Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Wrocław: Remont pokoi i korytarzy w D.S. XX- latka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 163249 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokoi i korytarzy w D.S. XX- latka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w Domu Studenckim XX- LATKA przy ul. Piastowskiej 1/13 we Wrocławiu ,w skład którego wchodzi: 1.Malowanie pomieszczeń -zabezpieczenie podłóg folią -zeskrobanie farby ze ścian i sufitów -naprawa rys i ubytków gipsem szpachlowym -zagruntowanie ścian -malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów -zmycie podłóg i okien po zakończeniu malowania 2.Wymiana drzwi i skrzydeł drzwiowych -wykucie z muru i wywóz dwóch drzwi -montaż nowych drzwi aluminiowych E160 (hol parteru) -otynkowanie ościeży 3.Renowacja parkietu w pokoju nauki -wymiana listew przyściennych -cyklinowanie istniejącego parkietu -wymiana uszkodzonych i odspojonych fragmentów parkietu na nowy -trzykrotne lakierowanie parkietu Szczegółowy zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania zawarty jest w Załącznikach nr 5 i 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym 24 godz./dobę. Wykonawca zobowiązany jest dysponować takim potencjałem ludzkim, aby wykonać roboty objęte niniejszym przedmiotem zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 5 tygodni - przeznaczonym na wykonanie zamówienia. Prace muszą zakończyć się przed pełnym zasiedleniem studentów w domu studenckim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Prawa Zamówień Publicznych (zwanej dalej uPzp). Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) - jedną należycie wykonaną robotą budowlaną podobną do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej roboty będzie wynosić co najmniej 66 000 zł brutto b) wykazana robota odpowiadać będzie swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia c) wykazana robota wykonana będzie w obiekcie czynnym całą dobę - do obiektów czynnych 24 godz. na dobę Zamawiający zalicza budynki gdzie intensywny ruch mieszkańców trwa 24 godz.na dobę i są to m. in.: Domy Studenckie, Domy Asystenckie, Hotele, obiekty publicznej i niepublicznej służby zdrowia) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym co najmniej: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp 3. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. - zgodnie z załącznikiem nr 7. 5. Dokumenty potwierdzające, że robota wskazana w wykazie została wykonana należycie. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a) uprawnienia budowlane kierownika budowy do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; b) aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osoby do właściwej izby samorządu zawodowego - z określonym terminem ich ważności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych U.Wr 50-138 Wrocław ul. Kuźnicza 49/55, I pietro, pokój 100..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych U.Wr 50-138 Wrocław ul. Kuźnicza 49/55, I pietro, pokój 100..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
więcej: Stolarka drewniana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.