eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G±sawaPoprawa stanu zabytkowego obiektu Zielonej Szko³y w Chomi±¿y Szlacheckiej - wymiana dachu



Og³oszenie z dnia 2024-09-26

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa stanu zabytkowego obiektu Zielonej Szko³y w Chomi±¿y Szlacheckiej - wymiana dachu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA G¡SAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯niñska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G±sawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gasawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu zabytkowego obiektu Zielonej Szko³y w Chomi±¿y Szlacheckiej - wymiana dachu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc02c7e5-f03a-4bfc-9c5c-77f48130e3c2

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00518814

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020557/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Poprawa stanu zabytkowego obiektu Zielonej Szko³y w Chomi±¿y Szlacheckiej - wymiana dachu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/977652

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w j. polskim pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/977652
Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana inf. oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶r. komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).
W toku niniejszego postêpowania zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy p.z.p. komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia (SWZ) lub ofert.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e Regulamin platformazakupowa.pl dla Wykonawców znajduje siê na Platformie - str. int. Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/pn/gasawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informujê, i¿:
1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy G±sawa z siedzib± w G±sawie, przy ul. ¯niñskiej 8, 88-410 G±sawa. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres email: ug@gasawa.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez email iod@gasawa.pl. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd±, na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a nastêpnie realizacji postanowieñ umownych zwi±zanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powy¿ej, dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, je¿eli wymagane by³oby to w celu realizacji postanowieñ umownych;
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu prawo do:
a) usuniêcia lub przenoszenia danych osobowych;
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
10) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowieñ umownych. Niepodanie danych bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci rozpatrzenia oferty z³o¿onej w postêpowaniu oraz zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa stanu zabytkowego obiektu Zielonej Szko³y w Chomi±¿y Szlacheckiej - wymiana dachu”. Na realizacjê tego zadania Gmina G±sawa otrzyma³a dofinansowane ze ¶rodków Programu Inwestycji Strategicznych „Polski £ad”.
Opis projektowanych prac:
• Wymiana pokrycia dachowego z onduliny na dachówkê, wymiana pokrycia z blachy trapezowej wraz z regulacj± spadku
W ramach inwestycji przewidziany jest remont dachu zwi±zany z wymian± pokrycia dachowego z onduliny na dachówkê ceramiczn±, zak³adkow± w kolorze naturalnym (czerwony, ceglasty, br±zowy), wraz z pracami towarzysz±cymi - wymiana uszkodzonych elementów wiê¼by dachowej, obróbek blacharskich, okien, ofasowañ, wymianie rynien dachowych, wymianie ³at, pokryciu ³at ¶rodkami zabezpieczaj±cymi, monta¿ membrany paroprzepuszczalnej oraz inne prace i czynno¶ci niezbêdne do kompletnego i prawid³owego wykonania wymiany pokrycia dachowego. Zamawiaj±cy wymaga, aby kolorystyka zaproponowanej dachówki i obróbek blacharskich, przed ich zamówieniem zosta³a uzgodniona z Zamawiaj±cym.
Pokrycie z dachówki dotyczy tzw. czê¶ci g³ównej (pierwotnej) obiektu, nad czê¶ci± dobudowan± nale¿y wykonaæ pokrycie z blachy w kolorze nawi±zuj±cym do koloru dachówki ceramicznej. Rozstaw ³at i ewentualnie kontr³at nale¿y dostosowaæ do rodzaju pokrycia dachowego.
W ramach prac nale¿y tak¿e wykonaæ przemurowanie kominów z ceg³y klinkierowej od poziomu po³aci dachowej do zwieñczenia oraz ich czyszczenie i naprawê poni¿ej po³aci. Przy kominach monta¿ wy³azów dachowych, ³aw kominiarskich i stopni.
Wymiana pokrycia dachu winna byæ wykonana w jednym kompletnym systemie dachowym, gwarantuj±cym wymagan± trwa³o¶æ, szczelno¶æ i bezpieczeñstwo. Konstrukcja dachu (parametry) pozostaje bez zmian. Remont dotyczy jedynie wymiany pokrycia dachowego i ewentualnego wzmocnienia / naprawy uszkodzonych elementów wiê¼by dachowej na podobne do istniej±cego i nie powoduje ¿adnych zmian funkcjonalnych, programowych, oraz parametrów i danych technicznych takich jak powierzchnia zabudowy, kubatura, gabaryty budynków, d³ugo¶æ, szeroko¶æ, wysoko¶ci gzymsów, okapów, kalenic. Nie zmieniaj± siê równie¿ parametry okien dachowych. Okno dachowe w postaci ¶wietlika podlega wymianie na nowe, otwierane. Lokalizacja pozostaje zgodna z obecnie wystêpuj±cym.
Wszystkie wystêpuj±ce obróbki blacharskie nale¿y wykonaæ z blachy cynkowo-tytanowej grubo¶ci 0,55 mm w kolorze naturalnym – odcieñ br±zu.
Nad czê¶ci± parterow± zak³ada siê wymianê istniej±cego pokrycia na now± blachê w kolorze naturalnym – odcieñ br±zu lub podobny dostosowany do koloru dachówki. Ze wzglêdu na ograniczon± mo¿liwo¶æ kszta³towania spadku dopuszcza siê zastosowanie blachy trapezowej b±d¼ blachy na r±bek.
Przy wymianie pokrycia nale¿y wykonaæ prace towarzysz±ce (naprawa ewentualnych uszkodzeñ konstrukcji dachu, obróbek blacharskich, monta¿ kompletnej instalacji odgromowej (w tym uziomu otokowego), wymiana rynien dachowych) oraz inne prace i czynno¶ci niezbêdne do kompletnego i prawid³owego wykonania wymiany pokrycia dachowego dachu. Spadek dachu nale¿y wyregulowaæ do warto¶ci min. 80 (14%).

