Og³oszenie z dnia 2025-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Z³otoryi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA Z£OTORYJA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647653
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Orl±t Lwowskich 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768779100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotoryja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlotoryja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Z³otoryi
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8065a039-ed31-461a-83a2-298944b7d636
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00211096
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00035104/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Z³otoryi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/zlotoryja3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta, o¶wiadczenie, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnodostêpnych formatach danych, w szczególno¶æ .pdf, .doc, .docx,
.rtf, .xps, .odt, .txt oraz sk³ada pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy, ¿e: 5.1.Administratorem Danych
Osobowych (ADO) jest Gmina Miejska Z³otoryja reprezentowana przez Burmistrza Miasta Z³otoryja, pl. Orl±t Lwowskich 1, 59-500
Z³otoryja, adres e-mail: um@zlotoryja.pl5.2.ADO wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym mo¿na siê skontaktowaæ
listownie wysy³aj±c korespondencjê na adres ADO lub poprzez adres e-mail: iod@zlotoryja.pl. 5.3.Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 5.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±
osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp; 5.5.Pani/Pana dane
osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5.6.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 5.7.W odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
5.8.Posiada Pani/Pan:5.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ
Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania
nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia); 5.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników); 5.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); 5.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza
przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : 5.9.nie przys³uguje Pani/Panu: 5.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usuniêcia danych osobowych; 5.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 5.9.3.
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIU.271.2.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. remontu elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na
parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Z³otoryi; dzia³ka nr 10/1, obrêb 3 Z³otoryja, wraz z robotami towarzysz±cymi.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 6 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz
dokumentacji projektowej wraz z za³±cznikami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45432130-4 - Pokrywanie pod³óg
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: £¡CZNA OCENA OFERTY: P cena + P okres gwarancji. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e
otrzymaæ oferta Wykonawcy w kryterium Cena wynosi 60 pkt. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy w
kryterium Okres gwarancji wynosi 40 pkt. Maksymalna ³±czna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu odpowiednio w zakresie:3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna za warunek spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wolne ¶rodki finansowe na kwotê nie
mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³otych (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiaj±cy dokona przeliczenia waluty obcej
na PLN wed³ug ¶redniego kursu og³oszonego przez Narodowy Bank Polski na dzieñ otwarcia ofert);
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegaj±ce na wykonaniu remontu budynku, który obejmowa³ docieplenie ¶cian wraz
z podaniem warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czy
dowody potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty tj. czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia publicznego, t.j.:
i) Kierownikiem budowy posiadaj±cym prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci
konstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (zwan± PrB) lub odpowiadaj±ce
im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych
architektów oraz in¿ynierów budownictwa i bêd±cym cz³onkiem w³a¶ciwej terytorialnie Izby In¿ynierów Budownictwa;
ii) kierownikiem robót posiadaj±cym prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektronergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (zwan± PrB) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych regulacji oraz ustawy 15
grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa i bêd±cym cz³onkiem w³a¶ciwej
terytorialnie Izby In¿ynierów Budownictwa;
iii) kierownikiem robót posiadaj±cym prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w rozumieniu
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (zwan± PrB) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie
wcze¶niejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r.
o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa
i bêd±cym cz³onkiem w³a¶ciwej terytorialnie Izby In¿ynierów Budownictwa;
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza uprawnienia
wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych aktów prawnych. Dopuszcza siê równie¿ odpowiadaj±ce im
uprawnienia, wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia Wykonawcy
o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez
Zamawiaj±cego – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
i) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków
finansowych, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
b) zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
i) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat wstecz od dnia w którym up³ywa termin
sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te
roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od
niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,
wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³ – wzór wykazu – za³±cznik nr 4a
do SWZ;
ii) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu – za³±cznik nr 4b do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 4 400,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce czterysta z³otych00/100) w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) w pieni±dzu;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
16. Dokumenty sk³adane przez Wykonawców Wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) W przypadku oferty sk³adanej wspólnie, ka¿dy z Wykonawców osobno sk³ada:
a) o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 i 2a do SWZ);
b) odpis lub informacjê z krajowego Rejestr S±dowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
c) informacjê banku o posiadanych ¶rodkach finansowych;
d) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu (za³±cznik nr 4 do SWZ);
2) W przypadku oferty sk³adanej wspólnie Wykonawcy sk³adaj± razem:
a) Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ);
b) Wykaz robót budowlanych wraz z dowodami (za³±cznik nr 4a do SWZ);
c) Wykaz osób (za³±cznik nr 4b do SWZ);
d) Zobowi±zanie, o którym mowa, o którym mowa w art. 118 ust 4 ustawy Pzp (za³±cznik nr 3 do SWZ);
e) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp o podziale zadañ pomiêdzy Wykonawcami wspólnie
ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia (za³±cznik nr 3a do SWZ);
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie, i¿ ostateczna tre¶æ umowy w stosunku do projektu umowy mo¿e ulec zmianie, jednak¿ewy³±cznie w zakresie nie zmieniaj±cym istotnych warunków z³o¿onej oferty i SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ
dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych
w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-13
INNE PRZETARGI Z Z£OTORYI
- Remont elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Z³otoryi
- Projekty "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Z³otoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Z³otoryi", "Przebudowa drogi gminnej ul. Marii Konopnickiej w Z³otoryi";
- Przebudowa drogi o d³ugo¶ci 1000 mb na dz. 221, obrêb Prusice
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepe³nosprawni na rynku pracy szans± rozwoju regionu
- Dostawa gazu do budynków Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Z³otoryi
- Budowa hali Olimpia w Rokitnicy
wiêcej: przetargi w Z³otoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. D³ugiej 7, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
- Bezp³atne soboty na p³ywalni Anin oraz modernizacja zje¿d¿alni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU S¡DU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓ£NOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z monta¿em magazynu energii i instalacji pompy ciep³a na potrzeby Szpitala Chorób P³uc w Pilchowicach.
- Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Czê¶æ I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ciach S³awoszowice i Duchowo, gm. Milicz
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.