Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Mielec: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Mielcu (OREW) ul. Wojsławska 278 oraz filii OREW w Mielcu przy
ul. Moniuszki 3 w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 162671 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec , ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7888500, faks 17 7888505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Mielcu (OREW) ul. Wojsławska 278 oraz filii OREW w Mielcu przy ul. Moniuszki 3 w roku szkolnym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Mielcu (OREW) ul. Wojsławska 278 oraz filii OREW w Mielcu przy ul. Moniuszki 3 w roku szkolnym 2016/2017. Planowany przewóz uczniów z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2016 - 2017 obejmuje 17 osób, w tym: (16 - stopień głęboki, 1 - stopień umiarkowany ze sprzężeniami) wraz z 2 opiekunami, w tym: 4 osoby - wózek inwalidzki (przedział wiekowy uczniów: od 18 do 21 lat), 4 osoby - fotelik samochodowy i pasy (przedział wiekowy uczniów: od 7 do 14 lat), 9 osób - siedzenie i pasy (przedział wiekowy uczniów: od 12 do 24 lat), 2 opiekunów dowozu (16 uczniów posiada upośledzenie umysłowe w stopniu głębokim, a 1 uczeń - upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym ze sprzężeniami). Przebieg dzienny środków transportu przewiduje się na około 95 km. Ośrodek funkcjonuje jako placówka nieferyjna, a zajęcia z zakresu kształcenia specjalnego, którymi objęci są uczniowie, prowadzone będą również w miesiącu lipcu 2016 roku. Łącznie zamówienie obejmuje ok. 220 dni roboczych. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) godziny przejazdów (dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku określi przed 1 września 2016 r. Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczy w Mielcu, 2) dzieci będą odbierane od rodziców,opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą odprowadzane do ośrodka pod opieką opiekuna, nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do ich odbioru (szczegółowy wykaz uczniów z niepełnosprawnościami objętych dowożeniem z domu do szkoły i z powrotem, zawierający dokładne dane adresowe zostanie przekazany Wykonawcy przez Naczelnika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Mielcu po rozstrzygnięciu przetargu i po podpisaniu stosownej umowy), 3) po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) z budynku placówki i po dowiezieniu pod dom, przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej z ośrodka do domu osobom nieupoważnionym, 4) Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych uczniów maksymalnie do 50 % ogólnej liczby dowożonych, tj. o 8 uczniów, bądź ich zmniejszenia o ok. 5 uczniów, 5) opcja zwiększenia ilości dotyczy dowożonych dzieci na trasie dowozu do OREW w Mielcu w okresie od 1 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. i będzie miała zastosowanie w przypadkach zgłoszenia przez rodziców/opiekunów nowych dzieci do dowozu w trakcie trwania roku szkolnego 2016 - 2017. Zamawiający zwiększając ilość dzieci objętych dowozem, przekaże stosowną informację Wykonawcy usługi, 6) w przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym przez OREW w Mielcu wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru, 7) zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej dotyczącej ustalenia tras dowozu, w szczególności sprawdzenie ilości kilometrów w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca, 8) Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą i bezpieczną trasę dowozu dzieci, a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji, 9) w oferowanych środkach transportu należy zapewnić miejsce siedzące dla opiekunów dowozu, 10) czas trwania dowozu, odwozu dla poszczególnego dziecka nie może przekroczyć 1 godziny 15 minut, 11) nie dopuszcza się przesadzania dzieci w trakcie dowozu do innego pojazdu, 12) nie dopuszcza się łączenia z inną trasą, 13) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia w każdym dniu pracy notatki z licznika odnośnie przebytych kilometrów dziennego przebiegu i przedstawiania comiesięcznie pod fakturę zestawienia zbiorczego z faktycznie przebytych kilometrów, 14) odbiór uczniów będzie następował z miejsca ich zamieszkania (dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy), 15) liczba uczniów objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć; po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi, polegającej na dowożeniu dzieci do jednostek oświatowych przez okres minimum 6 miesięcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: a) na czas realizacji zadania dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 sprawnymi technicznie środkami transportu, specjalnie oznakowanymi, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego, posiadające właściwe mocowanie wózków inwalidzkich, wyposażonymi w uchwyty i pasy bezpieczeństwa dostosowane do wzrostu i funkcjonowania niepełnosprawnych dzieci oraz właściwe mocowanie wózków inwalidzkich, windę lub komplet szyn załadunkowych, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego, tablicę - Przewóz osób niepełnosprawnych umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie. Część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana. Proponowane do realizacji środki transportu nie mogą być starsze jak 10 lat na dzień złożenia oferty, z których każdy z nich może przewieść minimum 10 osób, w tym 4 uczniów na wózkach inwalidzkich (2 wózki w każdym), b) zapewni w przypadku awarii pojazdu transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zadania dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 osobami (kierowcami), którzy posiadają uprawnienia do kierowania autobusami, posiadają prawo jazdy minimum kategorii D oraz ukończone szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
8.1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 2a ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności rachunku/faktury VAT - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: 1. zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2. siły wyższej, 3. zmian godzin rozkładów jazdy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, pok. nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, pok. nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.
- Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP)
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
- 104.24 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Oddziału Neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.