• Wymiana orynnowania dachowego wraz z obróbkami blacharskimi
Planuje siê odtworzenie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych wykonanych z blachy cynkowo-tytanowej w kolorze naturalnym oraz nowej instalacji odgromowej – wg. opracowania bran¿owego.
Zak³ada siê wymianê rynien i rur spustowych na rynny i rury spustowe 1:1 wykonane z blachy cynkowo-tytanowej w kolorze naturalnym wykonane przez producenta posiadaj±cego kompletny system instalacji odwadniania dachu oraz elementy systemowe do monta¿u orynnowania. Monta¿ rynien do dachu i rur spustowych do elewacji nale¿y wykonaæ bazuj±c na elementach systemowych.
Podczas wymiany nale¿y zachowaæ prawid³owe przekroje, spadki, a tak¿e zgodno¶æ wymiarow± i kolorystyczn± z istniej±cymi elementami. Zalecana ¶rednica musi byæ zgodna z obecnie zamontowanymi, a spadki powinny mie¶ciæ siê w zakresie od 0,5 do maks. 2% na metr.
Nale¿y wykonaæ obróbki blacharskie. Obróbki blacharskie wykonaæ z blachy gr 0.55mm cynkowo - tytanowej w kolorze naturalnym, zgodnie z norma PN-61/B-10245, która okre¶la wymagania i badania techniczne przy odbiorze robót blacharskich. Blacha musi mieæ warunki do szybkiego osuszania od spodu.

• Naprawa/konserwacja wiê¼by dachowej wraz z wymian± czê¶ci wiê¼by dachowej
(przyjêto 25%)
Remont obejmuje wymianê zu¿ytych i uszkodzonych elementów drewnianej konstrukcji dachowej na istniej±cym budynku – z³o¿ono 25% elementów drewnianej wiê¼by do wymiany. Elementy drewnianej wiê¼by dachowej wykazuj± miejscowe ubytki spowodowane zniszczeniem drewna przed korozj± biologiczn± i owady niszcz±ce drewno. £aty pod pokryciem s± zu¿yte. Elementy te nale¿y wzmocniæ poprzez zwiêkszenie przekrojów oraz dogêszczenie zgodnie z wymogami dla typu pokrycia; p³atwie i s³upy do wymiany, mur³aty nale¿y dodatkowo podeprzeæ. Do wymiany przewidziano tak¿e elementy zu¿yte w wyniku korozji biologicznej i zniszczone przez owady.
Nowe elementy drewniane nale¿y wykonaæ z drewna iglastego, klasa wytrzyma³o¶ci co najmniej C27. Wilgotno¶æ zabudowanego nowego drewna nie mo¿e przekraczaæ 23% normowej granicznej warto¶ci wg PN-B-03150: 2000 oraz PN-EN 1995-14:2010 w przypadku konstrukcji pracuj±cych na otwartym powietrzu.
Ca³o¶æ elementów drewnianych konstrukcji dachu i lat pod pokrycie, nale¿y zabezpieczyæ do stopnia niezapalno¶ci przy u¿yciu certyfikowanych preparatów impregnacyjnych. Miejsca, gdzie drewno by³o pora¿one przez owady nale¿y dezynfekowaæ certyfikowanym preparatem do zwalczania owadów. Zastosowane preparaty winny posiadaæ odpowiednie dokumenty dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie (pozytywne ¶wiadectwo PZH i certyfikat lub aprobata techniczna).

