Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Koszalin: Świadczenie usług ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia wraz z obsługą portierni w obiektach dydaktycznych uczelni przy:
- ul. Racławicka 15-17 w Koszalinie,
- ul. Kwiatkowskiego 6e w Koszalinie,
- ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie,
- ul. Partyzantów 17 w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 162786 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax (094) 34-78-636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia wraz z obsługą portierni w obiektach dydaktycznych uczelni przy: - ul. Racławicka 15-17 w Koszalinie, - ul. Kwiatkowskiego 6e w Koszalinie, - ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie, - ul. Partyzantów 17 w Koszalinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia wraz z obsługą portierni w obiektach dydaktycznych uczelni przy: - ul. Racławicka 15-17 w Koszalinie, - ul. Kwiatkowskiego 6e w Koszalinie, - ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie, - ul. Partyzantów 17 w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ Termin wykonania zamówienia: od 01/11/2007r do 31/10/2009 r
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponadto następujące warunki: - termin płatności minimum 21 dni, po upływie każdego miesiąca, - posiadają Koncesję na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpień 1997 r. - Dz. U. nr 114 poz. 740 z 1997 r. z późniejszymi zmianami. - posiadają zezwolenie na używanie częstotliwości radiowych w zakresie sieci dyspozytorskiej i sieci monitoringu radiowego. - zrealizowali w ostatnich 3 latach lub wykonują co najmniej 1 zamówienie na usługi o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, za podobne usługi co do wartości Zamawiający uzna takie, których wartość będzie stanowiła minimum 50% ceny brutto złożonej oferty, potwierdzonej referencjami, - spełniają wymagania określone w SIWZ, przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ, a stanowiące kompleksową ofertę: formularz ofertowy, aktualny odpis z rejestru, zaświadczenia z US, ZUS-u , informacje z Krajowego Rejestru Karnego, koncesję na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, zezwolenie na używanie częstotliwości radiowych w zakresie sieci dyspozytorskiej i sieci monitoringu radiowego, wykaz usług wraz z referencjami, polisę lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich trzech lat usług (co najmniej 1 zamówienie) o charakterze i złożoności porównywalnej lub zbliżonej z zakresem przedmiotu zamówienia, za podobne usługi co do wartości Zamawiający uzna takie, których wartość będzie stanowiła minimum 50% ceny brutto złożonej oferty, potwierdzonej referencjami. Sporządzony na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 8) Koncesja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia. 9) Zezwolenie na używanie częstotliwości radiowych w zakresie sieci dyspozytorskiej i sieci monitoringu radiowego. 10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11) Informacje o Wykonawcy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji 12) Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów itp., w przypadku gdy dokumenty są podpisywane przez osoby nie upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem właściwym dla wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska , 75-453 Koszalin ul.ul. Śniadeckich 2, pokój 419 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A , ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.3.7) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 10/09/2007
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie spowolnienia ruchu w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szkolna
- Opracowanie dokumentacji pn. Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb WSPL SP ZOZ w Koszalinie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 148 odc. Bełczna - Łobez
- Przebudowa DW 103 odc. Czaplin Wielki - Trzebiatów
- Zaprojektowanie i budowa dwóch kolumbariów w formie ściany urnowej trzykondygnacyjnej na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
- "Usługa ochrony obiektów, osób i mienia SO w Szczecinie, SR w Choszcznie, SR w Kamieniu Pomorskim, SR w Łobzie oraz pokoi gościnnych Sądu Okręgowego w Szczecinie w Pobierowie"
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia oraz całodobowy monitoring systemów alarmowych Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- "Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach".
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.