświadczenie z zakresu wdrażania i konfigurowania systemów UTM, potwierdzoną ważnymi certyfikatami inżynierskimi wystawionymi przez producentów UTM. Minimum jedna osoba posiada ważny certyfikat inżynierski wystawiony przez producenta oferowanego systemu UTM;
c) minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat inżynierski wystawiony przez producenta oferowanych systemów operacyjnych.
d) minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat techniczny wystawiony przez producenta rozwiązań sieciowych, potwierdzający kompetencje z zakresu administracji, konfiguracji sieci LAN, WiFi.
e) minimum jedna osoba posiadająca certyfikat techniczny, wystawiony przez producenta potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i administracji systemem kopii zapasowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) OŚWIADCZENIE O BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
b) ODPIS LUB INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) WYKAZ DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Okres 3 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
b) WYKAZ OSÓB skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c) potwierdzenie posiadania wdrożonego systemu bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 27001;
d) KOPIA OPŁACONEJ POLISY LUB INNY DOKUMENT potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7.1 Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
a) potwierdzenie, ze zaoferowany serwer backupowy jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną;
b) oferowany serwer backupowy posiada certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub dokument wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych;
c) oferowany serwer backupowy posiada certyfikat CE (deklaracja zgodności UE);
d) oferowane urządzenie UTM posiada certyfikat Common Criteria oraz certyfikat ICSA Labs dla funkcji VPN IPSec lub znajduje się na liście produktów kryptograficznych zatwierdzonych przez Radę UE;
e) potwierdzenie, ze zaoferowany serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną;
f) oferowany serwer posiada certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub dokument wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych;
g) oferowany serwer posiada certyfikat CE (deklaracja zgodności UE);
h) potwierdzenie, że producent zaoferowanego UPS serwerowego posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny;
i) potwierdzenie, że oferowany UPS serwerowy posiada deklaracje CE.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

7.1 Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
a) potwierdzenie, ze zaoferowany serwer backupowy jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną;
b) oferowany serwer backupowy posiada certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub dokument wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych;
c) oferowany serwer backupowy posiada certyfikat CE (deklaracja zgodności UE);
d) oferowane urządzenie UTM posiada certyfikat Common Criteria oraz certyfikat ICSA Labs dla funkcji VPN IPSec lub znajduje się na liście produktów kryptograficznych zatwierdzonych przez Radę UE;
e) potwierdzenie, ze zaoferowany serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną;
f) oferowany serwer posiada certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub dokument wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych;
g) oferowany serwer posiada certyfikat CE (deklaracja zgodności UE);
h) potwierdzenie, że producent zaoferowanego UPS serwerowego posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny;
i) potwierdzenie, że oferowany UPS serwerowy posiada deklaracje CE.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający żąda odpowiednio jeśli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale II pkt 7
d) Formularz cenowy (załącznik nr 2.1 do swz
e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ
f) dokument wadium
g) Wykaz rozwiązań równoważnych
h) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1 Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
2 Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Żurominie, numer rachunku Nr 878242 0008 2001 0005 5765 0022. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4 Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5 W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, w formie wskazanej w rozdziale II pkt 11.1.7 SWZ, powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://app.sidaspzp.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.