Uwaga: powy¿szy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegó³owy zakres prac (dotycz±cych wymiany pokrycia dachowego, wymiany orynnowania wraz z obróbkami blacharskimi oraz naprawy/konserwacji i czê¶ciowej wymiany wiê¼by dachowej) przewidzianych do wykonania okre¶la dokumentacja projektowa oraz szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowi±ce za³±czniki do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone z postêpowania. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

1) kryterium „C” - cena wykonania zamówienia – 60,0 pkt.

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów.
Pozosta³ym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilo¶æ punktów.
Ocena ofert w zakresie kryterium „C” –cena zostanie dokonana wed³ug poni¿szego algorytmu:

Liczba punktów „C” = ( najni¿sza oferowana cena brutto / cena brutto oferty badanej) x 60

a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca w formularzu ofertowym poda³ ³±czn± cenê rycza³tow± za wykonanie ca³ego przedmiotu zamówienia.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) kryterium „G” – okres gwarancji jako¶ci – 40,00 pkt

Maksymaln± liczbê 40 punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najd³u¿szy termin gwarancji jako¶ci.
Pozosta³ym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilo¶æ punktów.

Ocena ofert w zakresie kryterium „G”– okres gwarancji jako¶ci zostanie dokonana wed³ug poni¿szego algorytmu:

Liczba punktów „G” = ( okres gwarancji jako¶ci w ofercie badanej/ najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji jako¶ci) x40

a) maksymalny okres gwarancji jako¶ci Wykonawcy, brany do oceny oferty wynosi 96 miesiêcy licz±c od dnia podpisania koñcowego protoko³u odbioru przez strony. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ 96 miesiêcy do oceny ofert w tym kryterium zostanie przyjêty 96 miesiêczny okres gwarancji jako¶ci.
b) minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji jako¶ci wynosi 60 miesiêcy licz±c od dnia podpisania koñcowego protoko³u odbioru. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci krótszy ni¿ 60 miesiêcy, to jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy.

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie b±d¼ remoncie budynku w ramach którego wykonano b±d¼ te¿ wymieniono pokrycie dachowe, o powierzchni ka¿dego z dachu wynosz±cej min. 200 m2.
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych przez wykonawcê dokumentów o których mowa w rozdziale X, ust. 4 SWZ - na zasadzie „spe³nia – nie spe³nia”.
b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e osoby skierowane do realizacji zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadaj± wymagane obowi±zuj±cymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym:
kierownik budowy – posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pe³nieniu funkcji kierownika budowy i legitymuj±cy siê uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
- zakresie wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019 r. poz. 831).
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymagania w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych stosownie do art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) i przepisów wykonawczych - dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych przez wykonawcê dokumentów o których mowa w rozdziale X, ust.4 SWZ - na zasadzie „spe³nia – nie spe³nia”.
Powy¿sze warunki okre¶lone w lit. a) i b) musz± zostaæ spe³nione ³±cznie.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Formularz nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.

Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty Formularz nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Formularzem nr 6 do SWZ;

Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Formularzem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dowód wniesienia wadium – orygina³ gwarancji b±d¼ porêczenia;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa, umowy spó³ki (je¿eli dotyczy).

Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.

Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz opisu kolumn i wierszy.

Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
5.000,00 z³ (piêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym „Pa³uki” w ¯ninie nr rachunku 72 8181 0000 0000 0055 2000 0005 z dopiskiem "Wadium – IRG.271.22.2024".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina G±sawa
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Takie umocowanie mo¿e nast±piæ na podstawie Pe³nomocnictwa lub Umowy spó³ki cywilnej, które winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w formularzu oferty sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y szczegó³owo opisane w projekcie umowy stanowi±cym Formularz nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/977652

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-09

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z tre¶ci± art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, zwanej dalej „ustaw±”, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cym ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i rozporz±dzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych powy¿ej.
Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 p.z.p.

POUCZENIE O ¦RODKACH OCHRONY PRAWNEJ
¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± wykonawcy i innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy p.z.p.
Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia umowy;
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy;
Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopiê tego odwo³ania, je¿eli zosta³o ono wniesione w formie pisemnej, przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec tre¶ci dokumentów zamówienia wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w BZP lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne.
Odwo³anie wnosi siê w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 1).
Odwo³anie w przypadkach innych wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.