Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Bochnia: Modernizacja systemu grzewczego w Zespole Szkół im. Zdzisława Włodka w Dąbrowicy
Numer ogłoszenia: 163025 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153700, fax 014 6153708.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.bochnia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu grzewczego w Zespole Szkół im. Zdzisława Włodka w Dąbrowicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu grzewczego w Zespole Szkół im Zdzisława Włodka w Dąbrowicy działka nr 42/3 i 42/7- polegający na odłączeniu centralnego ogrzewania wszystkich obiektów szkolno - dydaktycznych od starej kotłowni i wpięcie go do nowych systemów grzewczych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone), jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót o wartości co najmniej 100 000 PLN każda odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. b)Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania 1 osoby na stanowisko kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, na realizację zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN b)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń będzie badał czy został potwierdzony wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za /spełniony/. - w przypadku,gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za /niespełniony/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Warunek z pkt. V. 1 SIWZ: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunek z pkt. V. 2 a SIWZ.: wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 3.Warunek z pkt. V. 2 b SIWZ.: wykaz imienny osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z dokumentami poświadczającymi ich uprawnienia oraz dokumenty poświadczające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli ustawa nakłada na nie taki obowiązek. 4.Warunek z pkt. V. 3 a SIWZ.: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Warunek z pkt. V. 3 b SIWZ.: polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Warunek z pkt. V. 4 SIWZ.: Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.bochnia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bochni ul Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia pok. 307 w godzinach pracy Urzędu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bochni ul Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia pok. 1 - Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków oświaty
- Pod kryształem-estetyczna i funkcjonalna przestrzeń miejska przy dworcu PKP
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego węzła cieplnego w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej 27
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
- Wykonanie robót budowlanych - przebudowa węzła cieplnego z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w bud SP 258 ul. Brechta 8 Warszawa, w ram. zad: Termomodernizacja bud. SP nr 258 ul. Brechta 8.
- Remont pomieszczeń łaźni w oddziale III Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Jastrzębia,,
- Remont elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Złotoryi
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.