Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Chrzanów: Wykonanie robót remontowych w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu, ul. Chopina 13 polegających na remoncie elewacji oraz wymianie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich.
Numer ogłoszenia: 163157 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, fax 032 6232997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu, ul. Chopina 13 polegających na remoncie elewacji oraz wymianie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu, ul. Chopina 13 polegających na remoncie elewacji oraz wymianie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich. Szczegółowy zakres zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wycena dla Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy roboty budowlane o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. tynkowanie lub docieplanie elewacji wraz z robotami dekarskimi o wartości każdej z robót co najmniej 20.000,00 zł z VAT; b) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. tynkowanie lub docieplanie elewacji wraz z robotami dekarskimi o wartości każdej z robót co najmniej 20.000,00 zł z VAT; - referencji, opinii itp. potwierdzających, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; - aktualnego dokumentu potwierdzającego, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (metodą spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. tynkowanie lub docieplanie elewacji wraz z robotami dekarskimi o wartości każdej z robót co najmniej 20.000,00 zł z VAT; 4) referencje, opinie itp. potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; 5) aktualny dokument potwierdzający, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403, ul. Oświęcimska 14, 32 - 500 Chrzanów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa stołu operacyjnego oraz wideokolonoskopu pediatrycznego dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w formie opłaty "z dołu"
- Wymiana nagłośnienia w kinie Sztuka w Chrzanowie Zamówienie realizowane będzie przy dofinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin; Priorytet I: Modernizacja kin.
- Dostawa worków na odpady medyczne dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Zakup serwerów dla Gminy Chrzanów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dobczyckiej - Skwer Róży
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku garaży w Areszcie Śledczym w Katowicach II
- II. Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Edukacyjnym w Przyborowie
- Poprawa stanu zabytkowego obiektu Zielonej Szkoły w Chomiąży Szlacheckiej - wymiana dachu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Fuska 2 i 4 w Bieczu.
- Modernizacja i remont budynku administracyjnego nadleśnictwa
- "Prace budowlano - remontowe dotyczące budynku szkoły (Zespół dworsko - parkowy w Głazowie)" - powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.