eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie oświetlenia ulic Pana Tadeusza i Sianokosów w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Szczecin: Wykonanie oświetlenia ulic Pana Tadeusza i Sianokosów w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 163152 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Zwykłe pod nazwą "Komitet Społeczny Budowy Ulicy Pana Tadeusza i Sianokosów", ul. Pana Tadeusza 7, 71-212 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 605542593, fax 0-91 4624507.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulic Pana Tadeusza i Sianokosów w Szczecinie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicy Sianokosów i Pana Tadeusza. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Projektowo-Realizacyjną, Olgierd Grunau, ul. Limanowskiego 3 m 1, 70-220 Szczecin, Projekt zagospodarowania terenu i Oświetlenie ulic. Ponadto wykonawca zostaje zobowiązany do wypełnienia zobowiązań wynikających z decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1369.07 z dnia 14.08.2007r. wydanej przez Prezydenta Miasta Szczecina oraz do wykonania dokumentacji powykonawczej i powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. W przypadku wskazania przez projektanta producentów/dostawców materiałów Wykonawca może wskazać w ofercie materiały zamienne charakteryzujące się parametrami nie pogorszonymi i trwałością nie gorszą niż wymienione w dokumentacji Szacunkowy koszt robót, według kosztorysu: 78.205,38 PLN

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postepowaniu jest złożenie oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną lub każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki cywilnej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum 1 osobę przewidzianą do kierowania pracami, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz ważne- na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum 3 prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 6) Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem II ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 7) Odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV ust. 1 siwz). 8) Kosztorys ofertowy szczegółowy z uwzględnieniem cen robocizny, materiałów, sprzętu i narzutów. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.port.szczecin.pl/komitet

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bytomska 7; 70-603 Szczecin, pok. 232..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 14:00, miejsce: ul. Bytomska 7; 70-603 Szczecin, pok. 232;.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.